27 May 2014

Hello Beauty! -make up sponge review



Od kad se šminkam, podloge nanosim jagodicama prstiju. Mnogi su ovu metodu ocenili kao higijenski neadekvatnu, ali verujem da niko nikada puder na lice nije nanosio prljavim rukama.
Primetila sam kako se puder dobro slaže s prstima među kojima se ugreje i lakše aplicira na kožu :)
I da ovo sve ne postane naučno filozofiranje, nedavno sam u svoju make up porodicu uvela kistove 
(Real Techniques- čim sam ih videla bila je to ljubav na prvi pogled, a potom i dodir), a pre nekoliko dana kolekciju je dopunio sunđer. Verna kopija Beauty Blendera, ako pogledate na prvu.
Razlika je u ambalaži i eventualno boji.

Hello Beauty je jednog dana, naprasno ušetao na police Bipa drogeria, pleneći radoznale poglede.
Mislim da je to jedini artikal koji se rasprodao u roku odmah!
A zašto?
Zato što se proizvod koncipira na ideji Beauty Blendera (oblik, veličina, svrha, izbor boja...), a košta skoro 17$ manje. Uvek me je zanimao BB, no zbog visoke cene od 20$ za jedan, odnosno 29$ za dva + shipping od oko 11-13$... you got the point!
Hello Beauty sunđer dolazi iz Kine a proizvođač kaže sledeće:

Sunđer za savršeno nanošenje svih vrsta podloga, kao i ostalih vrsta make up-a. Koristiti suv, ili pokvasiti i dobro iscediti. Mokri sunđer će se uvećati za duplo. Ako se koristi svakodnevno, potrebno ga je jednom sedmično oprati blagim šamponom. Pogodan i za najosetljiviju kožu. Antialergijski, bez mirisa i lateksa. Dizajniran u USA.


Prilikom otvaranja iz ambalaže nisu dopirali nikakvi sintetički mirisi što mi se posebno dopalo. 
Sunđer je jajastog oblika i vrlo ugodan na dodir- ni premekan, ni pregrub.
Ono što mi se još dopalo je činjenica da nije onako sunđerasto šupljikav, već ima dosta kompaktnu strukturu.
Koristila sam ga samo mokrog, pošto bi suv verovatno upio kompletnu količinu proizvoda u sebe.


Hello Beauty sunđerom nanosila sam kako tečne podloge, tako i puder u prahu i korektor.
Pre korišćenja sunđer bih nakvasila, dobro iscedila (ponekad bih se poslužila papirnim ubrusom kojim bih upila višak vode). Potom bih tečni puder nanela na gornji deo dlana i lagano uhvatila sunđerom proizvod koji bih na lice nanosila tapkanjem. Moram priznati da, ma kako skeptična bila, nanošenje pudera sunđerom je dečija igra! Efekat koji na licu ostaje je zaista odličan! Nema efekta maske, ma koliko puder bio težak. I ono što je sjajno je da puder ne mrda s lica puno duže nego inače.
Da li je još neko primetio ovo?


Prilikom nanošenja i blendanja korektora koristila sam ''špicasti'' deo sunđera koji je dosta zgodan za prići željenom području i ravnomerno rasporediti korektor oko očiju i u pregibima nosa. 


Na slici niže primetna je razlika u veličini suvog (levo) i mokrog (desno) sunđera.
Pokvašen, uvećava se skoro za duplo! No kako se suši, vraća se u svoju ''prirodnu'' veličinu :)



Pozitivne strane Hello Beauty sunđera:

+ jeftinija verzija potpuno identičnog proizvoda- Beauty Blendera (i pre nego me pasionirane obožavateljke BB-a razapnu na krst :) samo da ponovim da je ovaj proizvod za mene dodatak, alat za nanošenje make up-a od kojeg očekujem da radi ono za šta je namenjen, a zvao se on Beauty Blender, Hello Beauty, ili Milojko... who cares!)
+ vrlo jednostavan za upotrebu (stvarno olakšava nanošenje pudera u bilo kom obliku, pokazao se kao idealan pomoćnik kod nanošenja ''težih'' pudera jer tapkanjem ne stvara efekat maske i drži kompletan make up na licu duže nego inače)
+ ne sadrži lateks ni mirise (za sve koji su alergični na lateks ovo je odlična vest, ali i za ljude koji, poput mene, ne vole da im proizvodi ovog tipa smrde na gumu, ili slične industrijske ispuške)
+ nema klasičnu šupljikavo-sunđerastu strukturu- kompaktan je (dakle, ako se lepo nakvasi, neće posrkati kompletnu podlogu u sebe ili je skladištiti u rupice/šupljine kao kod klasičnog sunđera)
+ dolazi u različitim bojama (ovakvoj magenta pink, kao što je moj, plavoj i žutoj)

Manje pozitivne strane Hello Beauty sunđera:

- dostupnost proizvoda (ako raspolažem dobrim informacijama, sunđer je bio dostupan samo u Bipa drogeriama širom Hrvatske, no rasprodao je se u roku- odmah! U razgovoru s prodavačicom u Osijeku dobila sam info kako ih više neće dobijati, ali ja informacije dobijene na ovaj način ne smatram relevantnima (valjda zato što je mlada dama bila nekako nezainteresovana za odgovoriti duže od ''ne, nećemo dobijati & ne znam gde ima da se kupi''). Nadam se da će se ovo promeniti)
- troši se više proizvoda nego da ga nanosite četkicom/ prstima (meni ovo u biti ne smeta i stvarno nisam primetila neku drastično veću potrošnju pudera od kad koristim sunđer; pre upotrebe ga pokvasim, iscedim i krećem u akciju. Ako ću potrošiti 0,5ml pudera više nego inače- so let it be!)
- /+ održavanje/ pranje sunđera (iako na pakovanju piše da sunđer treba oprati jednom u 7 dana, ne bih se složila s tim; ukoliko ga se koristi- pere se odmah nakon korišćenja jer onako vlažan i uvaljan u puder pravo je leglo za razvoj kojekakvih mikročudovišta. Čitala sam kako dosta ljudi ima problem s temeljnim pranjem i ispiranjem proizvoda ovog tipa, pa ću s vama podeliti ''recept'' koji koristim i nemam problema: dakle, nakon korišćenja sunđer treba isprati pod mlazom tople vode, a potom ga dobro istrljati o kruti sapun (dove, baby, nivea- dakle, neki kremasti sapun), a potom ga isprati i ponoviti postupak s baby šamponom i opet isprati. Ukoliko ni to ne deluje (a postoji mogućnost da neće ako se setite sunđer oprati za dan, dva), jednostavno ga ostavite potpopljenog u toploj kupki 20tak minuta (može kupka s baby šamponom ili deterdžentom za posuđe), a potom napravite ovo što sam napisala gore. Svoj primerak imam i koristim dobrih mesec, ako ne i više- dana i dalje izgleda kao da je tek kupljen).

Da li ste isprobale Hello Beauty sunđer i ako jeste, kako vam se dopada?
Da li smatrate opravdanim i da li biste za proizvod ovog tipa bile spremne izdvojiti preko 20$?
Kakve aplikatore za nanošenje make up-a koristite?

Do narednog posta, puno pozdrava iz poprilično naoblačene Slavonije šaljem!
:)





SHARE:

10 comments:

  1. Ja imam onu verziju iz DM-a, kupila sam ga čini mi se krajem septembra prošle godine, ali ga ne koristim baš redovno. Imamo neki love-hate odnos, malo me smara to pranje non stop, a i ja sam umislila da mi od njega iskaču bubuljice, tako da ga sada koristim samo kada se šminkam za "specijalne" prilike, pa mi treba skroz dobra prekrivenost i dugotrajnost sa nekim od težih pudera. :)
    p.s.Volim tvoje slike ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Želela sam taj Ebelin sunđer, no nikako nisam pronašla tu kod nas.
      Higijena svog make up ''alata'' mora biti na zavidnom nivou. Pošto sam malo OCD oko čistoće, tu problema nema- perem sve nakon korišćenja.
      Sad je i toplije vreme, pa se za čas osuši.
      Hvala za komplić :) ♥

      Delete
  2. Ja imam Ebelin verziju i jako sam zadovoljna. Ono sto mi se manje svidja jeste sto moram da ga perem, a obicno puder nanosim u zurbi, i nemam mnogo vremena za pranje. Sve je u organizaciji, i ne zahteva 20 min. pranja, ali ako ste lose organizovani, i stalno kasnite poput mene, onda ce ovaj sundjer da stvara muke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) čuj, bitno da si probala. Ako trenutno nije ''zanimljiv'', spremiš ga i neka čeka dane kad ćeš imati više vremena.
      Meni je ovo prvi proizvod tog tipa, pa mi je još uvek super igrati se :)

      Delete
  3. Slazem se sa Zdravom Kosom i zurbom. Poludela bih da moram toliko vremena da posvecujem tako necemu i koristila bih ga samo u specijalnim prilikama. Ovako operem ruke pre i posle nanosenja pudera i milina, nigde bakterija koje se namnoze ;) Ja za posao koristim sinteticke cetkice za nanosenje pudera, lako se ciste, malo teze suse (kada ih operem vrucom vodom i bebi sapunom u proseku jednom nedeljno), ali detaljno sredjivanje kofera radim kad imam vremena, pa nije problem da cetkica stoji malo duze kako bi se osusila. Od kako su postali popularni ovi sundjeri nekako ih uvek gledam iskroz mi kul izgledaju, ali meni licno je to bacanje para u ovom momentu :) Inace i tom obicnom cetkicom kad nanosim vise tapkam nego sto razvlasim puder po licu i ne ostaju one linije ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam odgovorila Katarini kako sam OCD za čistoću četkica i bilo čega što ću staviti na lice. Moj moto je- nakon korišćenja, momentalno pranje. Nije mi problem.
      Sunđer sam htela odavno isprobati zato što je a)pink! ♥ b)puno je jeftiniji od BB-a i definitivno ne bih investirala preko 20$ u komad sunđera, pobogu, da ga je napravio i sam Buda!
      Zadovoljila sam radoznalost, dopada mi se kako funkcioniše i nastaviću ga koristiti zajedno s četkicama i prstićima :)
      Slažem se za ovo što si napisala, uvek treba dobro izvagati ispleti li se ulagati u to nešto što je možda na prvu oku jako drago.

      Delete
  4. Imam HELLO Beauty i Beauty blender kojim sam iznimno zadovoljna. Jedva čekam da ih usporedim. Ja ta jaja koristim za utapkavanje pudera u kamenu, tekući i dalje nanosim zdravo seljački-prstima :D

    ReplyDelete
  5. A gledaj, ja sam vizažistica i iako imam uvijek u koferu hrpetinu onih običnih spužvica, koristim ih jaaaaaaaaaako rijetko, tako da nisam sigurna bi li kupovala neku spužvicu od 20-30 dolara. Ali, ovu bi rado probala s obzirom na cijenu. Od spužvica su mi neusporedivo draži kistovi, a od kistova su mi ipak draže moje ruke. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa vizažistice moja :) nemam šta nadodati na ovo što si napisala, sve se slažem :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig