27 April 2014

Pink Sunday! #notd




Ovim kasno- popodnevnim/ večernjim nedeljnim postom zaokružila bih i ne tako šarenu sedmicu za nama (oblaci, kiša, vetar, pa još malo kiše...). Jeste li primetili kako, kad je vani ružno vreme, retko ko nosi vesele boje?
Ne znam u čemu je stvar, mada ja baš volim prkositi sivilu :)
U tome mi pomažu i dva lepotana o kojima pišem nešto više, pa da počnemo!

Wet n Wild lakovi za nokte su me jednostavno oduševili!
Znam da je ovo veliki spoiler alert, ovako, na početku posta, ali ako postoji idealan lak za nokte koji ispunjava sve moje želje (dobra pigmentacija u maksimalno dva sloja, dugotrajnost, savršena četkica, ne boji nokatnu ploču, ne smrdi, brzo sušenje, lagan za skidanje)- onda je to lak brenda Wet n Wild
(ne, ovo nije sponzorisan post) :)

Dva laka kojima sam kreirala današnji #notd dolaze u dve prekrasne roze nijanse:
E402- Tickled Pink & E429D- Dreamy Poppy
Lakovi su upakovani u staklene, duguljaste bočice u količini od 12,7 ml što je stvarno super, s obzirom da dosta često lakiram nokte, dakle- potrajaće :)
Cena lakova je prava sitnica, ako se ne varam oko 14/15 kn (1,8€).


Tickled Pink je nežna baby pink nijansa. Formula laka je kremasta, odlično pigmentisana i vrlo lako razmaziva. Jednim slojem postiže se ujednačena, puna boja, dok u dva sloja možete tu boju samo dodatno nadograditi. Meni je ova boja toliko lepa da mi je teško prestati lakirati :)


Četkica je detalj koji mi je od velike važnosti prilikom odabira laka. Naime, događa mi se da pronađem super lak, boju iz snova, no na kraju ne kupim jer je četkica ili previše retka, ili previše gruba pa radi brazde na noktu prilikom lakiranja. Četkice Wet n Wild lakova su savršeno proporcionalne za naneti idealnu količinu laka bez poteškoće. Dovoljno su guste, a opet dovoljno nežne da ne ostavljaju crte prilikom lakiranja. Palac gore za četkice!


Ovako boja izgleda na noktima, nalakirana u dva sloja. Nisam baš pazila prilikom lakiranja, pa ne zamerite vi ptice oštrog oka ;)



Savršen je, zar ne?
:)


Dreamy Poppy je krasna, neon pink nijansa, savršena za podići svaku modnu/ meteorološku kombinaciju :)
Za ovu nijansu vredi sve što i za prethodnu, pa se ne bih ponavljala.


Savršena pigmentacija, savršena četkica!

Ove lakove uglavnom nosim samostalno, no danas sam ih odlučila kombinovati tako da finalni rezultat izgleda ovako:


Dakle, malo sam se igrala sunđerom i pokušala izvesti ombre efekat na noktima :)
Na žalost, moj telefon ne želi uhvatiti boje iz nekog razloga, pa na slici sve deluje nekako splish splash!


Zaključak:

Pozitivne stvari:

- odličan izbor boja
- kremasta, visoko pigmentovana formula
- fantastična četkica
- postojanost od 7 i više dana; pišem tu više jer sam ga na noktima imala najduže 7 dana bez i jednog oštećenja, da ga nisam sama maknula acetonom- ne znam do kad bi trajao ( u toku 7 dana obavljanja kućnih poslova poput pranja suđa, tuširanja, pranja kose, kupanja psa, tipkanja na tastaturi- događalo se da mi se usled ove jednostavne radnje lak drugog proizvođača okrzne na vrhu nokta(?!?))
- brzo sušenje, unutar 15 minuta maksimalno
- ne boji nokatnu ploču
- nema neugodan miris
- u sebi ima staru dobru metalnu kuglicu koja olakšava mućkanje pre korišćenja
- cena
- dostupnost (u DM drogerijama u Hrvatskoj)

Negativne stvari:

Nema!

Da čujem vas :)
Da li ste isprobale Wet n Wild lakove, u kojim nijansama, kako vam se dopadaju?
Ako niste- zašto niste? :)

Želim vam ugodan ostatak večeri!




SHARE:

18 comments:

  1. Imamo isti manikir :D danas.
    Nisam probala lakove, deluju kao prava ljubav. Bas se vidi da si se odusevila <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel da? :) Sjajno!
      Jako mi se dopadaju i držim fige da dođu i u Srbiju jer imaju odlične proizvode.

      Delete
  2. Preslatka su oba i jako, jako mi se dopada mani <3

    ReplyDelete
  3. Eto gotovo, odluka je dakle pala, sutra kupujem. Uvjerila si me. Izgledaju baš fino kremasti, skoro za prelit preko torte :D Ja inače nisam od pinkija, pa kad je tmurno, nokte farbam u žuto i onda idem okolo i govorim ljudima: "Jel znaš đe ima najviše boje danas? NA MOJIM NOKTIMA!"
    Krasna ti je manikura i čestitam na okrugloj stotki! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      Baš kao glazura, da!
      :)
      Imam ih ja u još boja i stvarno su savršeni.
      Daj se seti laka koji ti je trajao 7 i više dana! Ja ne mogu :)
      Čekam tvoj review ;) :*
      Hvala na čestitkama :)

      Delete
  4. Jako mi se sviđa svjetliji. <3

    ReplyDelete
  5. Jos kad bi ih bilo kod nas :( Obe boje mi se dopadaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto razloga da dođeš preko :D

      Delete
  6. Jako mi se sviđa ombre verzija! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Melli :) Spužvica i cap-cap-cap :D

      Delete

  7. Divan manikir, čak mi se rozle boja sviđa (volim roze boju, ali ne kada su lakovi za nokte u pitanju), samo ove marke nema u RS :( Ili ja nisam videla? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Maro :)
      Nema, na žalost, još uvek, ali verujem da bude uskoro. Ako je došao M.A.C doći će i WnW :)

      Delete
  8. Jesi probala mega last njihove lakove?

    ReplyDelete
  9. Lijepi ombre, baš dobra kombinacija :) Imam njihova dva laka, jednog prozirnog sa šljokicama i jednog breskvastog i zadovoljna sam. Potpisujem trajanje do 7 dana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Baš mi je drago da si i ti zadovoljna, odlični su lakovi.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig