4 April 2014

NOUBA palette 103; unboxing


Ova paleta ima posebno mesto u mom srcu :) Jedan je od dva dara koje sam osvojila u okviru novogodišnjeg Giveaway-a kod Jelene s bloga Moj Neseser
Prava svetska putnica, ako  me pitate! :)
Paleta sadrži 8 ruževa (iako na pakovanju piše ''lip glosses'', po pigmentaciji i trajnosti ne bih se složila s tim), 14 senki, 2 rumenila, kompaktni puder i bronzer.
Swatcheve donosim u jednom od budućih postova. Za sada koristim ruževe kojima sam oduševljena jer se paleta sastoji od prekrasnih, nosivih i solidno trajnih nijansi. Senke nisam probala, kao ni rumenila i puder/ bronzer.

Ostavljam vas da uživate u fotkama :)















Lepo sanjajte :)

XO




SHARE:

13 comments:

  1. Super je, odusevila sam se kada sam videla prvi put na fb-u kada si okacila. Jedva cekam utiske o bronzeru, i rumenilu. Nijanse su predivne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad sam opčinjena bronzerom iz palete ''the secret to No Make Up Make Up'', ali čim isprobam- swatcheve stavljam na blog :)
      Ajd' samo nek' sam je dočekala :D

      Delete
  2. Aaaaa, slinim! Izgleda ful svemirski, al mene je oduševio logotip! Tako je elegantno-zaigran, arhitektonski-monumentalan a opet prozračan (iako su mogli malo sredit kerning). Ko o čemu, ja o dizajnu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dizajn palete je jako zanimljiv. Malo sam se pribojavala da će se sve to raspasti, s obzirom da je na katove, ali nije. Čak ni ne ''škljoca'' nakon 56 otvaranja :)
      Savršeno si opisala, ja ne bih tu ništa dodavala :D

      Delete
  3. Eh šta je ta sve paleta prošla i videla :D Sjajno izgleda (posle svega lol).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da :D
      Strašno, ja još čekam odgovor iz carinske službe.
      Došlo mi, kad sam je nosila preko granice, da im gurnem paket pod nos i pitam: A šta tu ne valja? :D
      Hvala ti još jednom :*

      Delete
  4. Jako lepo izleda i svidja mi se sto se sve lepo sklopi pa stane mnogo toga a preslatko izgleda :) Bas si sretnica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj jesam <3 I super je praktična, malo mesta zauzima, iako sam za nju odvojila posebnu policu :D Nakon svega što je prošla mora biti posebna :)

      Delete
  5. Kako super izgleda, baš mi se sviđa! :)) Uživaj u paleti!

    ReplyDelete
  6. Nikad čula z aovu marku, divne su nijanse, sve po mom ukusu. Zavidim :D

    ReplyDelete
  7. Baš interesantno pakiranje :D

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig