6 April 2014

Movies I'm watching over and over again...




Za kraj sedmice pripremila sam post kroz koji po malo liči na ''tag'' s obzirom da ćete saznati kakve filmove volim gledati :)
Kako ne gledam TV (niti isti posedujem- free will of mine :)) jedan od najviše ''rabljenih'' programa/ aplikacija na mom laptopu je Torrentz putem koga download-am serije, muziku i filmove. Na tom istom laptopu nalazi se folder pun filmova kojima se svako malo vratim.
Ukoliko nemate inspiracije šta pogledati, nadam se da će vam ovi predlozi biti korisni za ''ubiti'' slobodno popodne/ veče, možda pogledati s dragom osobom ili sami, te da ćete ih voleti jednako kao i ja :)

1. How I live now

Ovaj film pronašla sam sasvim slučajno. Znate ono kad ste na IMDb- u i pratite link za linkom, koji vas na kraju dovede do nečega na čemu se napokon malo zaustavite? Moju pažnju privukla je glavna glumica Saoirse Ronan koju obožavam. Talentovana, prekrasna, svaka uloga koju je odigrala je pažljivo birana i apsolutna virtuozna izvedba! Malo je glumica koje su na mene ostavile takvu impresiju. Film 
How I live now govori o američkoj devojci koja je poslana da leto provede s rođacima na selu u Engleskoj. Bez očekivanja, puna prkosa i odbojnosti, Daisy se suočava sa izazovima koji će u konačnici odrediti njenu budućnost.
Ovo nije ljubavni film, iako je motiv ljubav. Ali je film o odrastanju i prioritetima. O borbi i prilagođavanju.  
Moja preporuka: pogledajte ga sami, postoji mogućnost da će vam biti potrebne papirne maramice.

Trailer:


Soundtrack:



2. Stoker

Bez brige, ovaj film nema veze s Drakulom :) (Bram Stoker), ali ima veze s remek delom!
Psihološki triler koji izlazi iz okvira filmske hronologije. Počinje s krajem, a završava na početku.
I ma kako konfuzno zvučalo, verujte mi- nema šanse da se pokajete što ste odvojili 99 minuta da pogledate ovo čudo! Znam da sam ga, nakon što sam pogledala prvi put, morala da pogledam ponovo jer sam ostala fascinirana pričom. Ono što me je isprva navelo da film pogledam je činjenica da je scenario napisao Wentworth Miller. Doesn't ring your bell? Onaj prezgodni frajer iz Prison Break-a! Pored toga što je zgodan, pišem mu ooogroman plus za talenat pisanja jer ovo je remek delo!
Mia Wasikowska je sjajna i neponovljiva u glavnoj ulozi.
Moja preporuka: Film pogledajte u miru :)

Trailer:



3. Sucker Punch

Pre nego što sam film pogledala, čula sam i pročitala dosta loših komentara. Priča je okarakterisana kao nezrela i teen- orijentisana, dok su glumci dobili prosečne ocene. Iskreno, ne osvrćem se previše na tuđe komentare kad se radi o sedmoj umetnosti iz razloga što osoba XY i ja ne moramo imati jednak ukus niti nam se iste stvari moraju dopadati. 
Sećam se da sam pustila film i da mi se koža naježila na najjače nakon uvoda... podsetilo me je na neke stvari i bilo mi je jako teško da nastavim s gledanjem, ali se nisam pokajala. Da li sam napunila 28 maramica suzama- jesam! Da li sam nešto naučila- o da! Toliko je skrivenih poruka u celoj priči! Ukoliko već niste, pozivam vas da ovaj film pogledate. Ono što je prikazano u traileru nije ni delić onoga što ćete doživeti gledanjem. 
Bonus: Predobra muzika!

Trailer:



4. Never Let Me Go

Film je nastao po knjizi japanskog pisca Kazuo Ishigura, ocenjen visokim ocenama kritičara kao apsolutno remek delo moderne književnosti. Žao mi je što nisam uspela nabaviti knjigu u papirnom obliku, ali mi je i više nego drago što sam pogledala film. I dok pišem sada, ne umem pretočiti u reči osećanja koja je film u meni potakao, tako da vas ostavljam trailer-u:



5. The Perks of being a Wallflower

Još jedna uspešna ekranizacija knjige, pisca Stepehen Chobosky-a. Film prepun prekrasnih citata o životu, ljubavi, prijateljstvu. Odrastanju. Verujem da se svako može pronaći u ovoj priči :) 
Ako niste, svakako pogledajte!

Trailer: 



6. Silver Linings Playbook

Mislim da u skorije vreme nisam pogledala bolju dramediju (ponovo sam izmislila reč, da :) drama- komedija) od koje sam se smejala danima posle. Znate onu situaciju kad njega prevari žena, on pođilkani (Balkanizam za poludeti), odseli se roditeljima dok uredno posećuje psihijatra, guta Xanax, a onda slučajno upozna nju koja je udovica, pati od bipolarnog poremećaja i pritom je suptilna poput vreće cementa? :D Obavezno, ako već niste, pogledajte ovaj film koji vas neće ostaviti ravnodušnim.

Trailer:



7. The Hunger games Trilogy

Ne, nisam opsednuta s Jennifer Lawrence, iako smatram da je sjajna glumica :) The Hunger Games je došao na bioskopska platna negde s proleća 2012. Sećam se da sam razmišljala šta bih Z. poklonila za rođendan, a onda sam se setila kako dugo nismo bili u bioskopu. Na repertoaru je bilo svega i svačega, uglavnom trash filmova poput Man in Black (sorry MIB fans) i sličnih macho booster-a. Kupila sam dve karte za The Hunger Games ne znajući puno o filmu (u tom se trenutku činio kao najmanje zlo). Malo je reći da sam, po izlasku iz dvorane, bila oduševljena i nestrpljiva u iščekivanju drugog dela! Odličan film, fantastičan kostim i make up, nešto drugačija priča, iako ne prati knjigu u celosti. Da li sam pogledala oba dela? Oh, da!
I sad željno čekam treći deo (postoji mogućnost da treći podele u dva dela- TO! Što više, to bolje! :D).

Trailer The Hunger Games (2012.):


Trailer The Hunger Games- Catching Fire (2013.):



8. Captain Phillips

Obožavam Tom Hanks-a i ne postoji film u kojem je glumio, a da mi se ne dopada. Film Captain Phillips baziran je na istinitoj priči iz 2009. godine, kada su somalijski pirati oteli američki teretni brod MV Maersk Alabama. Ono što je javnost fasciniralo je činjenica da je to prvi oteti brod sa zastavom USA u poslednjih 200 godina. Sećam se da su portali stranih obaveštajnih i informativnih agencija bili zatrpani vestima o otmici, te je to bio glavni motiv da pogledam ekranizaciju ovog nemilog događaja. Film je dosta realno prikazao šta se događalo u zalivu i dala bih mu najvišu ocenu u kategoriji drame. Tom Hanks očekivano fantastično prenosi lik kapetana Phillipsa koji je žrtvovao sebe radi svoje posade.
Definitivno preporuka za pogledati!

Trailer:



I to bi bilo to za sada :) Imam ja veeeliki spisak omiljenih filmova koji datiraju još iz doba Hitchcock-a, no nisam htela preterivati. Izdvojila sam favorite iz bliže prošlosti.

Da čujem vas!
Kako vam se dopada izbor?
Da li ste i koji film od gore navedenih pogledali i kako vam se dopada/ju?
Imate li kakvih preporuka za mene, sad kad malo bolje znate kakvi mi se filmovi dopadaju?
Šta ćete danas gledati?
Uh, koliko pitanja :)
Do čitanja, budite mi dobri, lepi i veseli!

SHARE:

20 comments:

  1. Većinu sam gledala i slažem se sa tvojim komentarima a ova dva što nisam skidam odmah :) neću ti dati preporuke ali će biti uskoro na blogu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, jedva čekam! :) A ti javi kako ti se dopadaju ta dva koja skidaš :)

      Delete
  2. Većinu sam i sama odgledala, ali si me zainteresirala za How I live now, baš ću si ga morati skinuti :) Od ovih ostalih najviše obožavam Silver linings playbook, tako me oduševio i nasmijao :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda će izgledati po malo pretenciozno, ali ne verujem da postoji osoba kojoj se taj film ne bi dopao :) Verujem da ćeš uživati :)

      Delete
  3. gledala the hunger games i mogu reci da me oduševio, nisam to očekivala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da smo obe pozitivno iznenađene :) ja ću ponoviti oduševljenje kostimima i šminkom, savršeno odrađeno!

      Delete
  4. Jao, hvala do neba za predloge! Takođe nemam tv i manje više svako neko veče gledam neki filmić, skinut sa torrenta :D. Baš mi je u poslednje vreme ponestalo "noviteta".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, baš mi je drago da sam pogodila tajming za post :D
      I nema na čemu, nadam se da će ti se svideti <3

      Delete
    2. PS. Sviđa mi se ideja za post i mislim da ću ga preuzeti kao tag :). Ovako bi lista bila predugačka za komentar :D

      Delete
  5. Stoker <3 Gledala u bioskopu, ali mislim da ću skinuti da pogledam ponovo, psiho trilere obožavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel da je odličan? :)
      Pogledala sam ga 3 puta u dva meseca, i budem ponovo :D

      Delete
  6. Eto meni predloga za gledanje :)
    Ja sam medju poslednjim filmovima odgledala:
    Dallas Buyers Club - koji nikako nije film koji bih sama odabrala da gledam ali mi se mnogo svideo.
    12 Years a Slave - meni bar, jako tezak film ali mi je drago sto sam ga odgledala.
    Gravitu - koji takodje nije nesto sto bih sama odabrala ali mi se i on svideo, mada, najmanje od prethodna dva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. * Gravity :) Malo sam omasila slovo ali verujem da znas sta sam htela da napisem :)

      Delete
    2. Jesam, bez brige :)
      Dallas Buyers Club imam skinut, no nisam ga još pogledala.
      Tema je dosta teška, pa odlažem do trenutka kad budem u stanju pogledati.
      12 Years a Slave je odličan film, pogledala sam ga u jednom dahu.
      Volim istorijsku tematiku.
      Gravity nisam, a ne verujem da hoću... cela ta Sci-Fi priča mi nekako ne ''leži'' :D

      Delete
  7. Dala si mi šta za gledati, ali ozbiljno. Stoker sam gledala i tonu drugih fimova, tako da sam došla u fazu ne znam šta da gledam. Pravim spisak i po redu gledam sve što si navela. O kako ja volim filmske postove :)))) Happy :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Ajde, baš sam srećna da sam ti pomogla.
      Uživaj u svakom :*

      Delete
  8. Konacno dobri predlozi! Ako nisi obavezno pogledaj Young Adult..Charlize Theron briljirala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam! Odličan film! Volim kako se ta žena ume transformisati kroz uloge :)

      Delete
  9. Napokon imam gde da potrazim dobar film kad ne znam sta cu sa sobom. :D

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig