10 April 2014

Evoking Summer




Istina, nisam ljubitelj leta i onih vrućina koje tope kožu, ali sam zaljubljena u letnje mirise.
Znate ono- kad prođete pokraj nekoga ko miriše na kokos, voće, na plažu i more? I momentalno vas, makar u mislima, teleportuje na neku daleku destinaciju...
Upravo iz tih razloga kupila sam proizvod o kome pišem nešto više u ovom postu.

Balea Summer Glam losion za telo privukao je moju pažnju voćkama kojima je ukrašena ambalaža. A potom i samom praktičnošću i izdašnom količinom. Volim Baleine mazalice i njihovu teksturu, upijanje i učinak na kožu. 
Ovaj losion je pak malo drugačiji.
Dolazi u količini od 200 ml u tubi. Deo je limitiranog izdanja. Nisam sigurna može li se pronaći na policama DM-a u ovom trenutku, pošto sam svoj primerak kupila početkom zime. Yeah, I know... Nekome možda ovakvo pakovanje ne odgovara zbog toga što stoji naopako (poklopac je dole), te postoji mogućnost  izlivanja, no meni ne smeta. Zaista. Pre nego krenem s doziranjem losiona tubu okrenem poklopcem na gore, tako da prosipanja nema.


Otvor za doziranje je standardne veličine. Poklopac se dobro zatvara (nije klimav i slično).
Prva upečatljiva stvar kod ovog losiona je miris. Miriše divno! Na kokos i na mango, pa malo na čokoladu i karamele, a ponekad i na nekakve slatkiše. Stvarno fantastično! Još fantastičnije je to što se miris zadržava na koži dugo, dugo! Na mojoj koži traje do 7 sati!


Sadržaj sastojaka je sledeći:

Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Pentaerythrityl Distearate, Theobroma Cacao Seed Butter, Phenoxyethanol, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Parfum, Mica, Benzyl Alcohol, Sodium Stearoyl Glutamate, Carbomer, Caramel, Xanthan Gum, CI 77891, CI 77491, Sodium Hydroxide.

U sebi sadrži alkohol, pa bih osobama s malo osetljivijom kožom preporučila da (u slučaju reakcije) losion pomešaju sa uobičajenim mlekom/ kremom/ losionom za telo. Ukoliko bi se reakcija nastavila- normalno, prekinuti s korišćenjem. Mada nisam čula da je neko imao takvih problema sa ovim proizvodom.


Sad dolazim do najlepšeg dela, a to je tekstura koja je vrlo lagana, nešto ređa i jako lepo razmaziva.
Losion je prošaran prekrasnim, vrlo sitnim zlatnim česticama koje dodatno naglašavaju preplanulu kožu. Moja koža je sve, samo ne preplanula, pa čak ni leti (bežim od Sunca kao vrag od krsta!). No shimmer i karamel boja losiona čine da koža deluje za nijansu tamnije. 
Ono što bi mogao biti mali minus je upijanje- potrebno je sačekati neko vreme pre oblačenja. 
Ako se nanese u tanjem sloju, upijanje je kraće, a efekat jednako blistav, pa se nema potrebe natrackavati trećinom tube :) Ovo je napomena za ljubitelje tropskih mirisa i šljokica :)

Koža je nakon upijanja mekana i baršunasta, nikako lepljiva.


Efekat nakon upijanja u kožu:



Pre nekoliko godina koristila sam Monoi de Tahiti suvo ulje koje u sebi sadrži zlatne čestice i mogla bih uporediti ova dva proizvoda. Monoi ulje ima dosta intenzivan miris koji mi ne prija koliko miris Baleinog losiona (ovo je vrlo subjektivna stvar). Efekat koji ostavlja na koži je naglašeniji, pošto su zlatne čestice krupnije. Kako ne preferiram ''Grand look'', draži mi je Balein sitni shimmer. Na kraju, Balein losion je cenovno daleko pristupačniji i možete kupiti čak 6 x 200ml za cenu jednog Monoi de Tahiti od 100 ml.

Balea Summer Glam losion je jedan od onih koji se mogu koristiti cele godine, s tim da pun efekat postiže na preplanuloj koži. Ja ću ga nastaviti koristiti kako bih svoj ''aristokratski'' ten vizuelno omekšala za predstojeću sezonu kratkih rukava i dekoltea ;)

Da li ste isprobale Balein svetlucavi losion?

Do čitanja,





SHARE:

10 comments:

  1. Ja obožavam letnje mirise. Padam na kokos u svim oblicima :D

    Nisam ovo probala, ali ću potražiti u Dm-u. Baš bezveze ako se mogao naći zimi u prodaji, a da ga sada nema, s obzirom da je ovo po meni baš letnji proizvod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da ga ima.
      Dolaskom leta Balea uvek izbaci predivne, mirišljave mazalice :)

      Delete
  2. Imam ovaj losion još od prošlog leta i još mi traje iako ga stalno mackam. Obožaaavam ga. :D
    Prelepooo miriše! *-*
    Odlična recenzija! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Slažem se, miris je prva liga!

      Delete
  3. Joj nisam fan šljokica po tijelu, to mi jako smeta :/ a poznavajući sebe i svoju spremnost za mazanje vjerovatno bi prvo odsjedila godinu dana u ladici dok potrošim sve što imam haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U tom slučaju ga radije preskoči. Ili da ga ipak probaš? Mislim da može stajati 12 meseci iza otvaranja :) Za spešl okejžns ;)

      Delete
  4. nisam fan šljokica po tijelu ali ovi su dovoljno sitni da su nevidljivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divne su šljokice, baš diskretne i nikako napadne. Danas sam ga ponovo imala na koži i divan je. Šljokice se ne ocrtavaju na odeći, a miriše fantastično!

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig