15 April 2014

Dobitnica prvog, prolećnog darivanja je...




I zvanično smo ''probili led'' prvim darivanjem na blogu!
Hvala vam od srca na prijavama, na vremenu izdvojenom da kreirate divne, maštovite prolećne look-ove. Jako cenim to i svaku pristiglu fotografiju čuvaću kao uspomenu na prvo darivanje.

Moram priznati da ste mi zadale poprilično težak zadatak jer mi je bilo jako teško da se odlučim za pobednicu. 
Zato se nisam odlučila...
:)
.. za jednu, već za dve dobitnice darivanja!

1. dobitnica Too Faced Budoir Eyes palete je:


Milena N. koja je na kapak prenela paunovo pero 
Pravo malo remek delo koje mora biti nagrađeno krasnom make up paletom kao što je Budoir Eyes! :)


2. dobitnica prolećnog darivanja je:


Nora M. koja je na kapak prenela prekrasnu livadu okupanu vedrim nebom 
Kako je  u igri bila samo jedna paleta, Nora će biti nagrađena jednako vrednim poklonom koji se nalazi na fotografiji ispod:

Misslyn Runway Eyes paleta 

* fotografija preuzeta s interneta

Dobitnice imaju 48 sati da mi na mail pošalju podatke za slanje paketića (ime, prezime, adresa).
Čestitam vam od srca! A svima ostalima veliko hvala na učestvovanju 


Do nekog novog darivanja,

Puse!






SHARE:

13 comments:

  1. AAAAAAAAA ma daaaj <3 zaaaakon <3 Misha ti si jedna divota od žene <3 Hvalaaaa! (malo sam pod dojmom, jel) aaaaaaa XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Čestitke draga Nora, svakako zasluženo!
      Odličan ''smokey'', baš sam uživala u fotografijama.
      I slobodno budi pod dojmom, nadam se da ti se dopada nagrada :)

      Delete
    2. Iskreno, nagrada mi se više sviđa od prve, ja sam ti "žena od boja" :D Nemogu ti opisati koliko si me obradovala <3

      Delete
  2. Čestitke dobitnicama, sjajno su obavile zadatak :)

    ReplyDelete
  3. Milenin makeup sam već videla, a Norin vidim sada prvi put i apsolutno je prekrasan :D.
    Čestitam! Divno odrađeno :)

    ReplyDelete
  4. Navijala sam za Milenu :D Cestitke obema :)

    ReplyDelete
  5. Cestitam :) Cim sam videla Milenino remek delo, znala sam da ce pobediti jer je zaista divno!

    ReplyDelete
  6. I ja se pridruzujem cestitkama :) Super odradjen zadatak :)

    ReplyDelete
  7. Hvala, Misha, hvala cure! :D <3 Me happy as a child! Sjajolika, predivna sminka, cestitam! :)

    ReplyDelete
  8. Wow divne su, svaka čast cure! :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig