8 April 2014

DEBORAH Milano 24Ore Velvet Metal Eye Shadows, review




Dugo nisam pisala o senkama, jel da? :)
Šta da radim, pored maskare- ovaj mi je kozmetički ''artikl'' najdraži :)

A danas vam predstavljam dve lepotice koje dolaze iz Deborah Precious Metal kolekcije (čini mi se da je ova kolekcija bila aktuelna krajem 2012. godine). Oba primerka dobila sam na poklon krajem godine i od tad ih dosta često koristim. Ono što je za ove senke karakteristično je da se mogu nanositi suve ili mokre, ovisno o tome koliki intenzitet boje se želi postići. Nanosila sam ih na oba načina i moram priznati da ''mokrim nanošenjem'' boja deluje jako bogato.
Obe su posute divnim šljokicama koje se ne truse prilikom nanošenja. Ja ih nanosim prstima zato što mislim kako bi se šljokice raspršile svuda ukoliko bih to učinila s četkicom. Nisam probala, draži mi je ovaj ''prstus vulgaris'' način :)


Nijanse koje sam dobila su Black i Violet. Obe dolaze u simpatičnim plastičnim kutijicama s poklopcem, pa me svojim oblikom podsećaju na rečni oblutak. U ambalaži se, pored senke, nalaze i maleni aplikatori koje ne koristim, ali ih čuvam pošto su mi neizmerno simpatični :)


Black je više metalik siva nijansa optočena prekrasnim srebrnim shimmer-om. Jako se lako nanosi i blenda. Nanosim je na celi kapak ili u pregib oka, ovisno o efektu koji želim postići. Ako je nanesem suvu, šljokice su dosta izražene. Ukoliko je na nesem mokru boja dobija pun intenzitet, a šljokice dolaze kao ''šlag na tortu'' da zaokruže celokupnu priču :)

Swatch (nanešen na čistu, suvu kožu, bez primer-a):



Violet je predivna nijansa ljubičaste koja se transformiše različitim odbijanjem svetlosti. Stvarno sam zaljubljena u ovu nijansu jer dodatno ističe boju mog oka (koja je šućmurasto- zeleno- smeđa :D) i jako lepo zaokruži celokupan make up look. 

Swatch (nanešen na čistu, suvu kožu, bez primer-a):


Gramaže ovih senki nisam uspela pronaći na ambalaži, ali ni na zvaničnom sajtu Deborah Milano, no mogu napisati da će potrajati čitavu večnost jer su zaista izdašne. Za kompletan kapak potreban je jedan ''namaz'' (nemam pametniji izraz za ovo) i voila! 

Ako ste mislile da je ovo kraj, prevarile ste se :)
No ostatak Deborah senki u narednom postu. Ima ih puuuno!

Kako vam se dopadaju senke iz kolekcije Precious Metal? Da li ste koristile neku od 6 dostupnih nijansi?

Do čitanja!
XO





SHARE:

10 comments:

  1. Volim Deborah proizvode, nemam nijedno sjenilo, ali me zato rumenila i ruževi oduševljavaju. Violet mi se baš sviđa :)

    ReplyDelete
  2. Divne su boje, diiiiiiivne!

    ReplyDelete
  3. Uuuuu jako mi se sviđaju! :)) I ja sjenila skoro uvijek nanosim prstima, nekako mi tako uvijek najljepše ispadne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, pogotovo ako nije potrebno senčiti ili izvoditi slične ''kerefeke'' :D

      Delete
  4. Nemam nijednu deborinu senku, uglavnom kupujem njihove ruzeve. Ali ove izgledaju super, i nijanse i finish. Radujem se ostataku, a u medjuvremenu cu ih potraziti da se malo druzim sa testerima. Like za "prstus vulgaris", nasmeja me :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) vidiš, Deborah ruževe nisam koristila jako dugo.

      Delete
  5. Ajme ovo Violet sjenilo! Prekrasno! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo ga imam na kapcima, 9 sati- still holding on! Sa sve glitterom :)

      Delete
  6. Kako su divna. :) Pigmentacija im je odlična!

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig