23 April 2014

Deborah Hi-Tech eye shadow trio / edited review




Ova sreda donosi još jedan šareni post :) u kome bih s vama podelila kolekciju senki za oči koje koristim dosta često, a radi se o Deborah Milano Hi- Tech trio senkama.
Primetićete do sada da imam, let's call it- mali ''fetiš'' na senke i smatram kako uvek trebam još (više) :)
Ove senke dolaze u simpatičnim i vrlo ''hi-tech'' plastičnim ambalažama s poklopcem. Uz tri nijanse, u ambalaži je smešten i dvostrani sunđerasti aplikator koji je dosta praktičan, no kako senke nanosim ili jagodicama prstiju, ili četkicama, aplikator u mom slučaju nema posebnu funkciju.
Ono što je highlight ovih senki je finiš koji ostavljaju na kapcima- satenski, sedefast (perlast), dobro pigmentovan.
Iako se na prvu čini da tri nijanse nisu najsrodnije, mogu se jako lepo uklopiti i blendati jedna u drugu tako da se na kapku dobije prekrasan mix boja. Svakako, mogu se nanositi i samostalno, suvom ili mokrom četkicom, ovisno o tome kolika se pigmentacija želi postići.


Prva paleta (#01 Ethereal Smoky) u sebi sadrži dve nijanse sive: svetlu i tamnu, te nežno rozu boju.
Sve tri senke imaju satenski finiš, jako se lako nanose i blendaju.
Dopada mi se što najtamnija siva u sebi sadrži diskretne, sitne srebrne šljokice i što iste prilikom blendanja ne lete unaokolo :)
Koristim ih ili odvojeno, ilu u kombinaciji tako da u ugao oka i predeo ispod obrve nanosim rozu nijansu, na sredinu kapka svetlo sivu, dok pregib i spoljašnji rub kapka naglasim najtamnijom sivom. Boje se odlično stapaju i jako lepo otvore oko.


Swatchevi:



Druga paleta (#06 Out of the Blue) sadrži dve nijanse plave: jednu tamnu, električnu plavu (neki je vole nazivati i šerpa- plavom bojom :)), svetlo plavu i svetlu bakarnu. 
Na prvu sam ''otpisala'' svetlo plavu s obzirom da mi takve boje nikako ne stoje. No na sveopšte iznenađenje, kod prvog swatcha primetila sam da se ne radi o običnoj svetlo plavoj, već o nijansi koja se poput ikre presijava u nekoliko nijansi (zlatno plavu, pa u zeleno plavu). Odlična je za isticanje detalja.


Swatchevi:



Treća paleta (#07 Green Chic) sadrži bež, svetlu taupe i maslinasto zelenu nijansu. 
Pigmentacija je srednja, a svaka nijasna je nosiva i u dnevnoj i u večernjoj varijanti.


Swatchevi:



I nakon slikovitog posta preostaje mi da napišem samo to da sam ovim paleticama zadovoljna. Od pigmentacije, postojanosti do izbora boja. U toku korišćenja nisam se susrela s problemom iritacije oka ili rasipanja senki (verujem da ni vi, kao ni ja ne volite kad se senka prilikom blendanja raznese na pola lica...)
Jedino nisam sigurna kakva bi postojanost bila na masnijim kapcima (verovatno nešto kraća), no ne postoji to što dobar primer za kapke ne može rešiti :)
Na tržištu je dostupno 8 paleta po ceni od oko 75 kn.
Ja sam svoje primerke dobila na poklon od drage osobe.

Da li ste imale priliku isprobati Deborah Hi- Tech trio senke?

Do čitanja!



SHARE:

11 comments:

  1. Druga mi se najviše sviđa, plava nijansa je diiiiiivna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) ajde, baš mi je drago da ti se dopada, slažem se- odlična boja i odlično stoji!

      Delete
  2. Nekako sam se mimoišla sa ovim paleticama, a izgledaju lepo i što se odabira nijansi tiče i što se tie kvaliteta :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drogerijska se ponuda iz dana u dan uvećava, kolekcija kolekciju stiže :)
      Nijanse su stvar izbora, no za kvalitet mogu napisati samo reči hvale jer su dosta postojane i jako lepo izgledaju na kapku.

      Delete
  3. Druga paleta je jaako lepa, bas mi se dopadaju boje. :))

    ReplyDelete
  4. Prvu paletu zagledam već neko vreme, jer mi je potrebna lepa siva kombinacija. Nisam zapamtila naziv i broj palete i nigde na netu nisam našla dobru recenziju. Tvoja mi je došla kao poručena, kupujem jeee :)))) :***
    I ja senke obožavam, ali duo, trio, nikako da se odlučim za neku paletu, i ako znam da bi red bio :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo, upravo update-ovah par informacija koje sam, nekim slučajem- zaboravila.
      Prva nosi broj 01 Etheral Smoky.
      Jako mi je drago da sam pomogla, eto, a baš sam razmišljala da li da o njima pišem sada ili kasnije :)
      Good choice, pretpostavljam :)
      Javi kako si zadovoljna :)

      Delete
    2. Ja nisam ni skontala da nisi napisala naziv. Ja je tako zapamtiti neću, nema šanse. Ni jedan komad svoje šminke ne znam po broju i imenu, ako zapamtim jedno od ta dva to je uspeh. Ovo je loše, jer kad promene ambalažu ja budem u problemu :)

      Delete
  5. Ijoj ova plavičasta je divno skombinirana! Nikako da se odlučim na kupovinu neke od njihovih paleta, a mjerkam ih s vremena na vrijeme, uvijek mi izgledaju pre-shimmerasto šljašteće :D i taj oblik sjenila, te "stopice" su mi nekako odbojne. A još kad počnu s tim varijacijama na temu onda ti nema smisla kupit samo jednu, nego MORAŠ SKUPIT SVE, a onda si u problemu :D

    ReplyDelete
  6. Ovde jos jedna ljubiteljka senki:) Prva paleta je ubedljivo van konkurencije <3!

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig