16 March 2014

Olos- linija profesionalnih preparata za negu kože



Olos, kozmetička kuća koja dolazi iz ne tako daleke Italije, donosi nam proizvode za negu kože koji esenciju svog delovanja pronalaze u prorodi kao izvoru najdragocenijih i najučinkovitijih sastojaka.

Prvi susret sa kozmetikom ovog brenda dogodio se nedavno kada mi je na kućnu adresu stigao paketić s testerima (zaista izdašnim testerima) svih linija proizvoda. Kako sam ih uvrstila u svakodnevnu negu kože, danas vam pišem nešto više o iskustvu s Olos- om :)

No pre nego iznesem svoje utiske, predstavila bih svaku liniju, čisto da detaljnije upoznate proizvode.

Frutti Di Bosco

* izvor- google image search

Linija za negu nežne, kapilarne i osetljive kože koja je sklona crvenilu. Aktivni sastojci koji dolaze iz prirode su: ekstrakt,borovnice, jagode, maline, ribizle, divljeg kestena, pantenol, alantoin, kamilica, infuz hamamelisa, escin, NMF, Glycyrhetinic acid, ulje slatkog badema, gamma oryzanol, bisabolol, brašno od pirinča/ riže, shea butter, ulje pšeničnih klica i ulje manga.
Proizvodi iz ove linije namenjeni su  blagotvornom dejstvu i umirenju osetljive kožu lica. 

Linija se sastoji od:
- umirujuće kreme za lice (50ml = 303,60kn)
- umirujućeg tonika za lice u spreju (250ml = 157,73kn)
- umirujućeg mleka za čišćenje kože lica (250ml = 157,73kn)
- umirujućeg laganog fluida za lice (50ml = 275,69kn)

Probala sam: umirujuću kremu za lice

Radi se o izuzetno prijatnoj, bogatoj kremi guste konzistencije, lagano rozikaste boje. 



Vrlo se lako nanosi i prilikom razmazivanja poprima nešto tečniju strukturu (kao da se u dodiru s kožom rastopi). Upija se brzo i na licu ostavlja svileni osećaj negovane, hidrirane i nahranjene kože. Ono što kremu čini posebnom je predivan miris šumskog voća koji na licu traje i traje. Nije ni malo neugodan ili težak i ne mmiriše ni malo veštački. Testeri koje sam dobila (20ml) bili su sasvim dovoljni da se već nakon prvog nanošenja zaljubim u ovaj proizvod. Moja koža nije imala niti jednu negativnu reakciju na kremu, a kako sam je nanosila ujutro pre šminkanja- make up je savršeno stajao na svom mestu.

Moja ocena dnevne kreme: 5/5


Glyco Program

*izvor- google image search

Linija koja sadrži i pruža intenzivni tretman glikolnom kiselinom u cilju podmlađivanja kože, uklanjanja hiperpigmentacija, staračkih fleka i ožiljaka, kao i za uklanjanje bora. Aktivni sastojci linije su: Glikolna kiselina, infuz hamamelisa i limete, hidrirajući kompleks šećera (pošto se glikolna kiselina prirodan, aktivan sastojak koji se dobija iz šećerne trske), likopen, brašno pirinča/ riže, shea butter, ulje slatkog badema i UV filteri.
 Glikolna kiselina uklanja mrtve ćelije kože, vitamin A hidrira, dok vitamin E ima antioksidativno, zaštitno dejstvo. Dakle, pored pilinga, koža postaje dubinski hidrirana i obnovljena.

Linija se sastoji od:
- obnavljajućeg dnevnog fluida sa SPF 15 (50ml = 324,50kn)
- obnavljajućeg mleka za čišćenje lica (250ml = 164,41kn)
- obnavljajućeg tonika za lice u spreju (250ml = 164,41kn)
- obnavljajuće noćne kreme za lice (50ml = 390,00kn)

Probala sam: obnavljajuću noćnu kremu za lice

Prvo što mi se po otvaranju teglice dopalo bio je miris. Svežina, nekako me je podsetilo na dečije proizvode (miriše na bebe, makar meni). Srednje guste je konzistencije i jako se lepo nanosi, razmazuje i upija. 



Koristila sam je kao noćnu kremu, nakon Green Girl Touch my skin ili nakon Alpha-H Micro Cleanse Exfoliator-a. Ujutro bi mi lice bilo svileno i spremno za dalju rutinu. Stvarno sam zadovoljna kako mi je koža reagovala na ovu kremu. Nikakvih negativnih efekata nije bilo.

Moja ocena noćne kreme: 5/5


Thalasso

*izvor- google image search

Thalasso linija posvećena je dubinskoj hidrataciji kože i namenjena je i ženama i muškarcima. Proizvodi koriste dobrobiti morske vode, visoke koncentracije morskih soli i algi kako bi obezbedili optimalnu hidrataciju i obnovu kože.
Aktivni sastojci linije su: ekstrakt Chlorelle Vulgaris, morske alpha hydroxy kiseline, atomizirana morska voda, bioplankton, vitamin E, hijaluronska kiselina, prah kamenice i morska so.

Linija se sastoji od:
- hidratantnog gela za umivanje lica (250ml = 157,73kn)
- hidratantnog tonika za lice u spreju (250ml = 157,73kn)
- hidratantne kreme za lice obogaćene kiseonikom (50ml = 268,55kn)
- eksfolirajuće paste za piling lica s prahom kamenice (100ml tuba = 173,50kn)

Probala sam: hidratantnu kremu za lice obogaćenu kiseonikom

Hidratacije nikad dosta! Nikad nisam rekla: ''Super, sad mi je koža mirna neko vreme, ne trebam hidratantnu kremu''. U načelu, jedina nega koja je koži potrebna da zadrži vitalnost, elastičnost i zdrav izgled je hidratacija. Stoga sam uvek jako srećna kad sam u prilici probati proizvod s ovakvom namenom.  Kod testiranja ove kreme pomogla mi je prijateljica čija je koža normalna do suva (nakon umivanja). 
Šta kaže Maja nakon isprobavanja (ovo je njen ''izveštaj'' od reči do reči :)):

''Dakle, krema je izvrsna.. 
Baš sam se okupala i lice tj koža mi je kao i inače zategnuta 
oko usta i očiju.
Namazala sam se s kremom.
Nema nikakav intenzivan miris, kad je pomirišeš protljranu malo po rukama miriše na nešto opuštajuće.
Dosta hidratantna, 
onak' osjeti se da ti hidratizira kožu jer je lice odmah nekako elastičnije. 
Kad se mažeš imaš osjećaj kao da si u wellness-u.
Tekstura je onako malo gušća, ali ima onaj osjećaj 'lagane, prozračne' kreme 
koja ti nije teška na licu. 
Jedini minus je što se sporije upija u odnosu na neke druge kreme, 
ali na koži je osjećaj fantastičan, jako nježna i mekana, 
tolko je dobro da sam se namazala i po vratu, dekolteu, 
jednostavno me tjeralo (a i imala sam viška) :)
Koža izgleda masno, ali na dodir čak i nije toliko masna kolko izgleda. 
Miris jako opušta 
i nekako umiruje. 
Sviđa mi se!''

Ja bih se s Majom složila u potpunosti. Moja je koža kombinovana i konačan ishod i komentar na kremu bili bi nam apsolutno jednaki. Dopada mi se hidratacija i što je koža toliko elastična. Mislim da je ovo savršena krema za zimski period, kad je koža izložena dodatnom isušivanju.

Naša konačna ocena hidratantne kreme bila bi 5/5!


Nettare Di Zucca (masna i problematična koža)

*izvor- google image search

Kompletna linija proizvoda koja zadovoljava potrebe masne i mešovite kože sklone nepravilnostima (akne, bubuljice, višak sebuma). Zahvaljujući bogatom, prirodnom hranljivom kompleksu ekstrakta bundeve, omogućeno je istovremeno matiranje i hidriranje različitih područja na licu. 
Aktivni sastojci linije su: sveže ćelije bundeve, ekstrakt krastavca, NMF, alpha hydroxy kiseline, sebo- regulišući kompleks, infuz hamamelisa i limete, Fomes Officinalis ekstrakt (agarikon), ekstrakt kadulje/ majčine dušice, ekstrakt medvedke, Imperata Cilindrica ekstrakt (japanska trava), vitamin A, vitamin E, salicilna kiselina, ekstrakt aloe vere.

Linija se sastoji od:
- PH balance kreme za lice (50ml = 259,60kn)
- Perfect Matt hidratantne matirajuće kreme za lice (50ml = 270,79kn)
-Bi- phase sebo balancing tonik za lice- dvofazni (250ml = 157,73)
- Sebo control krema za lokalizirana područja lica (20ml tuba = 152,43kn)

Probala sam: PH balance kremu za lice

Kompletna linija namenjena je masnoj i problematičnoj koži, što moja nije. No korišćenjem ove kreme osetila sam da se koža menja u smislu teksture i podepitelne strukture. Nisam imala problema s bubuljicama ili nekim drugim nemanima, ali sam primetila da je koža nekako svežija i svakodnevnom primenom kreme sve manje ''zapušena'', ako me razumete?
Tekstura je vrlo lagana, lako razmaziva i brzo se upija. Lagano je breskvaste boje i miriše predivno na bagrem.




Dakle, koliko pomaže pri čišćenju kože- ne mogu napisati jer nisam dobar kandidat za to. Ali ako postoji krema koja prepoznaje suve i masnije delove na koži- to je upravo ova. Kao da zna da mi treba hidrirati obraze, a matirati T- zonu. Oduševila me je i svakako planiram kupiti full size.

Moja konačna ocena kreme: 5/5!


Biostaminalia


Ova linija namenjena je intenzivnoj borbi protiv starenja kože i namenjena je zrelijoj koži.
Zahvaljujući sadržaju matičnih ćelija koje se dobijaju od posebne vrste jabuke, proizvodi iz linije Biostaminalia imaju učinkovito dejstvo na regeneraciju kože i stimulaciju ćelijskog razvoja i disanja.
Aktivni sastojci linije su: matične ćelije zelene jabuke, mikrosfere kiseonika, ekstrakt semenki belog pasulja (Lupinus Albus), hijaluronska kiselina, rutin, tri- peptidi vitamina A, C i E, shea butter, NMF, bisabolol, ulje manga, polifenoli masline i ulje pšeničnih klica.

Linija se sastoji od:
- stika protiv otečenosti okoloočne regije (4gr = 152,50kn)
- no age mleka za čišćenje lica i uklanjanje make up-a (250ml = 164,41kn)
- no age seruma za lice (50ml = 311,41kn)
-no age tonika za lice u spreju (250ml = 164,41kn)
- no age koncentrata za negu oko očiju i usana (20ml tuba = 192,63kn)
- no age dnevne kreme (50ml = 343,50kn)
- no age noćne kreme (50ml = 343,50kn)

Iz ove linije na probu sam dobila no age noćnu kremu, no nisam je uspela isprobati. S obzirom da nemam zrelu kožu, prosledila sam je mami. Čekam njene dojmove. 

Na isprobavanje sam dobila još i Delizia di Riso piling- probala sam ga i odličan je! U sebi sadrži integralnu rižu i jako lepo očisti kožu od odumrlih ćelija, zagladi i pripremi za dalju negu. Dobila sam i Delizia di Riso hranljivu kremu sa zaštitom od oksidativnog stresa (koju nisam probala).

Zaključak:

Stvarno mi je drago da sam bila u prilici isprobati ovako dobre i funkcionalne proizvode za negu lica. Za Olos nisam čula ranije, no u prilog tome ide i dostupnost proizvoda. Koliko sam obaveštena, mogu se pronaći jedino u Zagrebu (Hrvatska) i to u apoteci Malči Viola, a za ostale gradove nisam čula. 
!Update!
Prema najavama, sledeće sedmice (iza 24.3.2014.) očekuje se izdavanje brošura i web stranice/ web shop-a čime će proizvodi biti dostupni u celoj Hrvatskoj. 

To što sam testere proizvoda dobila na isprobavanje, nije ni u jednom trenutku uticalo na objektivnost recenzije. Ali bih iskoristila priliku, te zahvalila i više nego ljubaznoj Marini Saik koja mi je poslala proizvode.
Olos proizvodi, kako tvrde predstavnici kompanije- ne sadrže parabene, parafine, silikon, petrolatum, etilni alkohol, parfeme, veštačke boje, mirise, SLS, SLES. Još važnije- ni jedan proizvod nije testiran na životinjama (cruelty free), niti sadrži sastojke životinjskog porekla. Ovo ćemo proizvođaču verovati na reč, s obzirom da nisam dobila full size proizvode sa detaljnim spiskom sastojaka.
Čim budem u prilici, kupujem full size Frutti di Bosco i Glyco obnavljajuću noćnu kremu za lice

Sad me zanima da li ste čule/ bile u prilici koristiti neki od navedenih proizvoda kozmetičke kuće Olos i kakva su vaša iskustva?

Puno vas pozdravljam, do čitanja!




SHARE:

4 comments:

  1. Moram priznati da sad prvi put čujem za ove proizvode, šteta što ih ima samo na jednom mjestu u Zg kupiti :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Matea, danas sam dobila informaciju kako uskoro otvaraju web shop, tako da ćemo se moći počastiti bez da odlazimo u glavni grad :)

      Delete
  2. Ja sam ih zvala, rekli su da će uskoro imati webshop, ja sam iz Zadra pa ne mogu baš do zagreba zbog kremica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na info :)
      Baš sam danas dobila istu informaciju.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig