11 March 2014

La Roche-Posay Hydraphase Intense Legere- review




Mesec mart nenamerno, ali vrlo rado posvećujem preparativi s obzirom da sam isprobala stvarno divne proizvode za negu kože i imam dužnost to podeliti s vama :)
U ovom postu dotakla bih se drugog proizvoda iz LRP linije Hydraphase, a radi se o kremi za lice namenjenoj dehidriranoj, mešovitoj i osetljivoj koži lica- Hydraphase Intense Legere.


Kao što fotografije pokazuju, proizvod je upakovan u kutiju na kojoj su ispisane osnovne informacije ( o proizvođaču, sastavu, količini, roku trajanja i sl.). Kutija na prednjoj strani ima maleni otvor kroz koji se nazire ambalaža.


Sama ambalaža proizvoda je dosta zanimljivog i praktičnog dizajna. Plave je boje i lagano transparentna. Na vrhu se nalazi airless pumpica za higijensko doziranje kreme. 
Za količinu od 50ml trebate izdvojiti nešto manje od 180kn/ oko 24€.
Obogaćena formula ove kreme sadrži fragmente hijaluronske kiseline, te ima dvostruko dejstvo: intenzivno rehidrira kožu direktnom infuzijom, te jača ćelijsku koheziju kako bi pomogla da koža trajno zadrži vlažnost.

Ostali sastojci kreme:


Ono što mi se na prvu dopalo je ambalaža i pumpica na vrhu. Dakle, radi se o visoko higijenskom sistemu doziranja gde jednostavno niste u opasnosti da istisnete više proizvoda nego što je potrebno.


Sama konzistencija proizvoda je negde između kreme i fluida i jako se lepo i brzo upija u kožu.
Ne znam kako vama, ali mi je jako bitno da krema ne ''sedi'' na licu jer imam utisak da u tom slučaju ne radi ništa korisno :)



Kremu nanosim ujutro, nakon umivanja, a pre šminkanja, ili uveče- ovisno o potrebi kože. Za kompletno lice potrebne su mi maksimalno tri pumpice (količina 3 zrna graška), no često kremu razmažem i na vrat.
Kod prvog nanošenja, kao i kod seruma iz iste linije o kome sam nešto više pisala u ovom postu, odmah sam primetila potpunu hidrataciju i vizuelno lepšu i na dodir svilenu, elastičnu kožu.
Kad mi je koža dehidrirana i umorna, kako bih ja rekla ''siva i beživotna'' :) kremu kombinujem sa serumom. Rezultat je zaista fantastičan!
I ono što moram napomenuti je da, u vreme korišćenja kreme, a ima tome više od dva meseca, nisam primetila dodatne nepravilnosti na koži (bubuljice, mitiseri i slično), čak naprotiv! Lice je čistije i blistavije.
Krema sadrži lagani miris koji je dosta sličan mirisu Effeclar duo kremi, ali slabijeg intenziteta. Miris nestaje kroz par minuta nakon nanošenja.

Pozitivne strane proizvoda:

- ambalaža i airless pumpica kojom se omogućava higijensko i količinski odmereno doziranje
- vrlo lagana i koži ugodna tekstura koja se brzo upija
- koža postaje hidrirana, punija, elastičnija, zdravija!
- nanošenje make up-a je olakšano, a trajnost se produžuje jer je koža ujednačena
- bez nepravilnosti- dakle, lice je za nijansu čistije nego inače ako govorimo o bubuljicama u PMS periodu.

Negativne strane proizvoda:

- proizvod ne sadrži SPF, no meni ne smeta
- cena: možda je finansijski ''izazovnija'' investicija za kremu, ali garantujem da vredi svake pare ukoliko ste u potrazi za odličnom hidratantnom kremom.

Konačna ocena proizvoda je 10/10!

Ovaj duo (serum & legere) preporučujem svima koji imaju dehidriranu kožu i trebaju funkcionalnu zaštitu i negu.






SHARE:

16 comments:

  1. Probala sam par testera ove kreme, i moram priznati da se i meni sviđa, ali sam zbog Hydreane odustala od LRP-a općenito... meni nikako nije jasno kako krema koja sadrži natrij hidroksid i denaturirani alkohol može biti namjenjena osjetljivoj koži lica. Nisam stručnjak ni blizu, samo mogu potvrditi da mi je svaka od 4 kreme koje sam duže vrijeme koristila (cca mjesec dana) s natrij hidroksidom u sastavu napravila generalni kaos na čelu i obrazima (a imam prilično masnu i zahvalnu kožu).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno razumem na šta misliš. Ni ja nisam stručnjak, ali verujem da se radi o omeru sastojaka u proizvodu. Naime, ako pratiš moje pisanije :) o kremama za lice, više puta sam napomenula kako sam imala ogroman problem sa kremom koja je u sebi sadržala hijaluronsku kiselinu (proizvođača ne bih spominjala)- lice mi se doslovno upalilo! Koža se crvenela i pekla, a kremu sam nanela samo jednom. Svi sastojci ok, hijaluronska u sredini i osetim da peče i svrbi. Dugo sam izbegavala bilo šta s hijaluronom, da bih se krajem godine napokon odvažila i isprobala Niveinu Cellular kremu koja sadrži fragmente hijaluronske i oduševila sam se koliko krema, ako su sastojci kombinovani u pravilnom omeru- može biti dobra.
      Za natrijum hidroksid/ kaustična soda/ znam da ima efekat izbeljivanja. U principu izbegavam proizvode koji u svom sastavu imaju ovaj (sapuni, šamponi).
      Alkohol denat/ denaturirani alkohol je sastavni deo kozmetičkih proizvoda i mislim da se oko ovog sastojka diglo više prašine nego što je potrebno. Zašto? Alkohol kao takav (čist, nedovoljno dobro prerađen) izaziva isušivanje kože, iritaciju, ljuspanje i nedovoljnu apsorpciju vitamina A, što u konačnici dovodi do prevremenog starenja kože. U kozmetičkoj industriji ovaj sastojak se dozira u kontrolisanim uslovima i za cilj ima da sjedini agense tako da ne dođe do hemijske reakcije (npr, stvaranje pene u kremama), takođe ima antimikrobno dejstvo. LRP se, pre nego je postao komercijalno dostupan, proizvode usmeravao isključivo ka rešavanju nepravilnosti na koži (akne) i proizvodi su, ako se dobro sećam, propisivani od strane dermatologa. Verujem da se pazi na koncentraciju alkohola, pošto su proizvodi danas dostupni svima.
      Ja sam uvek za opciju- probati tester. Tražiti makar 10ml proizvoda u testerima kako bi se mogao doneti nekakav okvirni zaključak odgovara li to koži ili ne.

      Delete
    2. Možda nisi ekspert, ali definitivno imaš puno više iskustva od mene ;) Što se testera tiče, tu imam veliku sreću jer u lokalnoj ljekarni radi mamina frendica, i količina testera nikad nije bila problem. Na kupnju dotične kreme sam se odvažila upravo nakon desetak (ako ne i više) potrošenih testera (to je, ako se ne varam, skoro cijela tubica od 30ml). I testeri su mi bili super, a krema NOPE. Slično je bilo s NUXE suhim uljem, od kojeg sam dobila tester u bočici, zatim sam dobila još jedan tester u plastičnoj bočici na kartončiću, i bila sam opčinjena - te sam kupila full size koji pak nije ni blizu bio bogat niti mirisao dugo i intenzivno kao testeri. Stoga ni testerima više ne vjerujem :D A "rakija" u kozmetici je skroz ok i nikad mi nije radila probleme, čak me ni ne isušuje, nego me samo iritira činjenica da se dotična krema deklarira kao proizvod za potrebe osjetljive kože. A opet što se parabena tiče (koje ne sadrži), čini mi se da tu isto vlada nepotrebna panika. Ma znaš što ću ti reć', zadnjih par dana testiram domaće maslinovo ulje kao odstranjivač šminke u kombinaciji s vodom iz pipe i WC papirom i koža mi nikad nije bila u boljem stanju. Eto, to ću ti reć! ;) velika pusa s juga!

      Delete
    3. :/ činjenica je da testeri pojedinih proizvoda nemaju veze sa onima u full size-u.
      Tačno vidiš ''navlakušu''! Probaš tester, super, dopadne ti se proizvod, iskeširaš 20, 30, XY € i onda ti dođe da im sve vratiš i tražiš pare nazad! :D
      Treba biti oprezan.
      A opet, kako biti 100% siguran?
      Zato, pre kupovine određenog proizvoda, pročitam gomilu recenzija cura s različitim tipovima kože, pa tek onda ''sečem'' :)
      Super ti je to s maslinovim, jedno vreme sam radila home made micelarnu :) s malo baby šampona (babylove iz DM-a, da ne peče za oči) + maslinovo + voda. Kako je to dobro skidalo šminku!
      Samo ti nastavi s maslinovim, mislim da bih i ja mogla ponoviti ;)
      Još veća pusa iz Osijeka :*

      Delete
  2. Meni se jako sviđa opis, čini mi se kao nešto što bi meni prijalo. Toliko mi se sviđa, da moram da priznam, da bih da nemam krema trenutno, ovu najverovatnije kupila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko trebaš dobru hidrataciju (a ko je ne treba ;)), svakako preporučujem.

      Delete
  3. Ovo mi deluje kao nešto što moram imati! Sad sam malo nagomilala kreme za lice, pa sam rešila da prištedim i potršim makar deo koji imam, ali ide na listu sigurno, do tad se možda i odlučim da li ovo ili onaj serum o kom si pisala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako sam jako slaba na serume, uvek bih prvo preporučila baš taj proizvod :D
      No sve zavisi koje su potrebe kože.
      Ukoliko si u mogućnosti, pre kupovine isprobaj oba :)

      Delete
  4. Za kvalitetan proizvod za lice rado izdvajam pare. Verujem LRP kozmetici, i koristim vise njihovih proizvoda, o kojima bih imala svasta nesto da kazem :) Zato mi je pomalo zao jer moj blog obuhvata samo negu kose :) Ovu kremicu nisam probala ali hocu! Bice prilike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se u potpunosti.
      Džabe kvalitetan make up, ako je koža isušena ili nedovoljno negovana.
      Moj prvi proizvod od LRP bio je Effaclar Duo koji sam sa zadovoljstvom trošila.
      Nakon toga micelarna, pa ove dve rehidrirajuće bombe :)

      Delete
    2. A da li si probala duo + ? I njega trenutno testiram.

      Delete
    3. Nisam, mada me jako zanima. No kako mi je lice u ok stanju trenutno nemam potrebu za tim tipom mazalice. Ako ne budeš pisala na blogu, bilo bi mi drago da mi u poruci pošalješ dojmove :)

      Delete
  5. Ja sam se zaljubila u pakovanje O:) Zvuci mi odlicno, bas bih volela da probam, samo dok malo potrosim zalihe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Slažem se, ambalaža je odlična.
      Eto, verujem da ćeš biti zadovoljna :*

      Delete
  6. Sinoc sam ti napisala bas opsiran komentar i net mi pomutio konce...naravno onako besna legla sam da spavam :D Moja nega se svodi na toplu vodu i sapun (onaj bebi sto nas je mama kupala jos dok smo bili mali), posle mleko, tonik (da se skine visak sminke), od skoro i micelarnu vodu (odusevljena sam ovim otkricem) :D i posle toga u zavisnosti da li je dan ili noc, nanesem pantenol ili neku rusku kremu koja mi bas prija za lice, kupujem u apoteci, a nije ni skupa... ALI kada procitam ovakva odusevljenja, kako ja da ne razmisljam bar da probam ovako nesto :D LRP proizvodi se sve vise recenziraju i ja sve vise zelim da kupim bar nesto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Milice :)
      Baš nezgodno kad tipkaš komentar, a on odjednom nestane... blogger rules!
      Dopada mi se tvoja rutina. Ako probaš bilo šta od LRP obavezno javi kako ti se dopada.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig