7 March 2014

La Roche- Posay Hydraphase Intense Serum




Moja koža je mešovita i kao takva vrlo zahtevna kad se radi o odabiru funkcionalne nege. Kombinacija masnije T- zone sklone ''ispadima'' poput bubuljica, mitisera (zahvalna sam što se javljaju samo oko/ u PMS periodu), te proširenih pora. S druge strane nalaze se suvi i dehidrirani obrazi, te regija oko usana koja zimi biva u izuzetno lošem stanju (ispucala koža koja se ljuspa) ukoliko nedovoljno hidriram hranljivim kremama.
Danas vam prenosim utiske o LRP Hydraphase Intense serumu koji koristim od polovine januara i koji je sastavni deo rutine nege i rehidratacije kože.


Kako inače krećem od ambalaže, ni ovaj put neće biti drugačije :)
Serum je zapakovan u usku, duguljastu kutiju. Ja sam svoj primerak dobila na poklon, a preporučena cena proizvoda je oko 180 kn/ oko 24€ za količinu od 30ml.
Na kutiji je nekoliko osnovnih informacija, kao i deo na kome su ispisani sastojci:


Na visokom, prvom mestu nalazi se voda, i to ne obična, već visoko koncentrovana LRP termalna voda koja deluje antioksidativno, te umirujuće na kožu. Nakon toga primetite alcohol denat (denatured alcohol) koji ima antimikrobno dejstvo. Nisam primetila da mi prisustvo ovog sastojka utiče na isušivanje kože. 
Ostatak formule bazira se na visoko koncentrisanim sastojcima kao što su- fragmentisana hijaluronska kiselina (već sam pisala da s hijaluronom nisam imala dobro iskustvo, no nakon Nivea Cellular kreme mišljenje se promenilo, s obzirom da je u pitanju izuzetno mala molekularna masa hijalurona koji prodire duboko u kožu, hidrira, povećava joj gustinu i lagano zateže), arganin i serin (mikro kapljice koje u kožu prodiru s ciljanim delovanjem i garantovanom trenutnom i dugoročnom promenom na koži). Ne sadrži parabene, no sadrži parfem koji odgovara standardnom mirisu LRP proizvoda (nekako lagano citrusno- kremasto, ne zadržava se dugo na koži).


Serum se nalazi u predivnoj, elegantnoj staklenoj bočici na pumpicu.
Pakovanje za mene ima važnu ulogu ne samo zbog estetskih razloga, već i zbog funkcionalnih. Često sam na putu i ne želim ostati bez omiljenog proizvoda, ne želim ga zateći razlivenog po kozmetičkoj torbici- e, upravo zbog toga ova ambalaža dobija čistu 10- ku! Možda bi srećnije rešenje bilo da je bočica plastična, no ne vidim veliki problem u tome.


Pritiskom na pumpicu dozira se količina zrna graška. Za kompletno lice i vrat potrebne su 3-4 pumpice, ovisno o brzini kojom se proizvod u kožu upija. Ovo posebno ističem pošto je prilikom prvog nanošenja ovaj proizvod bio doslovno usrkan u moju kožu :D No, nakon redovnog korišćenja koža je postala hidrirana i nije bilo potrebe za više od dve pumpice po nanošenju.


Serum je vodenaste, retke teksture, brzo se upija (čitala sam par recenzija gde se cure žale kako im nakon seruma na licu ostane lepljiv osećaj, no nisam imala takav problem). Nanosim ga ujutro, pre šminkanja i uveče, pre hranljive kreme, nekada i samostalno. Zbog prisustva alkohola izbegavam područje oko očiju, što svakako savetujem svima. Poseban oprez osobama sa vrlo osetljivom i na alcohol denat netolerantnom kožom (verujem da ima takvih, zato pre kupovine full size proizvoda zatražite tester kod svog farmaceuta). Ono što mi se jako dopada je efekat na koži. Osećaj je poput onog kad se umijete- jednostavno osetite tu svežinu i kako zatezanje nestaje u trenu. Oni nabori od suvoće kože netragom nestaju. Mogu slobodno napisati da mi se regija obraza i oko usana preporodila nakon ovog seruma. Uopšte mi nije neophodna dodatna hranljiva nega. 
Ponekad serum kombinujem s termalnom vodom na način da lice pošpricam termalnom, sačekam da se upije, a potom nanesem serum. To praktikujem uveče.



Pozitivne strane proizvoda:

- Izuzetno hidratantno dejstvo na kožu. Toliko dobro radi svoj posao da nije potrebno koristiti dodatnu negu.
- Serum je. Volim serume, volim to što su lagani, a opet vrlo učinkoviti. Ako niste ''osoba od seruma'' a probate Hydraphase- verujem da ćete to postati :)
- Nakon dva meseca korišćenja nisam primetila da mi se prisustvo bubuljica i mitisera povećalo (ponavljam, javi se po koja samo u PMS periodu, što je za moju kožu uobičajena pojava).
- Vrlo brzo se upija i odličan je za pripremu kože na make up.
- Ambalaža :)

Negativne strane proizvoda:

- Alkohol na visokom mestu može biti problem za osobe čija koža nije tolerantna na ovaj sastojak. Ponavljam, ukoliko vas proizvod zainteresuje, svakako zatražite tester pre nego kupite full size.
- Cena; i ne baš pristupačna preosečnom džepu.
- Miris: ne znam, ne smeta mi. A opet... moglo je proći i bez njega.

Konačna ocena: 10/10!

Da li ste probale ovaj serum? Koji proizvod od LRP-a vam je najdraži i zašto?

Misha



SHARE:

11 comments:

  1. Sviđa mi se ovaj serum. Najviše me privlači njihova termalna voda. Nikako da isprobam njihove proizvode. Neki testeti me već mjesecima čekaju. Detaljan i zanimljiv post! Pozdrav! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Termalna je odlična. Isprva nisam očekivala nikakav učinak od vode iz boce s raspršivačem, no kako sam je kupila u leto, jako mi je pomogla nakon sunčanja. Potom sam postepeno otkrivala ostale blagodeti :)
      Svakako preporučujem.
      Hvala na čitanju, pozdrav :)

      Delete
  2. Moja gotovo kompletna nega lice je LRP. Serum jos nisam probala,ali verujem tvojoj recenziji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga A :*
      LRP je jedan od meni dražih brendova preparative.
      Ako budeš u prilici, probaj serum, odličan je :)

      Delete
  3. Ja sam jednog dana ušla u drogeriju sa namerom da kupim neku LRP kremicu. I onda sam nekako prvo stigla do Eucerin polica i tako sam kupila Eucerin kremu koja me je toliko oduševila da sam posle iskoristila neku akciju i kupila još neke Eucerin proizvode, kojima sam se još više oduševila...i tako sada sam na Eucerinu :D a da nisam uspela ni probati nešto od LRP. Sudbina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) eh, poznat mi je taj scenario.
      Hajde da ja tebe onda pitam koju bi kremicu od Eucerina preporučila jednoj ženi od 30 godina :) mešovite kože, bez dubljih bora, ali retkih, sitnih linija oko očiju i na čelu? :)

      Delete
    2. Q10 aktivni antirid fluid, ko iz topa :). Savršeno lagan, odlično neguje kožu tako oko 30. i +. Ja sam toliko zadovoljna da sam uvrstila još neke Eucerin proizvode u svakodnevnu negu.

      Delete
  4. Čula sam jako puno pohvala za ovaj serum.Nema druge nego ga kupiti kada se riješim zaliha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je odličan, šteta što mi je pri kraju jer mu moram naći adekvatnu zamenu. Pa bih ga ponovo kupila kroz par meseci, čisto da se koža ''zaželi'' :)

      Delete
  5. Ovo mi je ipak bio jedan od najboljih hidratantnih seruma.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig