13 March 2014

Garnier Perfect blur- or, smoothing perfecting primer




Jedan od osnovnih vizuelnih problema masne i mešovite kože jesu proširene pore. 
Tržište (police drogerija naročito) ovih dana buja proizvodima koje prati famozna reklamna kampanja i obećanja kako će koža postati zategnuta, ujednačena, matirana, vizuelno zaglađena...

Kako je moja koža mešovita, bila sam u prilici isprobati dva proizvoda slične namene.
Prvi je Balein Teint Perfektion o kome sam nešto detaljnije pisala u ovom postu, a drugi vam predstavljam u nastavku.


Proizvod je zapakovan u lepu, duguljastu kutiju na kojoj se nalaze osnovne informacije.
Možete primetiti kako proizvod obećava vizuelno ublažavanje bora, nepravilnosti, pora i sjaja na licu.
Odmah da napišem, svoj primerak sam kupila u DM-u u okviru Božićnih popusta, te sam umesto 79,90kn / 10,15€ izdvojila svega 49,90kn/ 6,5€. Pristojna ušteda!


30 ml proizvoda nalazi se u mekanoj, plastičnoj tubici koju je, pre upotrebe, potrebno jako dobro i snažno protresti/ promućkati (kako vam draže :))
Za tu količinu pomislili bi kako će se potrošiti za čas, no verujte, izdašna je jer nije potrebno puno proizvoda za prekriti kompletno lice.


Garnier tvrdi kako je kreiran novi proizvod za svakodnevnu upotrebu. Proizvod koji će u samo 5 sekundi zagladiti bore i fine linije, ublažiti nepravilnosti na koži, te smanjiti vidljivost proširenih pora na licu. Sadrži optički reflektirajuće čestice i licu daje svežinu i blistavost.
U konačnici lice je zaglađeno i matirano, te spremno za nanošenje make up-a. 

Sastojci:


Na visokom prvom mestu nalazi se grupa silikonskih i silicijumovih ulja, Al hidroksid i različiti (di)oksidi. Meni je jasno da proizvod ove namene u sebi sadrži silikon(e), ali me je ovaj deo na ambalaži malkoc zabrinuo. 

Utisci nakon korišćenja:



Kod prvog korišćenja, priznajem- bila sam jako radoznala i nisam pročitala deo o mućkanju, pa sam otvorila tubu i istisnula malo proizvoda van. Ono što je izašlo bila je žućkasta tečnost- ni malo prijatna za videti i osetiti pod prstima (masno, masno, užasno masno!).
No kad sam fino promućkala tubu, snažno, kako piše na kutiji, proizvod je poprimio gušću konzistenciju (nekako sirastu?!).


Primer se lagano razmazuje i ne ostavlja nikakav trag za sobom. Brzo se upije u kožu (nisam brojala da li se sve dogodi u 5 sekundi, ali priznajem da se upije jako brzo). Osećaj na dodir je svilenkast i fin.
Pore jesu vizuelno manje vidljive, a lice je zaglađeno.
Inače, primer nanosim nakon dnevne kreme pošto u sebi ne sadrži negujuće elemente (dakle, ne očekujte da će dati pozitivne efekte na koži koja nije prethodno pripremljena).
Nakon nanošenja šminke lice je savršeno!
E, sad... pročitala sam brdo hvalospeva o proizvodu, te sam računala na primer koji će svoju funkciju obavljati određen broj sati u danu.
No, drage moje, moram vas razočarati.
Impresija ovim proizvodom je, u mom slučaju, bila vrlo kratka.
Nakon nanošenja i upijanja osećaj je ok, no kako vreme odmiče, tako osetim da mi primer sedi na koži i guši je. Koža je zaglađena u prvih sat- sat i po, no kako je vreme prolazilo tako sam osetila da se nakuplja u pregibima ispod oka, pa na čelu i oko nosa. Pore su postale najmanji problem.
Koža je bila blistava, ali ne od reflektirajućih čestica, već od nekakvog ulja koje se ''popelo'' na površinu kože. Sećam se da sam jedan dan na poslu otišla u kupatilo i papirnim ubrusom upila čudo ulja s lica!
Nekoliko dana kasnije na licu sam primetila (na čelu i oko nosa) sitne bubuljice s belim vrhovima.
Istog trenutka sam prestala s korišćenjem primer-a.

Svaka čast Garnieru na ideji i kompletnoj kampanji oko Perfect Blur-a, no mojoj koži nije prijao.
Ako bih ga uporedila s Baleinim Teint Perfektionom, razlika je u efektu i dugotrajnosti na licu. Svakako preporučujem Balein primer.

Konačna ocena ovog proizvoda bila bi: nedovoljna.

Da li ste isprobale Garnier Perfect Blur i kakva su vaša iskustva s proizvodom?



SHARE:

14 comments:

  1. Sad mi je baš drago što se nisam zaletila i kupila ga :)) Volim tvoje recenzije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Matea :*
      Hvala što čitaš i drago mi je ako pomognem :)

      Delete
  2. Ma mene općenito ništa od Garniera ne privlači. Ne pamtim kada sam išta njihovo zadnji put probala... Čak sam i dnevnu kremu za lice koju sam dobila na poklon proslijedila mužu. Iako mi se reklama za ovo "čudo" pomalo i svidila, ipak mi nije napet. Šteta šta si i 50 Kn bacila. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od novijih proizvoda dopada mi se jedino micelarna koja radi posao.
      Kreme nisam isprobavala, a mislim i da neću. Radije prištedim, pa investiram u nešto konkretnije :)

      Delete
  3. Ja sam planirala ovo da kupim, medjutim, lice mi je bas osetljivo, narocito u poslednje vreme. Deluje mi kao previse silikona za svakodnevno koriscenje, narocito u slucaju problematicne koze. Ja isprobavam Effaclar mat, koji bi trebao da ima slicnu funkciju. I u prvi mah mi je bio bas bezveze i htela sam da ga prosledim dalje. Medjutim, probacu jos malo, ipak je potrebno vremena za neki kompletan utisak. Super recenzija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, daj mu vremena.
      Hvala ti :)

      Delete
  4. Nisam još probala ali mi se čini da bi reakcija na mojoj koži bila slična. Balea me i dalje privlači moram je potražiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balea je savršena i stvarno nisam probala nešto bolje u skorije vreme.
      Nadam se da ćeš i ti biti zadovoljna :)

      Delete
  5. JOj ba s steta sto ti se to desilo. Mislim ima logike ipak je to nesto sto samo stoji na kozi i gusi je. Meni se srecom to nije desilo. Imam ga nko vreme i koristila sam ga nekoliko puta i pokazao mi se prilicno ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si ti zadovoljna :)
      Probala sam, sad neću živeti u radoznalosti ''šta bi bilo- kad bi bilo...'' :)

      Delete
  6. Žao mi je što si nezadovoljna, jer ja ovaj proizvod obožavam i odgovara mojoj koži. Još nisam isprobala Balea bazu pa ne mogu uspoređivati, ali hoću uskoro :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, drago mi je da ti odgovara. Sve ovisi o tipu i toleranciji kože.
      Meni se Balea pokazala daleko bolja i funkcionalnija :)

      Delete
  7. Imam vrlo sličnu reakciju na ovaj prajmer. Već nakon pola sata lice počinje da mi "pliva" u prajmeru i puderu zajedno. Ima kratkotrajan blur efekat, ali pre svega stoji na površini kože u vidu nekog "gumenog" sloja i to je ono zbog čega mi je nemoguće da ga koristim (inače teže podnosim proizvode koji "sede" na koži).

    ReplyDelete
  8. Oooo ne mogu da verujem koliko negativnih iskustava. Sve smo pale na reklamu :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig