5 March 2014

Daily Defense Keratin enriched shampoo- review




Eh, taj Disney ;)

Početkom godine u Kozmu sam naišla na novu liniju proizvoda za negu kose, a radi se o šamponima Daily Defense. Kompletna linija inspirisana je profesionalnom negom, obogaćena keratinom i arganovim uljem.
Odabrala sam šampon na bazi keratina, pa vam danas pišem nešto više o proizvodu.


Ambalaža i još par osnovnih informacija:

Šampon se nalazi u plastičnoj bočici bronzano- zlatne boje, zapremine 473 ml.
Na prednjoj strani piše par osnovnih informacija (ime proizvoda, ukratko- šta radi i čemu je namen).
Ovaj šampon, kako proizvođač kaže, namenjen je oštećenoj kosi koja je sklona pucanju, krzanju i naelektrisanju nakon pranja (ono kad vam dlake lete kao antene).
Najveći fokus se stavlja na prisustvo keratina koji čini 90% strukture dlake. Ostatak čine voda (5-10%), lipidi, pigmenti i minerali.
Keratin u šamponu za zadatak ima da kosu dodatno zaštiti od spoljašnjih uticaja isušivanja, te isušivanja usled sušenja i stilizovanja raznim električnim pomagalima (fen, styler/ rotirajuća četka, figaro, pegla za kosu, električni vikleri i slični uređaji). Dakle, keratin u šamponu bi trebao učvrstiti i rekonstruisati oštećeni keratin u kosi, te joj dati elastičnost, volumen i sjaj.

Na vrhu ambalaže nalazi se poklopac koji radi na principu press/ press back (super stvar, pošto na kadi imam milion bočica, teglica i tubica, pa sve to tako, s vremena na vreme, malo ''prošeta'' do kade :), bitno da se ne prospe!):



Šampon je proizveden u Kanadi i ono što me je dodatno obradovalo je ovaj simbol na ambalaži:


Način upotrebe, delovanje i krajnji rezultat:

Formula šampona je srednje guste konzistencije i lako se raspoređuje po kosi. Ono što sam primetila je da ne peni jako. Miris je prijatan, ne mogu ga tačno definisati (miriše na čisto, na sveže, a opet ima u sebi i tu puderastu notu), ali mogu potvrditi da u kosi ostaje još jedan dan nakon pranja, što je sasvim ok. 
Dakle, nakon kvašenja kose, nanosim šampon u količini koja stane na dlan (uzmite u obzir da je moja kosa, iako kratka- gusta), rasporedim od korena ka vrhovima i lagano masiram. Ostavim da na kosi deluje par minuta, a potom temeljno isperem. Nakon šampona stavljam uobičajeno pakovanje, ali samo na vrhove.
Prvo što mi se svidelo je to da ne otežava dlaku, već je čini svilenom i lepršavom. Kosa se jako lepo složi i ne leti svuda unaokolo (frizz momenat). Sledeći lajk ide za kosu koja je nahranjena i elastična, te odoleva različitim sredstvima za oblikovanje (sećate se mog styler-a?).


Koristim ga skoro dva meseca i bočica je pri kraju (ostalo je za eventualno još jedno pranje kose). 
Za samo 24,99 kn/ 3,28€ dobila sam odličan šampon!
Kako moja kosa ne voli isti proizvod duži period, nakon što ovu bočicu potrošim potražiću nešto drugo (već sam bacila oko na Tigi Catwalk Oatmeal & Honey), no svakako bih preporučila svima koji imaju obojenu, suvu i oštećenu kosu jer ovaj šampon radi vrlo pristojan posao :)

I za kraj sam ostavila štivo za sve nas koji volimo čitati :)
Sastav:

Water (Aqua), Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Sodium C14- C16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Sodium Lauroamphoacetate, Propylene Glycol, PEG- 7 Glyceryl Cocoate, Citric Acid, Poliquaternium- 7, Fragrance, Sodium Chloride, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Aloe Barbadensis (aloe) leaf extract, Tilia Tomentosa Bud Extract, Cocodimonium Hydroloxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Protein PG Propyl Silanaetriol, Persea Gratissima (avocado) oil, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Yellow #5, Red #33

Na kraju bih vas podsetila na obaveštenje koje sam podelila i na FB stranici (za sve drage čitateljke koje nemaju FB). Krajem meseca pripremam prvi blog giveaway, s obzirom da nam stiže najlepše godišnje doba, a i moja beba :) ulazi u 7 mesec. Kad se samo setim, počela sam pisati jednog vrelog avgustovskog jutra... :) Hvala vam na podršci!


Do čitanja, šaljem puse!

Misha 


SHARE:

3 comments:

  1. Volim šampone sa keratinom. Moj frizer je jedno vreme koristio nešto slično i jako je lepo radio na mojoj kosi :).

    ReplyDelete
  2. Cula sam za "Tigi" da je katastrofa kvalitet, nisam nikada probala, tako da je to iskustvo drugih ljudi... :)
    Ja objavila post i vidim sad da i ti blogodarujes uskoro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam koristila Tigi, a za Catwalk liniju sam od prijateljice koja ima sličnu kosu dobila super komentare, pa reko' da probam :)
      Još razmišljam.
      Eto, odlučila sam nagraditi svoje verne čitateljke negde pred kraj meseca :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig