20 March 2014

Correct me if I'm wrong! Eveline Art Scenic Concealer 2in1- review




Danas vam predstavljam jedan od svojih drogerijskih favorita!
Da, otkrivam ovu informaciju na početku, a u nastavku otkrijte i zašto :)

U jednom od tumaranja Kozmom, na polici Eveline kozmetike pronašla sam korektor iz linije Art Scenic. Kako sam u prošlosti koristila bazu Art Scenic, odlučila sam isprobati i korektor. 
Inače obožavam proizvode s ''kamuflažnim'' efektom :) no od njih očekujem da mi kožu ne zarobe, ne isuše i ne opterećuju (zapušene pore, no- no).

*

Today I'm presenting one of my drugstore favorites!

Yes, I'm revealing this information in the beginning, and if you continue reading, you'll figure why :)
In one of the shopping sprees in our local drugstore Kozmo, on the Eveline shelf I found pretty interesting concealer from the Art Scenic line. Since I've been using the base/ primer from the same Art Scenic line before, I decided to try this product. Otherwise, I love products with camouflage effect :) but I'm not pleased if the product clogs the pores, or dries the skin.


Korektor dolazi u kartonskoj kutiji zlatno- crne boje. Pakovanje je dosta elegantno, praktično. Na frontalnoj strani nalazi se maleni otvor kroz koji se nazire ambalaža korektora.
Proizvođač tvrdi da se radi o formuli koja traje (do 24 h, nisam isprobavala), te da sadrži iluminantne čestice koje lagano posvetljuju kožu.
Tu su i magični sastojci :):

*
Product comes in black and gold cardboard box. The packaging is pretty elegant and practical. On the front side of the box there is small hatch where you can perceive the packaging of the corrector. 
The manufacturer claims this is long lasting formula (up to 24 hours, but I haven't tried it), it also contains illuminating particles that are lightening the skin.
Ingredients:


Odabrala sam u tom trenutku raspoloživu, najsvetliju nijansu (04 Light), pošto je moja koža dosta svetla s rozim podtonom.

*
I picked the one in the lightest shade available (04 Light), since my skin is very pale with pink undertone.


Ambalaža korektora je plastična i vrlo funkcionalna jer podseća na pakovanje sjaja za usne: tuba zapremine od 7 ml koja u sebi krije sunđerasti aplikator koji je blago zakošen, te malo tvrđi (dakle, nije sav fluffy, već služi svrsi direktnog nanošenja korektora). 

*
The concealer packaging is plastic and very functional, reminds me of the lipgloss packaging. The plastic tube contains 7 ml of product and there is the applicator with the sponge on top. The sponge is a bit ''firm'' (not all fluffy and stuff, bud does it's job pretty properly). It's a bit flat on one side.





Tekstura korektora je srednje gusta, lako razmaziva i ne suši se brzo, te dopušta lagano blendanje.
Inače nemam velikih problema s podočnjacima, ali se s vremena na vreme dogodi ''onaj loš dan'' kad se nisam dovoljno naspavala, ili kad me uhvati prehlada, pa izgledam kao da me je izujedao roj osa. 
Juče sam se probudila s propratnim efektima sezonske radosti: jak kašalj, temperatura koja je do kraj dana prešla brojku 39, izraz lica- mučenik fazon, podočnjaci plavi i zeleni.
Kako sam ipak odlučila otići na posao, nanela sam ovaj korektor na šanenilo ispod očiju.
Automatski je prekrio i posvetlio sve ono što sam želela sakriti, te je celokupnu sliku podigao na zdraviji nivo. Mogu reći da sam spolja delovala zdravo :)
Jako mi se dopadaju sitne iluminirajuće čestice koje daju blistav finiš i svežinu.
Takođe, odličan je saveznik u borbi protiv manjih nepravilnosti na licu.

Texture of the concealer is medium density, very easy to spread and allows good blending. Otherwise, I don't have big trouble with bags under eyes, but from time to time there is one bad day when I haven't got enough sleep, or I caught cold/ flu, the day when I look like there was a swarm of wasps was biting my face. For instance, I woke up yesterday all cover up with the ''effects of the seasonal joy'': strong, bad cough, high temperature, pretty bad face expression (martyr style), green and blue-ish  under eye bags...
As I decided to go to work anyway, I covered those ugly bags with this concealer. It automatically lightened and hid all those imperfections, so I could say I looked healthy- at least from the outside :)
I am thrilled with those illuminating particles that make skin look radiant and healthy glowing.
Also, this product helps with small imperfections like blemishes.


Ono što bi mogao biti manji problem, a ovu informaciju sam dobila čitanjem drugih recenzija, je da, ako imate malo suvlju regiju ispod očiju- može mrvicu dodatno isušiti kožu. Kod mene takvih problema nije bilo, s obzirom da pre šminke nanosim hidratantnu negu.
Prekrivanje je savršeno, što se mene tiče. Postojanost takođe. Bez fiksiranja puderom traje do 7 sati, uz fiksiranje i preko 10 sati.
Na fotkama niže prikazano je kako korektor prekriva Golden Rose eyeliner:

*
The thing that could cause a bit of a problem, and I got this info reading the reviews online, is that this concealer could dry out under eye skin a bit. I haven't got any problems with this case, since I'm applying hydrating cream before makeup. 
Covering is perfect, as far as I'm concerned! Constancy too. Without fixing it with the powder, it will last up to 7 hours, and with powder- up to 10 hours without any problem.
On the photos bellow you can see the covering of the Golden Rose eyeliner:


Zaključak:

Odličan proizvod koji nudi jako dobro prekrivanje nedostataka, te koža u konačnici deluje prirodno i sveže. Toliko je dobar da sam krajem februara, kad je Kozmo davao 30% na celokupnu dekorativu, kupila još jedan, čisto da se nađe ;) Puna cena mu je oko 26kn/ 3,4€, na sniženju sam izdvojila samo 18 kn/ oko 2€.
Topla preporuka svima koji su u potrazi za kvalitetnim, cenovno pristupačnim korektorom. 

*
Conclusion:

Great product with very good coverage of the imperfections, under eye bags. In the end skin looks naturally and refreshed. It's so good I had to buy another one on sales! Full price is around 3,4€, but you can find it cheaper, on sales, when price is around 2€.
Warm recommendation to all of you who are searching for the excellent, quality and functional concealer that is not too pricey.

Da li ste isprobala Eveline Art Scenic korektor ili bilo šta od Eveline kozmetike?
Kakva su vaša iskustva i preporuke?

Do čitanja,



SHARE:

16 comments:

  1. Pa super mu je prekrivanje, ne mogu virovat, a Ebeline je! Od jeftinije kozmetike nikad ne očekujem puno, ovo je baš odlično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan je, apsulutno ga preporučujem. Evo primera da cena ne određuje kvalitet :) ili obrnuto ;)

      Delete
  2. Eto dokaza da ono što je dobro ne mora da bude i skupo. Obično od takvih proizvoda ne očekujemo puno pa nas iznenade. Čula sam dosta pozitivnih komentara za Evelin BB kremu ali je nisam probala. Trenutno sam u fazi lova na Bioten BB kremu, nikako da je se domognem :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam BB kremu, no mene nije impresionirala. Ti svakako probaj, pošto ja nemam najbolja iskustva s EU/USA/UK :) BB-icama, već sam ''azijski'' tip :)
      Za Bioten sam čula puno pohvala, najviše mi se dopada piling- umivalica.

      Delete
  3. Slazem se sa Lidijom da i jeftino moze biti dobro :) Vidim da si odusevljena i ne mogu da verujem da korektor moze da se kupi po toj ceni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravila sam da dodam i da te pohvalim za dvojezican post :)

      Delete
  4. Sjajno zvuči. Naučila sam da ne očekujem puno of jeftinih korektora ali ovaj deluje dosta kvalitetnije od svoje cene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ovaj proizvod pruža dvostruko rešenje- pored prekrivanja, koži daje svež i radijantan izgled (reflektirajuće čestice se ne vide golim okom, a efekat je savršen). Definitivno je sve skuplje korektore koje posedujem stavio na ''stand by'' :)

      Delete
  5. Baš me iznenadilo prekrivanje i svakako vrijedi obratiti pažnju na ovaj korektor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko ga probaš, verujem da ćeš biti zadovoljna :)

      Delete
  6. E meni bi ovo sad dobro došlo da malo prekrijem uspavane i izmorene oči prije suočavanja s ljudima :))) Definitivno ga nabavljam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe :) Javi se s utiscima, jako me zanima mišljenje :)

      Delete
  7. AAA u ja bas volim Evellin proizvode,ali ovo nisam zapazila... moracu da uzmem!! :)

    ReplyDelete
  8. Zna li neko da li ga ima kod nas, u Srbiji? Baš mi je potreban sad neki, sa dobrim pokrivanjem, a ovaj se čini savršenim.

    ReplyDelete
  9. Nije uopste los i bas se sporo trosi. Imam ga negde od sredine avgusta i nisam ni pola potrosila. Najbolje saradjuje sa beauty blenderom :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig