27 March 2014

Alpha- H Micro Cleanse & Liquid Gold- review




Jako sam uzbuđena zbog današnje recenzije jer vam pišem o dva izuzetna, ma fantastična proizvoda koji su MUST! u kozmetičkoj preparativi svake moderne žene koja želi dugoročno negovanu i zdravu kožu.
Da, ova recenzija će biti mrvicu subjektivna jer me skoro nešto nije ostavilo ovako oduševljenom.

Iz daleke Australije dolazi nam Alpha- H, više puta nagrađivani kozmetički brend koji u svojoj lepezi nudi proizvode preparativne nege za žene i za muškarce. Dvadeset godina stručni tim ove uspešne i nadaleko čuvene kompanije bavi se razvojem esencijalnih elemenata koji će kvalitetno negovati i kožu učiniti blistavom, podmlađenom i zdravom. 

Nedavno, lutajući bespućima on line shop-ova otkrila sam oduševljene komentare korisnica što me je dodatno motivisalo da po internetu potražim recenzije ovih proizvoda. Odluka je pala- morala sam ih probati. Jedan od prvih na spisku bio je Liquid Gold, a potom i piling- Micro Cleanse. Draga i više nego ljubazna Chloe iz Alpha- H poslala mi je poštom brdo uzoraka dva željena proizvoda nakon što smo se kratko dopisivale i nakon što mi je odgovorila na sva pitanja koja sam imala :) Još jednom, veliko hvala na brzoj i bogatoj pošiljci. 
Uzorci izgledaju ovako:


Alpha- H Micro Cleanse

Volim dobar ''mehanički'' piling i to najviše onaj napravljen kod kuće (griz, kukuruzno brašno, kafa, you name it!). Već 10 godina tražim solidan ''kupovni'' piling, no uvek tu nešto fali. Ili su zrnca previše blaga, ili se razbeže po licu, ili su jednostavno pregruba. Kad je Micro Cleanse stigao do mene nisam očekivala previše, u stilu- još jedan ''kupovni piling''. No, nakon prvog korišćenja postala sam potpuno opčinjena ovim proizvodom! A sad ću napisati i zašto :)
Micro Cleanse je granulirani piling koji se bazira na mešavini rižinih mekinja (zrnaca) i 12% glikolnoj kiselini.  Pored ovih sastojaka tu su i krastavac i osvežavajuća menta. Zadatak mu je da mehanički odstrani sve nečistoće s lica, te ukloni izumrle ćelije kože. 
Ovaj piling koristim od polovine februara (skoro mesec i po dana), dva puta sedmično. Da mogu, koristila bih ga svaki dan. Kod osoba sa osetljivom kožom preporučuje se korišćenje jednom u sedam dana na temeljno očišćenoj koži. 

Full size pakovanje sadrži 100ml proizvoda (* slika preuzeta s interneta)

Piling je kremaste teksture. Bele je boje i u sebi sadrži mikro eksfolirajuće čestice koje se vide kad se pasta razmaže. Nanosim ga na prethodno dobro očišćenu kožu, kružnim pokretima, izbegavajući regiju oko očiju. Prilikom nanošenja oseti se nalet svežine (menta), a potom i lagani trnci (glikolna kiselina). Ovi trnci nisu nikako neprijatni, ali mi se lice u tim momentima zagrejava i ume malo da se zacrveni. Kako se pasta lagano suši na licu (od trljanja) ostaju sitne eksfolirajuće granulice. Imam običaj ostaviti piling da malo ''sedi'' na koži nakon što lice kompletno istrljam. Potom se umivam mlakom vodom. Osećaj nakon umivanja je božanstven. Koža je toliko svilena i mekana, savršena! Pore su oslobođene i besprekorno čiste. 
Lagano crvenilo se vrlo brzo povlači s lica nakon što nanesem hidratantnu ili neku hranljivu negu. 


O ambalaži ne bih previše- u pitanju je tuba od mekane plastike koja na vrhu ima maleni, sasvim dovoljan otvor da se fino dozira količina potrebna za piling. Iako sam koristila uzorke, na njima je jednako jasno napisano sve kao i na originalnoj, full size, ambalaži. 



Sastav proizvoda:


Sveukupni utisak o ovom proizvodu je odličan. Jako sam zadovoljna i moram naglasiti da ovaj piling radi apsolutno sve što proizvođač garantuje. Nije ni malo grub, niti isušuje kožu. Efikasno uklanja sve izumrle ćelije, oslobađa pore, zaglađuje kožu i čini da izgleda negovano i zdravo. Kad potrošim testere definitivno kupujem full size za koji treba izdvojiti između 20- 26€. Da, možda se 100ml čini kao premala količina za prethodno navedenu svotu novca, ali ako uzmemo u obzir količinu koja je potrebna za temeljan piling, onda slobodno ovaj proizvod možemo svrstati u kategoriju ''a little goes a long way''. Apsolutne preporuke za sve koji traže ''nešto drugačiju'', efikasnu negu :)

Alpha- H Liquid Gold

Full size pakovanje može sadržati 100ml (cena 31,60€) ili 200ml (cena 45€);
* slika preuzeta s interneta

Razmišljala sam da li da ovom božanstvu posvetim poseban post, ali ne mogu dočekati :) pa pišem sve zajedno. Šta kaže Alpha- H o ''tečnom zlatu''?

Ovaj kultni proizvod zadužen je za površinsku rekonstrukciju i dubinsku negu kože. Nizak pH sistem isporuke dragocenih sastojaka u kožu utiče na uspešno ublažavanje bora, umanjenje oštećena od sunca i pigmentacija na koži. Glikolna kiselina deluje kao celonoćni tretman koji ulepšava i revitalizuje umornu kožu, te radikalno ispravlja sve nepravilnosti i usporava starenje kože. Ovaj proizvod primeren je za tretiranje zrele, suncem oštećene kože, ali i kože oštećene ožiljcima od akni.

Šta kažem ja?
Liquid Gold s ponosom, i vrlo zasluženo nosi ime ''tečnog zlata''. Kompletan proizvod bazira se na visokom udelu glikolne kiseline + alkohola. Stoga nije preporučljiv osobama s osetljivom, delikatnom kožom. Takođe bih naglasila da osobe koje nisu koristile proizvode na bazi kiselina obavezno, pre kupovine full size-a, isprobaju odgovara li im uopšte ovakav tip proizvoda.

Proizvod je tečne konzistencije, transparentan. Vrlo je tečan, stoga oprez kod doziranja :)



Alpha- H savetuje nanošenje na dobro očišćenu kožu lica i to na način da se proizvod nanese na blazinicu, a potom utapka u kožu (izbegavajući regiju oko očiju i usana), vrat i dekolte. Prva senzacija koja se oseti nakon što se proizvod počne upijati su lagani trnci, što je sasvim očekivano ako uzmemo u obzir da se radi o glikolnoj kiselini. Moram priznati da sam proizvod prvi put na licu držala oko pola sata, a potom sam ga isprala. Eto, čisto da vidim kako mi se koža ponaša u dodiru s kiselinom. Sledeće veče sam se odvažila i ostavila proizvod na licu preko noći :) Nakon peckanja i trnaca koji traju neko vreme, sve se to umiri i ne oseti se na licu. Iz Alpha- H poručuju kombinaciju hidratantne nege preko ovog tretmana, no nije nužno da se bilo šta mora kombinovati s Liquid Gold-om. 
Nakon što sam prenoćila s ovim čudom na licu, ujutro, nakon umivanja doživela sam nirvanu! Apsolutan svileni osećaj na koži. Kao da mi se kompletno lice regenerisalo preko noći. Pore su bile zaglađene, oko nosa sam imala jednu bubuljicu u ''nastajanju'' koje ujutro nije bilo- zapravo, ostala je mala sasušena tačkica koja je spala nakon umivanja, a iza nje nije ostao nikakav ožiljak ili slično. Vizuelno, koža je dobila sjaj i svetliji ton. 
Dakle, ja sam prezadovoljna efektom ovog proizvoda, no moram naglasiti- ako imate osetljivu i netolerantnu kožu, molim vas da dobro razmislite pre korišćenja proizvoda koji u sebi sadrži alkohol i glikolnu kiselinu. Do testera nije tako teško doći, radije probajte pre nego investirate preko 30€. Moja mešovita koža lica je vrlo tolerantna i korišćenjem Liquid Gold-a nisam osetila nikakav negativan učinak (zatezanje, isušivanje, iritaciju). Još jedna bitna informacija tiče se perioda nanošenja- a to bi bilo uveče, kad je koža očišćena od šminke i kad nije u dodiru sa Suncem. Pre korišćenja Liquid Gold-a ne radim piling, jer proizvod sam po sebi vrši hemijski piling i mislim da kožu ne treba nadraživati i opterećivati bez potrebe. Proizvod koristim jednom do dva puta u 10 dana.

Sastav proizvoda:


Pre skoro dva meseca Liquid Gold je postao pravo otkrovenje i od tad me ne prestaje oduševljavati delovanjem i rezultatima. Kad potrošim zalihe, razmišljam o kupovini full size-a. Ovaj proizvod je 2013. dobio nagradu prestižnog Harper's Bazaar-a i pregršt pozitivnih komentara. Citirala bih Ruth Crilly

" I'm almost scared not to use it now in case something dreadful happens and I age by twenty years overnight" :)

Kako do testera?

Podelila bih s vama e-mail adresu putem koje možete kontaktirati ljubazno osoblje kompanije Alpha- H, pitati sve što vas zanima, te zatražiti na isprobavanje testere proizvoda :)
reception@alpha-h.com

Da li ste probale Alpha- H proizvode? Ili proizvode na bazi glikolne kiseline?
Kakvi su vaši utisci?



SHARE:

10 comments:

  1. WOW! Hvala za ovu recenziju.Već se spremam da pazarim LG ali bih radije prvo testirala. Tako da super što si sa nama podelila adresu i iskustvo sa osobljem. Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kažu da dobre stvari nije dobro držati u tajnosti ;)
      Nadam se da će tester brzo pronaći put do tebe :)

      Delete
  2. Joj ja moram isprobati ovaj piling, ma zapravo mi oba proizvoda djeluju savršeno i još pogotovo nakon ovako pozitivne recenzije :D

    ReplyDelete
  3. Piling. ŽELIM! Ja sam uvek za to da se proba novi piling i ovaj zvuči super. :)

    ReplyDelete
  4. Apsolutno se slazem da su ovo dva vrhunska proizvoda! Doslovno - koji god da kupite, nema greske ;)

    ReplyDelete
  5. Odlično si ovo napisala! :D

    ReplyDelete
  6. Strašno me mamite s tim Alpha proizvodima. :D Ali ne smijem preparativu kupovati neko vrijeme, imam previše svega :d

    ReplyDelete
  7. Nemam nikakvog iskustva s tim brandom, ali ovo zvuči odlično!

    ReplyDelete
  8. od Mikke sam dobila tester Balancing Moisturiser And Gentle Exfoliant i divan mi je, tako da jednog dana kad smanjim količinu preparative definitivno kupujem taj proizvod, a vjerojatno i Liquid Gold :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig