2 March 2014

50 random facts about me!




Nedelja. Dan oblačan, okupan kišom, poprilično hladan.
Za koju minutu iza nas :)
Razmišljam koliko sam zahvalna. Za puno toga što se dogodilo u prošlosti, što se upravo događa, ali i za sve ono što će budućnost doneti.
Zahvalna sam što imam vas. Moju malenu online porodicu- jer gde inače svrstati ljude koji su uz tebe, koji prate tvoj trud i rad i sa tobom dele i dobro i loše. 
Danas ću sa vama podeliti 50 nasumičnih stvari o sebi. Da, 50!
Smatram da je u redu da se malo bolje upoznamo, verovatno pronađemo nešto zajedničko, pa ako ste tu, napravite nekakav topli napitak, zaturite se u udobnu stolicu i uživajte u mini (?) autobiografiji :)
Pa da krenemo!


1. Moja mama je najhrabrija na svetu! Zašto, pitate se? Zato što je u 9. mesecu trudnoće (me in the belly) odlučila da treba malo odmora od grada, te se zaputila na Hvar! Nakon 6 dana, u sred ničega, počeo je porođaj. Čujte, možda nisam znala puno toga, ali sam znala da mi se sviđa da se rodim tamo :) Kako su je helikopterom (fancy, ha!) prevezli u Split, ja sam se predomislila i rodila se ipak u Beogradu, pošto mi Split nije bio baš jako zanimljiv :D 
2. Verujem u Deda Mraza. Tačka.
3. Gotovo sam sigurna da sam, ako to postoji, u prošlom životu bila nomad u pustinji. I bila sam muško.
4. Ne volim leto u gradu. 
5. Mislim da postajem sve manje tolerantna prema ljudskoj gluposti. I to se, na žalost, primećuje :) 
6. Ja sam hodajući koktel- u mom krvotoku, pored ''oriđiđi'' ima i ruske krvi.
7. No uprkos ruskoj krvi, nisam tolerantna na alkohol :) Dobro, ponekad, kad je prilika, umem popiti čašu crvenog vina ili gin tonic (leti).
8. Uvek sam se bolje slagala s dečacima, nego sa devojčicama. 
9. Nemam najbolju prijateljicu. Smatram da su žene jako sujetne i da ja nemam vremena za takve igrice. (probala, nije išlo)
10. Imam najboljeg prijatelja.
11. Volim kišu.
12. Ne volim majice koje otkrivaju stomak. Ne volim to ni na drugim ljudima. To je, po meni, intimno mesto i apsolutno je neprivlačno videti goli pupak koji hoda ulicom.
13. Vrlo često sanjam isti san u nastavcima. Dešava li se to ikome?
14. Grad u kome živim biram po tome ima li reku. Odrasla sam pokraj Dunava i emotivno sam neispunjena ako grad u kome živim nema reku.
15. Podstanar sam u Osijeku, no često putujem i na istok i na zapad :) I ma koliko umorna, putovanje me jako veseli.
16. Ne podnosim turbo folk muziku i od iste dobijam ozbiljnu kožnu reakciju (svrab!)
17. Inače ne vidim najbolje, ali kategorički odbijam nositi naočare ili sočiva, pa često ''zumiram'' sliku (namrštim se i fokusiram u jednu tačku, pa ljudi misle da vrebam ili mrzim objekat/ osobu na koju je pogled uperen :D )
18. Nemam vozačku dozvolu, ali poznajem osnove vožnje.
19. Sa 8 godina doživela sam jako tešku saobraćajnu nesreću koja me je promenila (da, bila sam samo dete, ali deca shvataju puno više nego što odrasli misle)  i naučila vrlo bitnu lekciju, a to je: Život je samo jedan i u njemu treba uživati. Boriti se za svoje mesto pod suncem, poštovati druge, ali i sebe. Voleti sebe! Ma kakav izazov da je pred nama, treba ga posmatrati tako- kao izazov, a ne kao još jedan izgovor za dramu i za ''ja to ne mogu, sve se urotilo protiv mene''. Glavu gore i koračaj! 
20. Nisam religiozna osoba (ne verujem u Boga kao bradatog čiku na oblaku, ne verujem u crkvu kao instituciju), ali verujem u višu silu koja pokreće sva mala čuda oko nas i u nama.
21. Igrala sam tango 3 godine i jako sam ponosna na sebe zbog toga.
22. Kad sam imala 18 godina oduvao me je vetar! True story! Da nije bilo mog dve godine mlađeg, ali dva metra visokog brata da me pridrži, doslovno bi me oduvalo ko zna gde! U jednom trenutku su mi se stopala odvojila od zemlje! Ponavljam, true story!
23. Ne umem da plivam, ali ako me ostavite u moru/ jezeru neko vreme možete videti izuzetne tehnike održavanja (samospašavanja) glave iznad vode.
24. Ne želim to priznati, ali mislim da sam malo OCD (Obsessive Compulsive Disorder) kad je čistoća kuće u pitanju. Dobijam mini panične napade kad primetim prašinu, ili da stavri nisu na svom mestu.
25. Ne jedem kad sam sama. Ako me ostavite na 10 dana potpuno samu, pronaći ćete me 5 kg mršaviju.
26. Ne podnosim miris (smrad) cigareta.
27. Visoka sam 173 cm.
28. Lenja sam i smatram svoj horoskopski znak odgovornim :)
29. Samo sam dva puta bila u teretani. Prvi put sam ostala šokirana koliko je tu prašine i znoja, a drugi put sam došla da se ispišem :)
30. Imam problem s pranjem zubi/ zuba pred drugim ljudima. Smatram da je to nešto što se radi iza zatvorenih vrata i da nije ni malo privlačno videti osobu kojoj iz usta izlazi bela pena (kao besnoj lisici)!
31. Moja kosa je prirodno kovrdžava.
32. Volim crtati i slikati, no sve manje vremena imam za to. Kao tinejdžerka imala sam izložbu u Narodnom muzeju u Beogradu (akvarel i tuš) na šta sam izuzetno ponosna. Čak sam razmišljala o upisivanju Likovne akademije, no uvidevši da od tog posla nema 'leba, odustala sam. 
33. Ne umem igrati video igrice. Osim Super Maria. Njega obožavam. 
34. Igrala sam malu ulogu u jednom domaćem (srpskom) filmu.
35. Knjige koje sam pročitala više od 5 puta su: Leto noći od Dan Simmonsa & Delirium od Lauren Oliver. 
36. Melodija kojom mi zvoni telefon je Super Mario soundtrack :)
37. Obožavam životinje i da mogu, udomila bih svaku koju pronađem. 
38. Volela bih imati žirafu.
39. Trenutno imam 4 psa; 3 mužjaka mešanca (Marvin, Loki i Meda) i 1 ženku shih tzua (Lena, viđali ste je tu i tamo :)) i 3 zamorca (Leeloo, Coco & Muffin) koje od milja zovem i trio alarm! :)
40. Govorim tečno engleski i španski jezik, dok dosta dobro razumem nemački i italijanski. Volela bih u budućnosti naučiti francuski i jedan od skandinavskih jezika.
41. Idealna država u kojoj bih volela živeti do kraja života je Kanada.
42. Posedujem 68 lakova za nokte.
43. Jednom prilikom, u osnovnoj školi, zaboravila sam torbu kod kuće (sa sve knjigama i domaćim zadacima).
44. Na prvoj godini fakulteta, na ispit sam krenula u kućnim papučama! Srećom, malo pre stanice shvatila sam da tu nešto ne štima, pa sam se brže- bolje vratila kući! I danas se smejem kad se setim :D
45. Moja prva ozbilja simpatija bio je jedan Stanko koji je u školu donosio guštera koga je šetao na povocu/ lajni (don't ask). 
46. Ponekad zaboravim disati.
47. Ne umem lagati. Ako i probam, to izgleda tragično. Sva se spetljam i pocrvenim.
48. Nisam ljubitelj mirisnih sveća i osveživača prostora, uopšte. Od toga me boli glava.
49. Verujem u duhove.
50. Odluka koju sam donela na početku godine i koje se pridržavam (i planiram biti dosledna do kraja) jeste štednja novca. Imam utisak da se sve vreme vrtim u krug i u svaku novu godinu ulazim ''broke'' :/ S obzirom da u 2014. punim 30, vreme je da se uozbiljim!

I to bi bilo to!
:)
Nadam se da ima onih koji su izdržali do kraja :)
Sad kad me malkoc bolje poznajete, slobodno napišite koju o sebi u komentarima :)

Želim vam laku noć uz preview nove pesme Lykke Li koju obožavam :)


SHARE:

25 comments:

  1. Ja sam toliko uživala u ovom postu i slatko se nasmejala, a moram ti priznati da me je teško nasmejati :)

    Imamo više sličnosti nego što sam mislila.

    Ono što mi je baš zapalo za oko jeste kada si pisala o žensko-ženskom prijateljstvu (hhaha :D ). Ja mnogo volim da se družim sa dečacima, i više verujem muškarcima. Slažem se da su žene kao prijatelji mnogo sujetne, zavidne, i mnogo puta sam se susrela sa tim. Zbog iskustva kakvo nikome ne želim postala sam naizgled vrlo hladna osoba, pa misle da sam uobražena, mada, realno, ko treba da me upozna upoznaće me.

    E,da, i mene je oduvao vetar prethodnog meseca. Sreća pa je neki stub bio iza mene pa sam se prilepila uz njega :D

    Divna si, stvarno. Jako zanimljiva, specifična i pametna devojka. Drago mi je što sam ušla u ovaj svet blogovanja i što sam pronašla nekoliko osoba koje su mi stvarno postale drage iako ih nikada nisam videla. Ti si, naravno, među njima, ali tebe ću uskoro (nadam se) upoznati. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto! Dakle nisam jedina! (mada, ruku na srce- tad sam imala 5 kg manje nego moji vršnjaci, pa vetar nije imao problema :D)
      Što se žensko- ženskih odnosa tiče, ''čuvam se'' :) za one koje će me ispunjavati, a ne oduzimati životnu energiju. Uostalom, nisam tip koji satima može raspredati o cipelama, torbama i čiji je dečko pogledao čiju curu... doh!

      Draga A, hvala na ovako divnim rečima :)
      I ja se radujem našem dogovoru <3
      Samo da uhvatim par slobodnih dana i eto me! :)

      Delete
  2. Obožavam da čitam ovakve postove, možda se jednom rešim da ga i sama napišem :)
    I mogu ti reći da si jako zanimljiva :))

    ReplyDelete
  3. a legendo, nasmija me! :D baš mi je bilo super čitati sve ovo... :)
    uvjerena sam da bi znala plivat da si se rodila na Hvaru ili u Splitu, ali pošto si odabrala kontinent za dolazak na svijet, ni ne čudim se tvom ne-plivanju. :P i ja također smatram pupak dijelom tijela koji se ne treba pokazivati, baš kao i pranje zubiju. :P životinje su zakon! <3
    i da, ja ne igram nikakve igrice, ali nekada davno sam obožavala igrati Super Marija i skupljala sam sličice o njemu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nećeš verovati, ali kod broja 1 sam te htela staviti u zagrade :D
      Odmah sam pomislila- ako Lenka ovo pročita, neće da bude dobro, ''bacam hejt'' na Split haha
      Volim Split, stvarno <3
      Taj kraj mi je poput druge kuće.
      Retko idem, al' kad sam tamo- kao da nikad odlazila nisam.
      Eto.

      Delete
  4. Covece, kada sam videla 50 pomislila sam "kuku ovo cu do jutra citati" :D Kada sam dosla do 40. pogledala sam koliko jos ima do kraja jer nisam htela da se zavrsi :D Za odgovore na mnoga pitanja kao da si mene konsultovala :D Odlican je tekst, interesantan :) SVAKA CAST za jezike!!! i za zivotinje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) hvala Milice, eto, volela bih jednom pročitati ovakav post o tebi :)
      Mada sam i kroz one putopise saznala puno toga :)

      Delete
    2. He he, raduje me da procitam tako nesto :) Bice, bice... :)

      Delete
  5. Svaki put se zgrozim kad neko kaže kaže da Deda Mraz ne postoji i kako mogu biti okrutni da to kažu :o :)
    Turbo folk muzika natjera sve moje dlačice na tijelu u juriš (a nije baš da ih je malo) i zbog ove grozne pojave mjesta za izlazak su mi poprilično ograničena, jer ja jednostavno ne mogu biti na takvim mjestima i puškom me niko neće natjerati :D
    Ali sam se tako nasmijala kad sa pročitala da bih voljela imati žirafu xD Zašto baš žirafu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe :)
      Zato što je divna i graciozna životinja.
      Zato što je šarena i ima one antene na glavi.
      Zato što nikada nisam imala žirafu :)

      Delete
  6. Sto se mene tice, moze jos 50 jer sam uzivala :)
    U par cinjenica sam se i sama pronasla...
    5. Slazem se sa tobom i kod mene je isti slucaj samo sto me glupost ne iznervira toliko koliko me iznerviraju glupi ljudi koji se prave pametni i misle da sve najbolje znaju... Grrrrr

    9. Takodje... Ja sam sa mojom prosla, sto bi ljudi rekli ''Kao bos po trnju'' :) Ali mi je opet nekako zao kad vidim lepa zenska prijateljstva koja traju ceo zivot...

    34. Jako bih volela odgledati taj film :)

    49. Takodje :) I to me jako plasi :)

    Super post i kao sto sam vec rekla, hocu jos <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još 50?! Ajme, a mislila sam da ću vas udaviti s ovoliko teksta :D

      Film je, ne znam kako, pobedio na studentskom festivalu, a imenovati ga neću s obzirom da glumim sponzorušu/ prostitutku (ajme, majko!)
      Duhovi su fora, samo da nisu zlice neke :)

      Baš mi je drago da ti se svideo post <3

      Delete
  7. Obožavam ovakve postove, baš mi je bilo zanimljivo i zabavno pročitati ga! :)) Mislim da imamo dosta toga zajedničkoga, sigurno bi se dobro zabavile na kavi :D
    I meni nikad ništa nije nadmašilo Super Marija, najbolja igrica ikad! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da bi, bilo bi mi zadovoljstvo da tu kavu jednog dana realizujemo :)
      <3

      Delete
  8. i ja sam u Osijeku :) zanimljiva si baš :)

    ReplyDelete
  9. Sada znam puno,puno više o tebi. Vidim da smo u mnogo čemu slične :)

    ReplyDelete
  10. Ovo je bio pravi roller coaster :D
    13. Meni! :D I to sa svim detaljima čak i sa nastavkom emocija (recimo ako sam se u trenutku budjenja plasila nečega ili bila vesela, nastavim tačnu tu).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista? :) Fiju! Sad mi laknulo :D
      Apsolutno se slažem, a nakon buđenja mi bude nekako žao :/

      Delete
  11. Volim ovakve postove i baš sam se nasmijala s tobom :) Imamo dosta toga zajedničko, a jedna stvar mi je baš upala u oko. Sanjaš u nastavcima, i ja :) Iskreno, ne znam puno ljudi koji to rade i mislila sam da sam ja nekakav freak, ali sad mi je lakše :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi frikić, bez brige. Evo i Jelena i ja smo sanjalice u nastavcima :)
      <3

      Delete
  12. Tebe čovek ne može da ne voli, jel to bi u prevodu značilo da ne voli samog sebe. Znaš onaj prvi osečaj... i sada - Bože mili koliko smo slične :D

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig