15 February 2014

Snail Recovery Gel Cream by Mizon- review




Pre nešto više od mesec dana pisala sam o novitetima u januaru (klik na post!) među kojima se našao i proizvod kome bih posvetila današnju recenziju.
Da me je neko pre godinu, dve pitao da li bih koristila kremu koja sadrži puževu sluz ili zmijski otrov... verujem da bih ga pogledala s grimasom na licu i momentalno rekla- NEMA ŠANSE!
No hteli mi to ili ne, kozmetička industrija, inovativne tehnologije i recepture otišle su korak, ma kilometar dalje. Primetite koliko se u poslednje vreme insistira na terminima ''organsko, prirodno''?
Proizvod o kome pišem danas bazira se na 74%-om udelu filtrata puževe sluzi i dolazi iz Azije, tačnije Južne Koreje. S obzirom da se na domaćem tržištu (Srbija) pod okriljem kompanije Multiaktiv sličan proizvod pojavio pred kraj prošle godine, a kako mi isti (gle čuda!) nije dostupan zbog geografske distance, odlučila sam se sa eBay-a, po daleko povoljnijoj ceni naručiti identičan proizvod kozmetičke kuće Mizon.

Reč, dve o filtratu puževe sluzi:

Filtrat puževe sluzi dobija se tako što se puževi neagresivnom metodom stimulišu kako bi proizvodili što više sluzi. Da bi se dobila sluz odgovarajućeg kvaliteta puževi se ne smeju osetiti „napadnutim“, jer u tom slučaju ispuštaju toksine, i takva sluz se ne može upotrebiti. Prava životinja ničim nisu ugrožena. 
Puževa sluz je kompleksna mešavina prirodnih sastojaka koji su dugo prisutni u kozmetičkoj industriji i koriste se u širokom spektru proizvoda. To su pre svega Alantoin, Kolagen i Elastin, Enzimi i Antioksidansi, prirodni antibiotici, Vitamini A, D i C, Glikolne i Hijaluronske kiseline. Ove prirodne komponente blagotvorno deluju na kožu, štite je od oštećenja, infekcije, UV zračenja.

Alantoin stimuliše epitalizaciju, obnavlja i omekšava kožu, uklanja ožiljke i ubrzava zaceljivanje ranica i opekotina. Deluje i kao antiiritant štiteći kožu od spoljašnjih faktora.
Kolagen i Elastin daju koži jedrost i elastičnost. Dok kolagen obezbeđuje strukturu i čvrstinu tkiva, dotle elastin obezbeđuje njenu fleksibilnost.
Enzimi ublažavaju upale i čiste problematičnu kožu, antioksidansi sprečavaju oštećenja ćelija i usporavaju njihovo starenje, a vitamini A, C i D na kožu deluju podmlađujuće, regenerišu je i daju joj vlažnost i mekoću.
Prirodni antibiotici deluju protiv bakterija prisutnih na koži: Ešerihija koli, Stafilokokus, kao i bakterije koje izazivaju akne čime štite kožu od infektivnih dejstava.
Glukolna kiselina čisti kožu i deluje poput blagog pilinga, uklanja mrtve ćelije sa površine kože i podstiče formiranje novih, pod uticajem alantoina.
Hijaluronska kiselina potpuno vraća volumen i vlagu koži, jer se njeni molekuli spajaju sa kolagenom i elastinom i dodatno podstiču njihovu sintezu.
Sve to je potkrepljeno određenim čnjenicama i dokazima. Sa filtratom puževe sluzi rađene su razne studije. Studija iz 2004. godine pokazala je da intenzivni tretman u trajanju od 90 dana znatno utiču na smanjenje bora: duboke bore se smanjuju za 45,5% a “fine” za 26,7%. Studija iz decembra 2012. godine dokazala je da tretman filtratom puževe sluzi omogućava lakše umnožavanje ćelija i proizvodnju kolagena.

*inormacija preuzeta sa internet portala

Ambalaža: 


Gel krema dolazi zapakovana u lepoj roze kutiji koja je dodatno obezbeđena od otvaranja hologram sticker nalepnicom.


Zanimljivo je to da se samo na frontalnoj strani kutije mogu pronaći osnovne informacije o proizvodu na engleskom jeziku, kao i deo sa sastojcima na pozadini, dok je na ostatku sve napisano na korejskom :) 
Krema dolazi u simpatičnoj tubici čija spoljašnjost odgovara kutiji. 


Na gornjem rubu utisnut je datum proizvodnje, a na ambalaži je označeno da se proizvod treba iskoristiti u 12 meseci po otvaranju. 


Vrh tubice je originalno zatvoren zaštitnom folijom koju sam, pre fotkanja za post skinula pošto sam bila jako nestrpljiva da isprobam kremu. Kako to izgleda možete pogledati u postu najave noviteta klikom na ovaj link. 


Tuba sadrži 45 ml proizvoda.
Kako proizvođač kaže, gel krema u sebi sadrži 74% filtrata puževe sluzi, a ne sadrži parabene, veštačke boje ili mirise. Vrlo je lagane teksture koja se lako raspoređuje i upija u kožu, te joj daje dubinsku vlažnost i vitalnost bez izazivanja iritacija. Pogodna je za sve tipove kože, pa i za osetljivu.

Nakon 37 dana korišćenja...

Gel krema je srednje guste konzistencije. Prozirna je i lagano vodenasta, no nikako retka.



Ono što mi se na prvu svidelo je da ne sadrži apsolutno nikakav miris.
Uvrstila sam je u svakodnevnu rutinu i koristila tako da bih nakon čišćenja i umivanja na lice, vrat i dekolte rasporedila dve doze veličine zrna graška. 
Nanosila sam je ujutro, pre šminkanja kao bazu i uveče, nakon uklanjanja make up-a kao hidratantnu kremu. Pored ove kreme koristila sam još i okoloočnu, piling maske iz kućne radinosti i Touch my skin od Green Girl. 
Nakon nanošenja na koži se oseti lagani, ali zaista vrlo lagani lepljivi osećaj koji nestaje u roku od 5 minuta, nakon što se krema upije. 
S obzirom da zima i njene čari (centralno grejanje koje isušuje vazduh, hladnoća i vetar) na moju mešovitu kožu utiču tako da mi se sve oko očiju, usana i nosa peruta, dok ostatak kože izgleda rumeno (više- našamarano), bila sam dosledna samostalnom korišćenju samo ove kreme kako bih donela što objektivniji zaključak oko hidratacije
I na sveopšte iznenađenje, nije mi bila potrebna dodatna nega. Po upijanju kreme, koža postaje gipka, elastična, nahranjena i bez osećaja zatezanja.
Sledeće što sam primetila je da mi je ten više ujednačen nego ranije, te da je koža mrvicu svetlija.
Po pitanju smanjenja vidljivosti finih linija i bora nisam primetila ništa značajno. Nemam duboke bore, a ove fine linije nisu ništa manje/pliće nego inače :)
Ono u čemu me je ova krema ostavila bez teksta jeste dejstvo na nepravilnosti na koži- bubuljice!
Od kad je redovno koristim PMS ostavlja daleko manje vizuelnih uspomena na mom licu :)
Da, tu i tamo pojavi se sitna bubuljica, no mitisera i ostale gamadi nema. Probala sam gel naneti direktno na bubuljicu i moram vam priznati da je trebalo maksimalno 3 dana da joj se više ne vidi traga.

Dakle, po pitanju hidratacije i zaštite od spoljašnjih faktora, te antiseptičkog dejstva i blistavosti kože- ova krema je napravila odličan posao!

Zaključak:

Šta mi se dopada?
- odlična hidratacija & izgled kože (uklanjanje bubuljica i ostale gamadi)
- brzo se upija
- praktična ambalaža, higijensko pakovanje
- odlična alternativa skupljim proizvodima na istu temu
- cena (eBay, oko 6$, free shipping, stigla za 10 dana)

Šta mi se ne dopada?
- nema nikakvog efekta na fine linije i bore
- onaj kratak lepljivi osećaj nakon nanošenja (meni stvarno ne smeta, no možda se nekome to ne dopada)

I za kraj, lista sastojaka:


Da li ste probale kremu na bazi filtrata puževe sluzi i kakva su vaša iskustva sa ovakvim proizvodima?
Ili ste jedna od onih koje radije ne bi eksperimentisale? :)

Do narednog tipkanja,

Misha



SHARE:

14 comments:

  1. Ja sam uvijek za eksperimentisanje tako da bih rado isprobala kremicu - ovu ili neku jos ekscentricnijeg sastava :D
    Odlicna i zanimljiva recenzija :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misliću na tebe jednog dana kad se odvažim da probam i onu sa zmijskim otrovom :D
      Hvala lepoto :*

      Delete
  2. Joj, baš sam jutros gledala Mizonove puževe proizvode (kao i od drugih proizvođača). Nedavno sam u jednoj znanstvenoj emisiji slušala o toj puževoj sluzi i njenoj snazi. Nisam bila sigurna što se dešava s tim puževima pa sam prije ozbiljnog razmišljanja o nabavci odlučila istražiti (ne bih željela da radi moje kreme umire gomila puževa :/, ne bih koristila onda), ali.. kako kažeš, ništa im se ne dešava :D.
    Super recenzija. Svakako apdejtaj za neko vrijeme. Možda još stigne poraditi na boricama :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Azzie :)
      Malo sam istraživala i moram priznati kako je do podataka na koji se način vrši stimulacija- putem interneta ne mogu pronaći.
      Ono što sam uspela otkriti je da, ukoliko je stimulacija normalna- sluz je bistra, lagano lepljiva. No ukoliko se vrši agresivna stimulacija ili bilo kakav neprirodni napad na životinju- sluz je penasta i toksična, te se ne može izolovati i dalje upotrebljavati. Puževi se nakon procesa vraćaju u stanište (dakle, ne ubijaju se).
      Inače, pored kozmetičke upotrebe, sluz se u davnoj prošlosti koristila kao lek protiv kašlja i gastrointestinalnih tegoba :)
      Apdejtala bih, ali sam pri kraju s kremicom :/
      Svakako bih napravila kraću pauzu kako se koža ne bi zasitila i počela odbijati saradnju :)

      Delete
  3. Nikad nisam isprobala kremice na tu foru, ali me baš mame. Volim da eksperimentišem, ali čekam da se pojavi još nešto u ponudi tog tipa, pa da se lepo odlučim. Još uvek se nisam usudila da naručim nešto preko E-baya, svaki put kad napravim spisak nađe se neko da mi kaže neće ti to stići, ili carina će biti duplo veća od porudžbine, i tako odustanem uvek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj savet ti je da kreneš od nečeg jeftinog na šta se ne plaća shipping. A eBay je more, ma... okean svega i svačega, pa verujem da bi pronašla puno toga što ti treba. Carina se ne plaća na iznose ispod 20$ (molim te da ovaj podatak dodatno proveriš, nisam sigurna). Takođe, imaš i opciju kontaktiranja sellera pre naručivanja uz molbu da na paket stavi manju vrednost, ukoliko se iznos graniči sa onim koji se carini.
      I mene je malo bila prpa pre prve narudžbe, ali vodila sam se zdravim razumom i politikom= pronađi top sellera, pregledaj sve komentare koje su kupci ostavljali, te pametno naručuj :)
      Nema razloga da ne stigne.
      U svakom slučaju srećno ako se odlučiš :)

      Delete
  4. Odlična recenzija! Moram priznati da si me sada baš zainteresovala iako imam istu odbojnost kada se spomenu puževi i sluz :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lidija, drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  5. Čekala sam ovu recenziju :) deluje mi savršeno za moju kožu, mislim da ću je naručirt jer je Multiactiv jako skupa za nešto što ne znam koliko će mi odgovarati. Super recenzija kao i obično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh!
      Multiactiv ultra regenerativni serum je i moja tiha patnja.
      Ali mi je malo nedostupan (što ne stignem preći granicu, što mi se ne da 20€ za nešto što mogu platiti višestruko jeftinije).
      Hvala ti vizažistice :* Ponosna sam na tebe!

      Delete
  6. Ne bi škodilo da se proba :) Deluje ok. Vidim da je više proizvođača izbacilo sličan proizvod, ali još ništa sa takvom bazom nisam probala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi, slažem se :)
      Baš sam danas komentarisala koliko je samo varijacija na temu različitih beauty proizvoda... preteško je doneti odluku. Ja se u tom slučaju vodim preporukom, ali i cenom.
      Više puta sam se opekla na plaćanje brenda i ambalaže, pa sad dva puta merim ;)

      Delete
  7. Nažalost ne privlači me, ne volim gelaste kreme, ai silikon minije drag u proizvodima za njegu, a kad kažeš da nema nekog konkretnog rezultata, definitivno preskačem .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpisujem Martinu, mada ja volim eksperimentirati pa me ne bi cudilo da ju narucim :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig