2 February 2014

Phyllis- Pull and Bear fragrance



Ovo je prvi put da ću na blogu recenzirati miris!
Iako sam rečita u svakodnevnoj komunikaciji, po malo sam se brinula hoću li umeti pisanom formom
 dočarati miris. No ovom recenzijom probijam led :) pa ko zna, možda ubuduće budete čitali više mirisnih postova :)
Phyllis (Φυλλίς) je ženski miris modne kuće Pull and Bear.
Miris je lansiran 2012. povodom dana zaljubljenih i od tada se može pronaći na policama u P&B trgovinama.
Pored Phyllis, istovremeno je u prodaju izašla i muška verzija mirisa pod imenom Buddy.


Prvi susret Phyllis i ja imali smo pred Novu godinu kad sam pomirisala tester.
Svežina kojom odiše momentalno mi je podigla raspoloženje.

Puno ljudi ovaj miris upoređuje s Chloe- Love kao jednu od vernijih kopija.
Kako nisam probala Chloe, ne mogu potvrditi informaciju, ali mogu potvrditi da dobijam mnoštvo komplimenata nakon što sam počela koristiti Phyllis :)

Phyllis je vrlo delikatan i svež miris koji zrači posebnom žentvenošću, elegancijom i slatkoćom.
Gornje note obogaćene su baršunastim mirisima citrusa i svežeg cveća, u sredini se nalaze mirisne note zumbula, irisa i ljiljana, dok su u bazi miris ambre, belog mošusa i lagani drvenasti miris.
Miriše na sveže. Na čisto.
Miris je dosta intenzivan, no ne guši i ne izaziva mučninu prilikom nanošenja (važno mi je da spomenem ovaj detalj, s obzirom da sam imala sličnih problema kod nanošenja Escadinih parfema koji su poprilično slatkasti).


Bočica je udobno smeštena u vrlo originalno pakovanje od recikliranog kartona :) 


Na samom grlu, ispod zatvarača, nalazi se privezak s logom P&B-a što čistoj verziji bočice daje poseban mladalački štih :)



Miris, na sveopšte iznenađenje, traje dosta dugo. U proseku od 4-6 sati, ovisno o stanju kože i ambijentu u kome se boravi.
Izdašna bočica sadrži čak 100ml parfemske/ toaletne vodice i verujem da će mi, pored svakodnevnog špricanja, potrajati još dugo, dugo :)

Ukoliko volite svežije verzije mirisa, svakako preporučujem da probate.
Po ceni od oko 130kn/ oko 17€ dobijate odličnog mirisnog ljubimca.


*napomena: Verujem da ste primetili promenu potpisa/ watermark-a na fotografijama; Ovim putem vas obaveštavam kako promene uvodim zbog sve učestalijih ''pozajmica'' na internetu, naročito u blogosferi. S obzirom da sam svesna koliko je vremena, strpljenja i ljubavi potrebno da nastane set pristojnih fotografija, cenim i poštujem svoj, te rad svojih koleginica, pa obaveštavam sve one kojima se određeni sadržaji na blogu dopadaju do te mere da bi ih prisvojili i predstavili svojima- ovo je zakonski kažnjivo delo o kršenju autorskih prava, te nosi posledice povrede Zakona o autorskom pravu.
Hvala na razumevanju.

Uživajte u nedelji!
Do narednog posta,

Misha




SHARE:

12 comments:

  1. Jao bas sam ih nedavno mirisala u prodavnici i shvatila da su jako lepi! Pa sam ostavila mentalnu zabelesku da ih kupim jednom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, znači i tebi se dopada :)

      Delete
  2. Odlična recenzija, iako ti je prvi put :D I ja sam osetila ljubav na prvi miris ali ga nisam kupila iz meni nepoznatog razloga...Moram se vratiti, definitivno ;) Lidija

    ReplyDelete
  3. Nisam naišla na ovaj miris. Opis mi se sviđa. Trenutno sam zaljubljena u La Vie est Belle, Lancome i mislim da će ta ljubav potrajati bar celu zimu :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaa <3 La Vie est Belle <3 preprepreedivan miris <3
      Juče sam ga pomirisala i zaljubila se u sekundi!
      Odličan izbor! :)

      Delete
  4. Baš ću da pogledam kod nas ima li ga. Ambalaža je divna. :)

    ReplyDelete
  5. Nisam probala, msilim da nije moj fah po sastojcima. Trenutno sam izmedju Lacoste Pour femme i Moschino Love Love, nikako nesto novo da nadjem :) Na kontu kradje, ja bih ceo blog tvoj maznula <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Haha
      Eeee, no way Jose <3

      Probaj La Vie est Belle, od Lancome (parfem koji je Jelena Đ. spominjala), ništa lepše ne pomirisah u životu. Dobro, možda YSL Manifesto :)

      Delete
  6. Moram priznati da nikad nisam cula, ali jako dobro zvuči i ambalaža je neodoljiva.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig