5 February 2014

NYX blusher in Angel ♥ review


Do pre, pa recimo- nešto manje od godinu dana, u mom kozmetičkom kutku nalazilo se samo jedno rumenilo. Nikako me taj kozmetički artikal nije privlačio s obzirom da su mi obrazi često rumeni sami od sebe (fun fact)! No ta se situacija bitno promenila, pa se kolekcija dobrano uvećala i sada broji preko 15 prekrasnih rumenila :)

Jedno od meni omiljenih je NYX Angel, rumenilo koje doslovno O-B-O-Ž-A-V-A-M!



Rumenilo je smešteno u malu plastičnu kutijicu koja je vrlo praktična i kistopristupačna  (upravo sam izmislila reč) :), odnosno dovoljno široka da proizvod fino uhvatim četkicom.
Sadrži 5,2g proizvoda što je, po meni, sasvim dovoljno da potraje.
Koristim ga više od dva meseca svakodnevno, a imam utisak da sam ga samo ''načela''. 

S obzirom da sam svoj primerak kupila u Osijeku kada je NYX štand tek stigao, nisam naišla na testere, pa sam Angel odabrala nasumično.
No ovo rumenilo nije ni približno onome što se može videti na prvu, kroz prozorčić na ambalaži.
Nijansa je prekrasna.



Hladna, a opet vrlo nežna prljavo- roze boja posuta sitnim, sitnim shimmerom koji obrazima daje predivnu svežinu. Inače nisam obožavatelj šljokica na licu, ali sam ostala oduševljena krajnjim efektom koje ovo rumenilo ostavlja.


Pigmentacija je odlična!
Vrlo se lagano nanosi i nije ga potrebno puno. Na obrazima stoji i do 10 sati (tvrdim iz osobnog iskustva) i ne ostavlja fleke (skida se ujednačeno).
Od kad koristim ovo rumenilo highlighter sam zaboravila :)


U konačnici, presrećna sam što sam bila u prilici kupiti ovo rumenilo i što nisam promašila nijansu.
Spisak sa ostalim NYX proizvodima je spreman i čeka posetu Novom Sadu ili Beogradu, s obzirom da su cene u Hrvatskoj duplo veće, a dostupnost određenih proizvoda ravna nuli. 
Toplo preporučujem svima!

Da li ste bile u prlici probati baš ovo rumenilo i kako vam se dopada?
Da li ste zadovoljne kvalitetom NYX proizvoda i koji biste preporučile nama koje se tek pripremamo u ''pohod na NYX police''? :)

Do čitanja,

Misha









SHARE:

12 comments:

  1. Imam par nijansi ali Angel nemam... Boja me na oko nije privlacila pa tester nisam ni probala ali sada gledam kod tebe kako izgleda i pitam se gde su mi oci bile :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) slažem se da, kad se gleda onako preko folije, boja ne deluje ni malo reprezentativno, no čim sam ga raspakovala počelo je oduševljenje. Prvom prilikom kupujem Taupe <3

      Delete
  2. Bome nema mi druge vec da napokon isprobam nyx rumenila! :D Ovo je prekrasno <3

    ReplyDelete
  3. Prelepa nijansa. Ni ja do skoro nisam bila veliki ljubitelj rumenila. Imala sam 2 koja vec godinama koristim, i bas su mi dugo trajala. Ali sad ih koristim kad god da je prilika da se lepo nasminkam. :)

    ReplyDelete
  4. Divno je! Ja imam Mauve i Amber, ali ovo me je sada oduševilo... Spisak se upravo uvećao! :)

    ReplyDelete
  5. Samo mu ime kaže :D Meni izgleda savršeno :) Lidija

    ReplyDelete
  6. Išla sam po Angel tri puta i tri puta dolazila kući sa drugim rumenilila, jer ovog nije bilo :) Divna je nijansa, definitvno ću morati da ga potražim opet! Inače su mi NYX rumenila savršena, imam Pinched, Mauve, Taupe i Espresso, sve su potpuno drugačije i sve ih volim na svoj način :) Od NYX-a ti preporučujem sve što sam probala, pored rumenila, senke, tečne mat ruževe, klasične mat ruževe, round ruževe, korektor, fiksator, prajmer, olovčice...Jedino pudere i maskare nisam probala.

    ReplyDelete
  7. prelepo je, uzecu ga sigurno. Misha, ja imam Taupe i ne koristim, jednom ga samo probala, presvetlo mi je za contur, pa ako budes navracala u Novi Sad mozes me kontaktirati da ti ga poklonim ili ti ga mogu poslati, samo mi stoji bezveze

    ReplyDelete
  8. Volim NYX rumenila a ova nijansa mi se jaaaaako sviđa :D

    ReplyDelete
  9. Angel je prava nijansa za mene, da nemam nekoliko sličnih, ne bi ni časa dvoumila :))

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig