24 February 2014

Misslyn high shine trio eyeshadow- review & swatches




Misslyn dekorativa je od nedavno sastavni deo mog make up nesesera. I to ne bez razloga. Ovako, na samom početku moram vam priznati da se oduševljenje rumenilima koje sam recenzirala u
 ovom postu prenelo i na senke o kojima pišem danas.
Radi se o malenim trio paletama u nijansama koje treba da poseduje svaka make up kolekcija :)



High shine trio # 11 Champagne deluxe


Champagne deluxe čini trio sofisticiranih, ''šampanj'' nijansi. Od neutralne, sedefaste bež, preko svetlije taupe do originalne taupe nijanse. 


Tekstura senki je vrlo fina, svilenkasta i lagana. Odlično su  pigmentisane i lako se blendaju.
U ambalaži od čvrste plastike, uz senke dolazi i dvostrani sunđerasti aplikator koji inače ne koristim, ali ga je dobro imati za nekakve brzinske korekcije. 
Najsvetliju nijansu nanosim u ugao oka i ispod luka obrve kako bih dodatno naglasila njihov oblik, dok preostale dve nanosim na kapak i pregib kapka (najtamniju). Fino izblendane podižu kompletan make up look i dodatno otvaraju oko.
Na žalost, sastav senki nisam pronašla nigde, pa ni na zvaničnoj stranici Misslyn. Jedini podatak koji imam je da ne sadrže mirise.
Niže su swatchevi senki (bez baze):


High shine trio #17 Walk the line


Walk the line- trio u violet/ ljubičanstvenoj :) kombinaciji nijansi.
Najsvetlija nijansa je perlasta lila. U sredini je za nijansu tamnija boja koju prati još tamnija lila/ ljubičasta. Raspored boja me podseća na ombre efekat i dopada mi se što je svaka nijasa iskoristiva.


Tekstura je potpuno ista kao i kod prethodnog tria: svilenkasta, divno prijanja na kapak i s lakoćom se blenda. 
Swatchevi su na fotografiji niže (bez baze):


Žao mi je što kamerom ne mogu uhvatiti pravu nijansu, pa swatch deluje smeđkasto.

Zaključak:

Ja sam zadovoljna i ovim senkama kreiram većinu dnevnih lookova.
Dopada mi se pigmentacija i kako se ne truse i ne preslikavaju svuda unaokolo, a nakon 8-9 sati nošenja nisam primetila da se nakupljaju u pregibima kapaka. To je veliki plus za nas koji kroz dan nemamo ogledalo pri ruci. Misslyn ekipa je napravila odličan posao, ali ne bi bilo loše da na stranici, uz opis proizvoda, dodaju i spisak sastojaka pošto ima nas koji volimo čitati takvo štivo:)
Ukoliko ste u potrazi za kvalitetnim senkama suptilnog finiša- evo preporuke! :)

Jeste li probale ove senke?

Do čitanja, veliki pozdrav svima!

Misha



SHARE:

5 comments:

  1. Gledala sam ove sjenke ali ih nisam kupila jer sam vise pobornik mat sjenila ali sviđaju mi se nijanse posebno walk the line trio :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobar odabir :)
      I ja sam slaba na mat.

      Delete
  2. Dopadaju mi se ali mislim da imam i previše nijansi kao što su ove i moram biti karakter pa reći ne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svaka čast na karakteru! :) Ja senkama ne mogu reći ne, ma koliko se trudila... jednostavno, srce mi se slama ako vidim dobru senku za oči koju ne mogu kupiti :)

      Delete
  3. Bas sam neki dan pipkala testere istih nijansi koje si recenzirala i dobro mi zgledaju, prilicno solidne drogerijske sjene! Cekam narudzbu "it" palete sjena (znas o kojoj pisem) koja je iscidila moj novcanik tako da neko vrijeme sjene ce biti off limits za mene :D Ipak, zapamticu dobar dojam o Misslyn sjenama jer jednog dana cu dati sansu tom brendu.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig