9 February 2014

Closet Confidential Tag!




Još jedan tag post, a ovaj put prati temu: Šta se to krije u mom ormaru? :)

Nisam osoba koja se opterećuje modnim trendovima.
S obzirom da se isti smenjuju vrtoglavom brzinom, mislim da bih bankrotirala.
Srećom, što sam starija, to pametnije kupujem.
Sećam se dana kad bih kući dovlačila sve što je oku milo, ali sam pre par godina (ne tako davno) stavila tačku na kupovinu bez prethodnog plana i proračuna.
Moram vam priznati da od tada imam puno lepših i funkcionalnijij stvari nego ranije, iako ih je količinski manje. I ređe sam u paničnim situacijama u kojima ''Nemam šta da obučem''.

U nastavku možete pročitati odgovore, odnosno oceniti moj stil i modni ukus :)
Uživajte!

1. Koji je najstariji odevni predmet u tvom ormaru?


Prekrasna braon, bajkerska jakna :) od eko kože. Mislim da sam je kupila pre 10 godina!
Toliko sam ponosna na nju, pošto me podseća na prvu platu :D
Kroz 10 godina zamenila sam joj par nitni i ušila na pojasu s desne strane. I dalje je kao nova.

2. Koji komad garderobe u tvom ormaru je najnoviji?


Dve pamučne majice kupljene pre desetak dana u Lidl-u.
Uzela sam veću veličinu pošto ih nosim ispod sakoa/ blejzera ili jakne. Inače ne volim pripijene i kratke stvari.
Majice su predivne, pamuk je jako prijatan i odlično se održavaju (već sam ih oprala dva puta i nisu se raširile/ skupile ni malo). Imaju divne detalje u čipki.



3. Koja stvar iz tvog ormara je najskuplja?



Hm, malo sam razmišljala oko ovog pitanja, s obzirom da nemam ekstremno skupe komade garderobe.
Ova haljina kupljena je u Ann Christine pre godinu i po i jako je volim. Vredela je svake pare. Radi se o kombinaciji eko kože i platnenog materijala. Ovako položena izgleda možda obično, ali kad je obučem izgledam jako... well, moćno :D Zato je stavljam u ''najskuplju'' kategoriju.

4. Koja je najjeftinija stvar u tvom ormaru?



Majica s sugar sculls- icama :) Kupljena prošlog leta u Tally Weijl-u i jako je volim.

5. Najbolji ulov?



Početkom zime obilazila sam u Takko-u kao maca oko vrele kaše oko ovog džempera. I onda sam na mailu pronašla kupon od 30% s kojim sam momentalno odjurila i kupila ga. Na blagajni sam dobila još 10% popusta, tako da sam ga platila skoro upola manje. Jako mi se dopadaju detalji na ramenima i tkanje.

6. Najveći waste of money u tvom ormaru- ili komad garderobe na koji je novac bačen?

Ponovo zanimljivo pitanje. Vratila bih se na početak posta i rečenicu u kojoj navodim kako se trudim ne kupovati stvari koje ne trebam/ neću nositi više od 2 puta/ nisu udobne. No ako bih trebala izdvojiti nešto kao komad garderobe koji ne nosim, ali nije bačen novac, to bi bile ove pantalone:
(sorry, nisam ih stigla ispeglati pošto stoje u ormaru na vešalici)


Kupila sam ih u paru sa istim takvim u crnoj boji. Razume se, crne sam uništila koliko sam ih nosila, ali ove bež stoje. Čekaju bolje dane da se ja ''okuražim''. Materijal je odličan, prijatan, imaju i 6% elastina, jako se lepo održavaju. Pošto sam počela da vežbam, možda ih i obučem uskoro kad malo definišem noge i guzu :D (čime se ja opterećujem...).

7. BONUS - tri trenutno omiljena komada garderobe



Kod kupovine ove majice dogodila se vrlo slična situacija kao kod kupovine opisane u odgovoru na pitanje br. 5. Obična siva majica oplemenjena je našivenim kamenčićima u obliku kragne i daje predivan efekat, te podiže sveukupnu sliku. Nosim je na crne pantalone ili suknju. 


Ok :) ako zanemarimo činjenicu da imam 29 godina, da sam preko sedmice ozbiljna, poslovna žena i da je ovaj duks kupljen na dečijem odeljenju- složićemo se da je savršen! :)
Kao klinka sam obožavala Betty Boop koja je, po meni, vrhunac zavodljive ženstvenosti pored Jessice Rabbit :D Zato sam MORALA imati ovaj komad savršenstva! :)
Obožavam je!



Jel se primeti jako da imam fetiš na lobanje? :)
Prekrasna haljina od tila sa ''ugrađenim'' pojasom od lastiša je moj omiljeni komad garderobe. Jako je volim i nosim je u svim godišnjim dobima. Dobro, malo manje leti jer je od tila. Iz daleka ove lobanje deluju kao tačkice ili cvetići :). Oblačim je i na posao u kombinaciji s dugim crnim kardiganom koji bi se našao na popisu da nije na pranju :)

I to bi bilo sve od mene što se tiče pohoda u ormar.
Još jednom, zahvalila bih se Katarini S. sa bloga beautyworldbykatarinas na tagu, a vaa ostalima poželela ugodnan ostatak nedelje.

Do čitanja!

Misha




SHARE:

20 comments:

  1. Dobri su ovakvi postovi, saznam što sve voliš :D
    Jako lajkam haljinicu i ovu vesticu koja ima kristaliće umjesto kragnice, jako fora. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Eto, sad znaš šta volim :) a volim svašta :D
      Hvala ti <3
      Inače, ja sam baš teška za kupovinu garderobe. Svaki put kad odlučim kupovati, vratim se praznih ruku :(
      Ma, kad bolje razmislim, nisam to ja :) nego trgovački lanci i njihove uber dosadne, uniformisane ili super skinny i gole kolekcije :)

      Delete
  2. p.s. betty boop majica je pre pre <3

    ReplyDelete
  3. Moja reakcija kad sam videla tvoju haljinu: http://media.tumblr.com/efc5e0033040a8514650a200e56975a7/tumblr_inline_muuftxX7N41rrc78e.gif :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvu ili drugu? Hehehe, uveselila si me s gifom :D

      Delete
    2. Prva, prva. Ove boje su tako sklopljene da bolje ne može da bude, plus ubačena koža. Sve što ja volim na jednom mestu. :D

      Delete
  4. Drago mi je da si uradila post. :) Sve mi se sviđa i sve bih nosila i sama.
    Džemper i majica sa kristalčićima su prelepi. ♥

    ReplyDelete
  5. Super mi je ovaj post :) Predivne si stvari pokazala, vidim da bi se ja bez problema uklopila u tvoj ormar :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mona :)
      Verujem da bi, jedino što me muči je to što je moj ormar putujući. Nadam se da ću jednog dana imati ormar poput Carrie Bradshaw :D

      Delete
  6. Jaooo Betty Boop majica je tako dobra, da sam bar i ja negdje naletjela na nju :))

    ReplyDelete
  7. Bluzica sa kamencicima je moj favorit :) Super post i super prica :)

    ReplyDelete
  8. Siva majica s kamenčićima mi je predivna <3

    ReplyDelete
  9. Sviđa mi se stil, a posebno BB majica! :D

    ReplyDelete
  10. Bas su mi ovi postovi zanimljivi i jedva cekam ugrabiti vremena da ga i ja uradim jer sam mozes misliti tegovana :D Koja sreca i bas se tome radujem a tvoj je post odlican! Kako slatke stvarcice draga zeno, maznuti cu ti Betty Boop momentalno! :D :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe :) i ja sam se poradovala, pa sam čekala prošli vikend da poslikam stvarčice :)
      Jedva čekam tvoj post :)
      Svima se dopada Betty <3 A mislila sam da ćete reći da sam detinjasta ;)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig