18 February 2014

Beauty UK lipstick in Snob ♥


Događa li se i vama da se ''zalepite'' za policu u drogeriji i da vas određeni brend veseli do te mere da cupkate okolo kao malo dete u prodavnici igračaka?!?!
Ili sam to samo ja?
Priznajte, jel da nisam samo ja?
:)
Sećate se, pisala sam da nisam osoba koja će dosledno nositi ruž svaki dan. Jednostavno, meni su moje usne nekako čudne i čini mi se da naglašene ružem izgledaju još čudnije (naravno, niko se sa ovim ne slaže, al' valjda samo ja vidim i opterećujem se glupostima).
Eh, ovo se jako promenilo kad sam upoznala svoj, sad slobodno mogu napisati- omiljeni ruž 
Nijansu snob opisala bih kao savršenu mat pinky mauve/ dirty pink koja na usnama ostavlja satenski/ mat finiš, bez da se uvlači u porice, ili da se nakuplja u uglovima usana.
Mislim da je nekakva trauma iz prošlosti vezana za nakupljanje ''skramice'' na usnama i rezultirala da ruževe zaobilazim u širokom luku. Who'd say!


Ruž dolazi u plastičnoj, stabilnoj i čvrstoj ambalaži. Poklopac fino ''klikne'' i nema bojazni od otvaranja ukoliko se nosi u torbi. Na vrhu poklopca je prozirni deo na kome se može videti nijansa.
Spolja me mrvicu podseća na ambalažu NYX ruževa.
Inače, moram napomenuti da je svaki ruž zaštićen prozirnom folijom (bravo Kozmo!) i da su dostupni testeri, tako da... sorry sticky fingers!


Ono što me je pri prvom nanošenju ostavilo s upitnikom iznad glave je minti ukus na usnama. Mentolasto, poput blage paste za zube (?)
Pre ovog nisam koristila Beauty uk ruževe, pa nisam očekivala takvo šta.
Zahvaljujući vašim komentarima na Facebook-u dobila sam informaciju kako je to normalno kod ovih ruževa, te sam prestala brinuti :) Nisam sigurna koliko mi se ta pojava dopada. Ako uzmemo u obzir da  osećaj koji podseća na mini oticanje (malo podseća na plumping efekat) brzo nestaje- nemam ništa protiv. 


Ovaj ruž je, bez prethodne hidratacije usana, vrlo mat i može raditi manje probleme kod nanošenja (meni je malo zapinjao u početku). No uz mrvicu balzama za usne i dobru pripremu fino klizi i ostavlja prekrasnu, visoko pigmentisanu boju.
Iako mat finiša, ovaj ruž ne isušuje usne i ne radi nikakve probleme.
Trajanje na usnama meri se satima, uz jelo i piće. Može trajati u proseku 4 sata bez popravki.
Ovo mi je jako bitno jer ga nanesem ujutro oko 8 i znam da sam do podneva mirna :)
Ponovo bih se dotakla boje koja je savršena i mislim da bi pristajala svakome. Retko se po ovako smešnoj ceni može pronaći ruž odlične, trajne pigmentacije i finiša.
Ukoliko bi postojao problem oko odgovaranja boje, bilo bi to kod osoba koje imaju žutu pigmentaciju na zubima koja bi mogla biti dodatno naglašena. U tom slučaju preporučujem da se, nakon nanošenja, višak ruža pokupi papirnom maramicom.

Beauty uk Snob važi za cenovno pristupačniji dupe ruževa kao što su M.A.C. Snob ili Barry M Dolly Pink.


S obzirom da neko vreme nisam u prilici ''uhvatiti'' dnevno svetlo, niže stavljam fotke koje mi je ustupila Nives sa bloga A Little Make up Obsessed (ukoliko vas zanima njeno mišljenje o ovom ružu klik na post):

slikano na suncu
slikano u hladu

Beauty uk ruževe možete pronaći u Kozmo drogerijama po ceni od 26,90 kn što je za ruž ovakve kvalitete prava sitnica. Ja se definitivno vraćam po još!

Da li ste probale Beauty uk ruževe i kakva su vaša iskustva?

Do čitanja,
puse svima!

Misha


SHARE:

8 comments:

  1. imam ovaj (tko bi rekao :D ) i plumalicious i volim oba iako su potpuno različiti, od boje do finiša. isto nisam baš oduševljena mentolom, mislim da sam se zato zaustavila na toj brojci i počela škicati w'n'w ruževe koji su cjenovno tu negdje, a nemaju mentola u sebi :)

    ReplyDelete
  2. Baš je lijep, a na Nives svaki ruž izgleda prekrasno, to sam joj već rekla jednom :)

    ReplyDelete
  3. Ja sam u početku zagrizla za par nijansi, ali me odbio taj njihov miris pa sam odustala od kupnje.

    ReplyDelete
  4. uh lijep je :)
    nemam ni jedan Beauty Uk ruž, ova nijansa m ije predivna :)

    ReplyDelete
  5. Joj ja sam jako slaba na takve prljavo roze nijanse :)

    ReplyDelete
  6. Prekrasna nijansa, obožavam tako neutralne i suptilne boje :) Nivesici fenomenalno stoji :)

    ReplyDelete
  7. Baš mogu da te lepo zamislim sa njim i ide uz tebe :) Prelep je. Ni ja ne nosim ruževe često, ali ih volim.

    ReplyDelete
  8. Ja ne znam dokle ću ja kukati za svim drogerijskim brendovima koji se mogu nabaviti svuda sem kod nas :/
    Divan je. Ja volim ruževe mat finiša. Takođe se lepim za određene police u drogeriji, cupkam i ispuštam neobične zvuke oduševljenja pred obnovljenim zalihama i novitetima :kmek:

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig