26 February 2014

Balea Teint Perfektion Optischer Sofort-Zauber- review




Već nekoliko dana, na Facebook stranici bloga pišem o proizvodu koji sam kupila u DM-u u nedelju. Znam da je za donošenje objektivnog zaključka o proizvodu potrebno neko vreme, ali kad su primeri/ baze za lice u pitanju- tu nema puno matematike. Ili radi, ili ne radi svoj posao :)
Za ovaj proizvod saznala sam sasvim slučajno dok sam u subotu šetala gradom. Možete misliti kad sam ugledala blink- blink ljubičastu kutiju :) Bila je to ljubav na prvi pogled. A zatim sam pronašla deo sa sastojcima i upravo taj ''detalj'' sprečio me je da proizvod kupim.
Silikoni! More silikona!
Jednostavno, nisam mogla doneti odluku o kupovini.
Dobar deo noći subote na nedelju provela sam čitajući recenzije nemačkih blogerica i nisam pronašla ni jednu u kojoj je neka od cura možda imala problem ili negativnu reakciju kože na proizvod.
U nedelju sam presekla i kupila!

Ambalaža:


Kao što možete videti na slici iznad, proizvod je upakovan u jako lepu ljubičastu kutiju na kojoj su ispisani osnovni podaci o načinu primene, proizvođaču, zapremini, roku trajanja, te sastavu kreme.
Za cenu od 39,90kn/ 5,25€ dobije se 30ml proizvoda.
Prilikom otvaranja kutije, pronalazim elegantnu i vrlo praktičnu ljubičastu tubicu:



Šta kaže Balea?
''Specijalni keramički mineralni pigmenti reflektuju svetlost, a kožu čine blistavom i ujednačenom u samo nekoliko sekundi. Svilenkasta formula kreme čini da koža bude glatka, podmlađenog izgleda i mat finiša.
- matira
- omekšava
- ublažava pore i fine linije
Testom samoprocene 50 žena utvrđeno je da 96% potvrđuje umanjenu vidljivost neravnina na licu, te vidljivost pora i sitnijih bora.''

Sastav:


Valjalo bi da ''kritičan'' deo priče obradim pre nego pređem na ostalo.
Silikoni. Njihova namena i prisustvo proširili su se na ogroman spektar proizvoda. Što onih za kosu, što za kožu. Silikon ima ulogu da stvori jednu vrstu filma koji kožu štiti od gubitka vlage. Alergije na silikon još uvek nisu poznate, no proizvodi koji ga u svom sastavu imaju u velikom postotku umeju delovati teško na koži. Silikoni se mogu pronaći u ruževima, senkama, puderima, kremama i ostalim proizvodima.
U kozmetici se koriste takozvani ''hlapljivi'' silikoni koji su odgovorni za mogućnost glatkog nanošenja proizvoda, te dugotrajnosti istog (make up stoji na mestu). 
Ova krema ne sadrži negujuće sastojke, pa se preporučuje nanošenje preko dnevne kreme, pre nanošenja make up-a. 
Kad sam je nanela prvi put, osećaj na koži nije bio ni malo težak ili ''zapušujući''- ono kad osetite da vam se koža guši jer je ulepljena preteškim proizvodom i jednostavno morate to maknuti s lica. 
I ranije sam koristila primere/ baze na bazi silikona i ti su mi proizvodi bili sasvim ok, koža nije podivljala nakon njih, iako bih takve baze nanosila samo i isključivo u posebnim prilikama, kad bih želela da mi lice izgleda savršeno.
Ono što ovaj proizvod čini magičnim je upravo to što radi (makar meni) apsolutno sve što piše na pakovanju: tako divno zagladi kožu, ujednači ten, vizuelno umanji pore (skoro da se ni ne vide), i najbitnije- divno matira lice, bez da ga isuši ili zateže.
Nosim ga tri dana ispod make up-a. Dovoljna mi je vrlo mala količina, s obzirom da ga nanosim na područje T-zone. Šminkanje obavljam u 7 ujutro, potom odlazim na posao i tamo sam do 17-18h. U ponedeljak sam, po dolasku kući, uzela ono veliko uveličavajuće ogledalo i tako se gledala :) čisto da vidim šta se dešava na licu.
Kompletan make up je bio tamo gde sam ga nanela u 7 ujutro!
Niti jedan deo na licu nije se zasijao, osim mrvicu oko nosa, ali ništa strašno. 
U toku dana nisam koristila blot papiriće, ili puder za ''popravke'' :)

Još malo o ambalaži i swatch:


Proizvod se dozira kroz uzani vrh na tubi. S obzirom da je konzistencija kreme gušća, nema bojazni od prolivanja ili istiskivanja veće količine od one koja je potrebna.
Sama krema je blago roza boje. Pročitala sam na više blogova kako se oseti lagani hemijski miris, no ja ne osećam da ovaj proizvod ima ikakav miris (?!) Inače imam njuh kao pas :)
Dopada mi se što ne ostavlja osećaj težine i što je koža tako divno mekana i glatka i ujednačena. Ma milina!
Opet, to ne znači da se svima mora jednako dopadati i raditi isto kao meni :)
Svako od nas drugačije reaguje na sastojke krema, u šta sam se uverila na malkoc teži način. No dobro, čovek uči dok je živ ;)


Zaključak:

Pošto sam do kupovine ovog proizvoda povremeno koristila duplo skuplji Garnierov 5 Second Perfect blur, moram priznati kako će Garnier pričekati na polici pošto sam zaista jako zadovoljna Baleinim Teint Perfektion-om. Dobila sam odličan primer koji lice vizuelno čini puno, puno lepšim (airbrush effect) a šminku drži na mestu preko 10 sati. Znam koliko je teško pronaći dobar primer koji radi posao fiksiranja šminke i ne radi nered na licu, i sad sam srećna kao malo dete.
Preporučila bih ga svima!

Nadam se da će vam ova recenzija malo više približiti proizvod, te da će pomoći u odluci o kupovini ili preskakanju iste- ovisno o tome šta od proizvoda očekujete :)

Da li ste koristile Balein Teint Perfektion?
Kako vam se čini ovaj proizvod?

Do čitanja, budite mi lepe i zdrave (viroza season!)

Misha 




SHARE:

33 comments:

  1. Ja sam kupila ovo cudo, pre dva dana, i vec dolazim u iskusenje da prevarim pravilo da pisem o nekom proizvodu bar posle nedelju, dve da vidim sve moguce akcije i reakcije. Ali odusevljena sam njegovim ucinkom na licu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično! Baš mi je drago da delimo oduševljenje. I da, možda sam prekršila beauty pravilo o pisanju nakon par korišćenja, ali stvarno ne vidim kako bi drugačije delovao na lice. Radi se o primeru, ne o negujućoj kremi, dakle- rezultat se vidi nakon prvog nanošenja :)

      Delete
    2. Skroz si u pravu, nema pravila, pogotovo kad proizvod OVAKO lepo cuci na kozi. :) Super je otkrice, i uskoro cu i ja dati doprinos velicanju ovog prajmera. :)))))

      Delete
  2. Sjajno izgleda, ja uek trazim zamenu za Sepohra primer kojeg cesto nema u prodaji, ovaj je vrlo slicnog sastava, moram ga potraziti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pametno je čitati sastav, uvek se time možeš voditi ka najsličnijoj alternativi.

      Delete
  3. Nisam koristila ovaj proizvod ali kako se cini nije los, doduše prvi put cujem da balea ima primer a dehh :) Odlična recenzija, ipak sam malo skeptična zbog silnih silikona jer mi je lica jako osjetljivo, a da imam prosirene pore, imam i dobro bi mi dosao :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imaš iskustva sa proizvodima na bazi silikona, priseti se kakva je bila reakcija kože. Ako nisi isprobala ništa slično, probaj dobiti na isprobavanje tester ili manju količinu od prijateljice/ tete iz parfimerije (samo u apoteci kupiš malu plastičnu bočicu za testere). Ja sam uvek za isprobavanje kozmetike :) To mi je nešto poput naučno- istraživačkog rada :)

      Delete
  4. Ooo, prijatno iznenađenje od Balea- e :D Nisam očekivala njihov primer :D Moram već sutra proveriti ima li ovoga kod nas.

    Ja bih probala, i probaću čim ga pronađem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš prijatno, dobro si napisala :)
      Kad probaš, javi, baš me zanima kako ti odgovara.

      Delete
  5. Ambalaža je stvarno prekrasna :)
    Meni Garnierov Blur ne odgovara tako kako sam mislila da hoce. Desava mi se upravo to sto si spomenula: koža se guši i "pliva" ispod pudera na licu. Ovaj još nisam ni videla kod nas u prodaji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno se slažem. Srećom, Garnierov blur kupila sam na popustu od 40%, pa money waste nije veliki. Pisaću uskoro recenziju.
      Verujem da će se brzo pojaviti na policama :)

      Delete
  6. Videla sam ga skoro u Dm-u i čekala neku recenziju prvo da vidim. Definitivno ga kupujem, kad sam krenula sa gomilanjem tih proizvoda, da idem do kraja. :))

    ReplyDelete
  7. Joj divota! Moram da vidim da li ga ima i u Srbiji. Mada mi sad ne treba jer mi je Garnier pun. Mada svi se cudimo silikonima u sastavu kao da ne znamo da ih u ovakvom proizvodu mora biti :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ne, očekujte ga uskoro :)
      Mislim da ovakve stvari ne zaobilaze tržište jer su trenutno jako atraktivne.

      Delete
  8. Cim sam videla da si objavila sliku sa ovim cudom, jedva sam cekala recenziju :) Malo sam bila sumnjicava ali bas mi je drago sto cujem (vidim :)) da ti je super :) Sigurno ga kupujem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, stvarno sam prijatno iznenađena ovim primerom. Koža je kao svila.
      Isto što sam napisala i ostalim devojkama vredi i za tebe :) javi kako ti se dopada! :*

      Delete
  9. Meni je Garniere Perfect Blur bio otkriće jer je povoljan, a ova Balea baza je još jeftinija :) Kupit ću ju definitivno za probu pa ćemo vidjeti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, ja sam imala veća očekivanja od Garniera. No, kad sam probala Balein teint perfektion, Garnier je na stand by-u. Prevagnuo je osećaj na koži i sveopšti izgled/ finiš koji je, po meni, fenomenalan.

      Delete
  10. Aaaaaaaaaaaaaaaaa! Ova recenzija je kao porucena za mene! :) :) :) Pre par dana sam snimila ovaj proizvod i dvoumila se izmedju njega i garnier perfect blura...ali nakon ovako fantasticne recenzije, balea ce vec sutra zavrsiti u mom neseseru :) :) :) Hvala ti u moje i ime mog lica i novcanika! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj :D Ma hvala tebi na ovako veselom komentaru :)
      Javi kakvi su utisci nakon korišćenja, sve me zanima :)

      Delete
    2. Veoma, veoma zanimljiva stvarcica i u napasti sam da ga kupim i isprobam! To hell with silicones! Malo cu rizikovati pa kud puklo! :D

      Delete
    3. Evo me sa utiscima :) Ja sam ovaj anonymous sa veselim komentarom :) Dakle, kupila sam baleu, koristila sinoc za izlazak i kuci se vratila sa NEPOMERENOM sminkom! To mi se nikada nije desilo! :) :) :)
      Dakle, jos jednom ti hvaaaaaaaalaaaa puuno! :)
      Iznad sam zaboravila da se potpisem, tako da imas najvece pozdrave od Nine! :)

      Delete
    4. :)))))))) Draga Nina, stvarno mi je drago što si zadovoljna <3
      Nema na čemu, veliko hvala što si podelila svoje iskustvo :)

      Delete
  11. Iskreno sam se iznenadila, jer sam ja malo skepticna kad su u pitanju DM proizvodi (kao i svi ostali tipa MERKATOR i slicno). Mislim da sam jednom koristila neki gel za tusiranje i nista specijalno... Ali drago mi je da sam naletela na ovaj post... Svakako cu razmisliti o ovom proizvodu :) A cena... DZABE :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te, ali Baleu ne bih stavljala u rang trgovačkih brendova koji mogu biti svakakvi.
      Meni se dogodilo da sam među Baleinim proizvodima pronašla daleko kvalitetnija rešenja za negu, nego kod nekih drugih brendova.
      Ukoliko budeš probala teint perfektion, javi se, jako me zanimaju utisci :)

      Delete
  12. Kupila neki dan, samo zbog ove recenzije i mogu reći da se slažem sa svim napisanim :) drago mi je što nisam pohrlila po Garnier, jer je Balea odlična! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Tena, baš mi je drago da si zadovoljna :)

      Delete
  13. Nakon ovakve recenzije definitvno moram isprobati. :-)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig