11 February 2014

Balea Creme-Öl Bodylotions I ♥ (heart)


Pronaći odgovarajući proizvod koji će koži tela obezbediti valjanu negu (hidrataciju, zaštitu i mekoću) ponekad je pravi podvig. Naročito ako imate zahtevnu, mešovitu kožu. Primera radi- zamislite da vam je koža normalna svuda, osim na rukama i nogama, gde je izrazito suva i gde je potrebna dodatna, konstantna hidratacija (moj primer, jelte...). To je ona situacija kad se nakon svakog tuširanja MORATE namazati losionom hteli to ili ne (osim ako vam ne smeta da vam koža zapinje poput šmirgle). Jedan od ključnih faktora je moć upijanja losiona jer upravo čekanje da se proizvod apsorbuje u kožu mene dovodi do ludila... često nemam vremena za takve stvari, a za IN SHOWER losionima ne posežem nakon i ne- tako- bajnog iskustva s Niveom.
Srećom, problemi kod mene prestali su onog trenutka kad sam isprobala dva fantastična losiona o kojima pišem upravo sada :)



Iako je na njima naznačeno da su deo limitirane kolekcije, mogu se regularno pronaći na policama u DM-u. Receptura oba losiona bazira se na 40%-tnom udelu hranljivih ulja koja koži obezbeđuju vrhunsku negu i hidrataciju.

1. Creme-Öl Bodylotion Marulanuss


Kremasti, uljani losion koji u sebi sadrži 40% hranljivih ulja- suncokretovo i bademovo.
Pored ulja, losion sadrži alantoin i vitamin E koji koži daju dodatnu elastičnost i hidrataciju.
Proizvod je veganski i dolazi u tubi zapremine od 200ml.
Ono što me je osvojilo na prvu je fenomenalan miris, a po nanošenju i neverovatna brzina upijanja, te divan osećaj na koži nakon. Po nanošenju, na koži ostaje tanki uljani film koji se ne oslikava na garderobu, tako da se nakon losiona možete bez problema obući i nastaviti dalje kroz dan :) ili noć, ovisno kad ga nanosite. 
Sastav losiona nalazi se na slici ispod:


2. Creme-Öl Bodylotion Pistazie


Losion koji se bazira na vrlo sličnoj recepturi kao i prethodni, jedina razlika je što sadrži ulje semenki grožđa i suncokretovo ulje. Inače, ulje semenki grožđa- jedan od omiljenih sastojaka moderne kozmetologije, bogato je antioksidansima i poseduje regenerativne sposobnosti koje omogućuju bolje funkcionisanje procesa hidratacije i epitelizacije. Naročito je dobro za negu okoloočne regije. 
Bez brige, losion nisam nanosila na lice :)
Losion je vrlo lagan i jako se brzo upija, a koža je nakon njega prefina, mekana i nežna i sve! :)
Dolazi u tubi i zapremini od 200ml.
Proizvod je veganski i pH neutralan.
Sastav losiona:


A sad na red dolaze i swatchevi :)



Šta mi se dopada?
 1. Miris koji ostaje na koži
2. Tekstura, nanošenje i brzo upijanje
3. Dugotrajna nega, hidratacija i zaštita
4. Izdašna količina
5. Dostupnost i pristupačna cena
6. Ne izaziva iritacije

Šta mi se ne dopada?
Sve mi se dopada :)

Da li ste isprobale ove losione i kakvi su vaši dojmovi?


Do čitanja,

Misha


SHARE:

16 comments:

  1. wow! Kako nisam na ovo naišla?! Moram uzet. Super recenzija!

    ReplyDelete
  2. Losion sa bademom je pravo dobar, a potrošila sam nekoliko pakovanja :) a ovaj drugi nisam probala.

    ReplyDelete
  3. Obožavam miris badema tako da su sigurno kupiti taj losion ;)

    ReplyDelete
  4. volim ovaj s bademom, nekoliko zima zaredom sam ga koristila :)

    ReplyDelete
  5. Imala sam ovaj sa bademovim uljem-mmmm kakav miris i dugo ostaje na kozi,bogato neguje,ma odlican losion :)

    ReplyDelete
  6. Losion sa bademom mi je najdraža Baleina mazalica, obožavam ga :D Tereza

    ReplyDelete
  7. Koristim ovaj "bademasti" i delim tvoje oduševljenje. :D Planiram da se, kad uhvatim vremena, zaletim u DM i uzmem i ovaj drugi, jedva čekam da ga probam. :D

    ReplyDelete
  8. Badem je meni jedna od najomiljenijih mazalica u drogerijskom rangu, ni sama ne znam koliko sam tubica istrošila a Pistaći sam videla ali nikako da probam, koliko već danas uzimam :D

    ReplyDelete
  9. Joj imaju i kupke sa ovim mirisom i bas sam ih mirisala pre neki dan. Ovo niasm probala ali posto verovatno mirisu jednako divno sigurno bi ih kupila, mada moram prvo da potrosim ovo sto imam.

    ReplyDelete
  10. Baš bi si mogla uzeti ovaj s bademom, vjerujem da bi mi se svidio :))

    ReplyDelete
  11. Probala sam ih i volim ih :) Malu prednost dajem ovom od badema jer mi je nekako jači, kao da ima više ulja i to mi odgovara u ovim zimskim danima :)

    ReplyDelete
  12. I meni je koža kao šmirgla i baš sam planirala da pišem post o mazalicama koje mi taj problem rešavaju :) Badem koristim i obožavam, pistaće nisam probala, samo sam pomirisala u DM-u, čini mi se da je mrvicu blaži miris od badema.

    ReplyDelete
  13. Kako ja volim ovu mazalicu, mmmm, potrošila sam nekoliko komada :))

    ReplyDelete
  14. Babe! I adore your blog soo much!! I just started following you on Bloglovin' :-).. I would appreciate it and would love it if you can follow back!

    Love,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    ReplyDelete
  15. Love it! I really like your blog!

    You've got a new follower on Bloglovin! Hope 
you'll follow me back!

    ♥





    xx

Nathalie

    



http://www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete
  16. ovaj od pistaćija kupujem jer pistaći obozavam! naravno kao i mazalice :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig