28 January 2014

When it comes to mascara, my rule is to look for the blackest black ❤




Danas pišem o tri maskare koje u poslednje vreme koristim naizmenično i kojima sam jako zadovoljna.

1. Catrice Ultimate Lash Multimizer Volume mascara


S Catrice maskarama nikada nisam imala dobar odnos.
Probala sam dve, tri i svaka me je jednako razočarala.
Previše retka formula, a o četkici da ne govorim.
Tvrda, neumoljiva i vrlo neprijatna za nanošenje.
I nakon par pokušaja, odustala sam.

Pre desetak dana moj pogled susreo se s novom kolekcijom u kojoj se našla i ona- još jedna Catrice maskara :) Kako je na raspolaganju bio tester, otvorila sam čisto da vidim kakva je, bez namere da kupim maskaru. Iznenadila sam se četkicom koja je gumena, ali nikako tvrda poput onih od pre, ali i formulom koja se nije razlivala. Nakon malo mudrovanja, stavih je u korpicu s namerom da Catrice maskari dam još jednu šansu :)

Maskara je deo LE kolekcije, Lash Flash:


Maskara dolazi u standardnom pakovanju i zapremini od 12ml.
Dostupna je u dve varijante: 010 Black & 010 Ultra Black.
Ja sam odabrala Ultra black.
Četkica je odlična, široka taman toliko da uhvati skoro pa sve trepavice, a da se ne ocrta okolo.
Nakon primarnog nanošenja, potrebno je da postupak ponovim na onim ''ugaonim'' trepkama :) kako bih zaokružila celokupnu sliku.


Prilikom nanošenja jako lepo razdvoji trepavice, ne ostavlja grudvice,a pigmentacija je baš onakva kako joj ime govori- ultra crna :)
Ne trusi se, ne oslikava se na obraze ili kapke, tako da ispunjava sve ono što očekujem od dobre maskare.
Ne izaziva iritacije ili crvenilo i lako se skida.
Na slici ispod možete videti kako deluje nanešena u jednom ili dva sloja.
Ja preferiram dva.



2. Misslyn Sexy Lashes Volume & more long wear mascara


Jedan od noviteta u mojoj kozmetičkoj porodici :)
12 ml odlične maskare zapakovane u simpatičnu ambalažu.
Formula maskare je divno kremasta i pigmentirana tako da će dodatno otvoriti pogled i podići kompletan make up na jedan viši nivo.
Kako sam pročitala na stranici Misslyn kozmetičke kuće, ova maskara sadrži ekstrakt pamuka, sea saten i ekstrakt morskih biljaka što pogoduje osobama sa osetljivom očnom i okoloočnom regijom, te osobama koje nose kontaktna sočiva.
Ne sadrži parfeme.


Četkica je dizajnirana tako da podseća na ženske obline :)
Moram priznati da je vrlo praktična jer pokupi idealnu količinu proizvoda koja se potom lagano rasporedi na trepavice.
Pigmentacija je odlična, jako lepo izduži trepavice, a oku daje posebnu formu nakon nanošenja.
Na slici ispod možete videti kako izgleda u jednom, odnosno u dva sloja- što i u ovom slučaju više preferiram :)



3. Misslyn Lolita Lashes Push- Up Effect mascara


Roza je. Maskara je. 
Dakle, možete me poslati na pusto ostrvo samo s ovim predmetom i niko srećniji! :D
Drugo što me je kod ove maskare osvojilo (prvo je ambalaža, jelte) je četkica koničnog oblika koja je skoro pa identična četkici Angel eyes od Artdeco-a,  po meni najidealnija četkica za nanošenje maskare ikada!
Savršeno, bez slepljivanja, radvoji i naglasi svaku trepavicu, da joj volumen i dužinu tako da je krajnji efekat izvrstan!
Brzo se suši i ne ocrtava ili trusi.


Vratila bih se ponovo na četkicu koja je savršena.
Upravo njen oblik omogućuje da maskaru bez problema nanesem i na one najsitnije trepavice  u uglovima, te na donje trepavice, tako da pogled dobije određenu širinu.
Formula je, kao kod prethodne maskare, kremasta i obogaćena deep black pigmentima, ekstraktom pamuka, sea satenom, te ekstraktom  morskih biljaka koji maskaru čine pogodnom za osetljive oči.


A evo i efekta koji maskara daje oku:


* Napomena: kod swatchanja su korišćene samo maskare, bez uvijača za trepavice.
Fotografije su izrađene na dnevnom svetlu, kamerom Samsung Galaxy sIII telefona.

Da li ste probale neku od tri opisane maskare?
Inače, da li vas je neka maskara baš posebno oduševila u poslednje vreme/ ili u bilo koje vreme :)

Nadam se da ste uživale u postu,

Do čitanja,

Misha





SHARE:

13 comments:

  1. Nisam probala, jer kako znaš nisu dostupne u Srbiji. Varijanta dva je woow, ali varijanta broj 3 je za padanje u neOsvest :D Ko bi rekao da tako neobična četkica može da da tako fenomenalan efekat! :)

    ReplyDelete
  2. 3.-Fantazija :) Prvi put čujem za taj brend ali sam oduševljena. Mi, ovde, mnogo zaostajemo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne zaostajemo :) Kad Muller počne otvarati drogerie, e onda ćete svi proglasiti bankrot :D
      Tako sam i ja pre dve godine. Sad spadam u kategoriju kupohličarki s visoko kontrolisanim budžetom haha :D Sama sam si zaključala bravicu na kasici i izgubila ključ ;)

      Delete
  3. Trepuške broj 3 *.*, ovih maskara nema u Srbiji, je l' da? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još uvek ne, ali svakako preporučujem da si naručiš preko nekoga ko ide u Hr :)

      Delete
  4. Maskare su uodlicne, medjutim nisam imala prilike da ih isprobam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se :) Nadam se da ćeš biti u prilici isprobati makar jednu uskoro.

      Delete
  5. Wooow ova zadnja je super, ali mislim da je nisam vidjela kod nas :(
    Kad vidim ove tvoje fotke, pomislim da ja uopće ne znam tako lijepo nanijeti maskaru kao ti :)

    Ja sam baš jučer kupila L'Oreal Volume Million Lashes Excess i super mi je, a i inače su mi njihove najdraže i koristim ih već godinama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Draga Matea, hvala ti puno, no čini mi se da sam ja jedna od srećnica koja nema problema s trepavicama uopšte.
      Mogu naneti i tamnu kredu- one će biti istaknute :)
      I ne, nanošenje maskare ne spada u podkategoriju kvantne fizike :) nanosiš je kako želiš, koliko želiš :)

      L'oreal sam jako volela dok nisam probala Essence I love volume koja je odlična i jednostavno sam zamenila s L'oreal zbog cene ( s obzirom da mi maskara ne traje duže od mesec dana).
      Drago mi je da si zadovoljna <3

      Delete
  6. Nažalost nijedna mi nije dostupna, nema ih kod nas :/
    Ja sam se posle gomile izmenjanih maskara zalepila za Max Factor Eye Brightening. Daje diskretno naglašene trepavice, može da se nadogradi do nešto intenzivnijeg izgleda, četkica me ne napada, prosto mi najviše odgovara :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. MF i ja, nakon 2000 Calorie, imamo popriličan ''hate'' odnos. Ali mi je drago da si ti u tom brendu pronašla dobru maskaru. Mišljenja sam kako maskara mora biti savršena u svakom pogledu, da ne sme izazivati nikakve iritacije, ali i da vizuelno ističe i ulepšava trepavice i pogled.
      Nadam se da će u Srbiju uskoro doći neki od brendova koje imamo u Hr.

      Delete
  7. Meni je zadnja koju sam kupila (jučer) essance Get big lashes i zasada sam zadovoljna:)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig