17 January 2014

Wet n Wild Coverall pressed powder- review




Nakon pomame za proizvodima brenda Wet n Wild koji se na tržištu Hrvatske pojavio ne tako davno, odlučila sam prošetati do lokalnog DM-a, te prošvrljati policama u potrazi za nečim što bi me dodatno inspirisalo ili nečim što bi mi bilo korisno :)

Kako je polica ovog brenda stajala tužna,  polu opustošena, a ono što je ostalo bilo je otvarano, isprobavano i slično, bila sam na korak od odustajanja, kad mi je pogled pao na najnižu policu.
Tu ugledah puder o kome ću pisati danas.


Kao što možete primetiti imala sam sreće, nakon detaljnog prekopavanja police, pronaći primerak koji nije otvaran.
Ambalaža pudera je plastična, na preklop.
Napred se nalazi okrugli ''prozorčić'' kroz koji se vidi proizvod, a kutijica je dodatno (za one koji umeju da čitaju i poseduju osnovnu kulturu kupovanja) osigurana protiv otvaranja i kontaminacije proizvoda :)
Mislim da ću posvetiti kompletan post temi ''Sticky fingers''!!!

Sa stražnje strane ambalaže nalazi se nekoliko podataka o proizvođaču, količini proizvoda uz kratak opis istog.


Odabrala sam nijansu E823B/ Light Pale s obzirom da mi je koža svetlija s rozim podtonom.

Ukratko, evo mojih dojmova nakon mesec i po korišćenja:

Šta kaže proizvođač: Puder koji na licu traje celi dan, daje satenski, mat finiš. Sadrži VisiBright kompleks koji redukuje vidljivost pora i finih linija (bora).
Formula: Eh sad... formula je takva da je proizvod na prvu dosta ''puderast'' i ume leteti unaokolo pri dodiru s četkicom. Prilikom nanošenja, na licu deluje ok. Daje polu- mat finiš. Ali to ne traje dugo jer imam utisak da se čestice pudera, kroz nekoliko sati, ugrade u pore i tu stoje celi dan.
Puder ne sadrži reflektirajuće čestice.
Na mojoj mešovitoj koži u konačnici, nakon par sati ne izgleda onako kako bih to želela (koža deluje umorno i zapušeno).
U pakovanju se nalazi maleni sunđerasti aplikator koji nema bitnu funkciju, s obzirom da puder nanosim četkicom.


Pokrivna moć: Pigmentacija pudera je zaista dobra! Rekla bih da se može nositi samostalno na prethodno dobro hidriranoj koži.  Fino prekriva moguće sitne nepravilnosti. Bitno je da odaberete pravu nijansu, pošto mi se čini da bi tamniji tonovi delovali narandžasto (ovo je zaključak nakon isprobavanja dostupnih testera).
Ne naglašava dodatno suve delove na licu, ali ponavljam, na masnijim delovima (T- zona) ume delovati ''cakey'' kroz nekoliko sati nošenja.


Kod pisanje ove recenzije doživela sam, u više navrata, ''kreativnu blokadu'' :)
Proizvod koji je pun kontradiktornosti, u najmanju ruku!
S jedne strane imam puder sa odličnom pokrivnom moći, koji se može dodatno nadograđivati, nositi preko tečnog pudera ili samostalno, a sa druge strane imam puder koji jedan dan na licu stoji ok, dok drugi dan izgleda posve haotično i umrljano, iako nisam menjala ništa u rutini šminkanja.
Ako bih ga morala oceniti, dala bih mu solidnu 3-ku koju izvalče činjenice da proizvod nije testiran na životinjama i da ne sadrži parabene, te da povremeno obavlja svoju funkciju.

Da li bih ga kupila ponovo?- Ne verujem. Na tržištu postoji toliko dobrih kompaktnih pudera koji se mogu nabaviti po jednakoj ceni.
Ali mi nije žao što sam mu dala šansu :)
Makar se neću pitati kakav je ;)

Da li ste imale iskustva sa ovim proizvodom? Ako da, volela bih da ih podelite u komentarima :)

Do narednog posta,

Misha




SHARE:

7 comments:

  1. Šteta, očekivala sam više, ali i dalje želim isprobati tekući puder :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, ja isprobah ovo čudo, sad je na tebe red da pišeš o tekućem :D
      Čekam strpljivo ;)

      Delete
  2. Eh pa kakav god da je nemam ge da ga kupim u Srbiji. Valjda ce doci i kod nas..bilo bi lepo :)

    ReplyDelete
  3. Meni ovo zvuči kao komad šminke koji bi izazvao dosta stresa tokom korišćenja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman za jutarnje podizanje adrenalina :D
      Ili za poštovaoce igara na sreću- možda danas bude izgledao ok :)

      Delete
  4. Lepo izgleda, i da nisam pročitala recenziju i kad bih ga ugledala negde verovatno bih poželela da probam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam čitala na blogovima i mišljenja su podeljena. Ja sam uvek za, ukoliko je moguće, dobiti i probati tester.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig