14 January 2014

Smooth Berry in Action! #FOTD




Negde početkom septembra 2013. pisala sam o prekrasnim, izuzetno dugotrajnim ruževima od Essence-a- Stay Matte Lip Cream (klik na recenziju).

Moram priznati kako ne nosim često jarke boje na usnama.
Razlog tome je uverenje kako mi takve boje ne stoje, te radije posegnem za nude, eventualno koralnim nijansama.
No, s vremena na vreme, kad sam baš raspoložena- dopustim si izlet u svet živih boja :D

To izgleda nekako ovako:


Essence je napravio odličan posao!
Odlična pigmentacija, satenski, mat finiš i dugotrajnost (do 4 sata, uz konzumiranje jela i pića) za samo 2,4€.
Paleta boja je fenomenalna i sadrži za svakoga po nešto :)
Apsolutni must have!

Koje boje nosite na usnama ovih dana?

Do čitanja,

Misha



SHARE:

10 comments:

  1. Mogla bi češće imati ovakve izlete, lijepo ti stoji :) Zaboravi odmah na nude :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. But! But!
      :)
      Al' kad volim nude <3
      I hvala ti, ovo je za ''posebne prilike'' :D

      Delete
  2. O ovom bojama za usne sam čitala na nekoliko strana, sve same pohvale a i izbor nijansi je prelep. Još kad se uz sve to doda da sam i ljubitelj tečnih ruževa, sjajila i sličnih proizvoda za usne, prosto ne znam kako nisam kupila još ni jedan primera :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To moramo pod hitno da popravimo! :)

      Delete
  3. Veoma mi se dopada nijansa. Ja nekako nikad dovoljno hrabra za jace boje. :) http://backstagemuseblog.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, sad sam ti dala potporu da se odvažiš :)

      Delete
  4. Ni ja ne nosim crvene nijanse, ali tebi dobro stoji ova boja, valjda crnkama vise leze te jace boje :))

    ReplyDelete
  5. Imam, volim i divno ti pristaje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad ga moram prištedeti, nakon tvoje objave da ga povlače iz asortimana :(
      Ne smem kupovati jer se lečim od hrčak sindroma :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig