22 January 2014

Shampoos you must try!


Početkom novembra, na preporuku dragih koleginica blogerica (Zdrava kosa  & Ruž ~ Rouge) :), u Lilly drogeriji sam pronašla dva fantastična šampona, te bih ovom prilikom svoje iskustvo podelila sa vama.

*
Kako sam u jesen kosu dosta skratila, te je redovno stilizujem rotirajućom četkom od Rowente, malo sam se pribojavala brzo ispucalih krajeva.
Naravno, opskrbila sam potrebnom negom, ali učestalom upotrebom termičkih stajlera dlaka postaje krhka i lomljiva i tu nema puno pomoći, osim odreći se feniranja.
Svesna toga, nastavila sam sa svojom rutinom u koju sam uključila dva nova ''člana'' koje od tada preporučujem svima.

Velnea shampoo moisture care


Šampon namenjen suvoj i oštećenoj kosi koji sadrži formulu sa matičnom mleči i alantoinom.
Kako proizvođač kaže, ovaj šampon namenjen je dubinskoj hidrataciji, ishrani i zaštiti kose od štetnih spoljnih uticaja. Takođe, sprečava pucanje i ''cvetanje'' dlake.
Ono što mi je na prvu stavilo upitnik nad glavom bila je (presmešna) cena šampona.
Bočica zapremine 300 ml koštala je svega 143 dinara/ otprilike 1,2€.
Ako se dobro sećam, šampon nije bio na nekom posebnom sniženju ili akciji.


Ovaj šampon ne sadrži silikone što je ogroman plus!
Savršeno očisti dlaku i vlasište i nakon više od dva meseca upotrebe nisam primetila pojavu peruti ili bilo kakvih iritacija na koži glave.
Miris je fantastičan. Miriše na med :)
Za gustu kosu poput moje dovoljna je količina koja stane na pola dlana.
Šampon u startu jako lepo zapeni i još dok je kosa mokra oseti se kako se dlaka menja, postaje mekanija i glatka.


Nakon šampona koristim uobičajenu masku, a potom i Balea mleko za kosu što uveliko olakšava oblikovanje i trajnost frizure.
Kod ovog šampona dopada mi se apsolutno sve!
Miris, formula, kako čisti i to što se kosa uopšte ne zamasti brzo kao inače.
Kosa je sjajna, negovana, i nema ispucalih krajeva (yet!).

Od mene- čista 10-ka! i topla preporuka svima koji budu u prilici da ga isprobaju.

Velnea shampoo beauty oil


Ovaj šampon, poput prethodnog, namenjen je efikasnoj negi oštećene i lomljive kose .
Formula se bazira na aktivnom kompleksu proteina pšenice i pantenola, obogaćena uljem makadamije koji duboko regenerišu strukturu dlake i značajno smanjuju pucanje dlake.
Zapremina ovog šampona jednaka je prethodnom, kao i cena.

Oba šampona sadrže sulfate što mi ni malo ne smeta.
Čak naprotiv, mislim da mi kosa nikada nije bila čistija.


Čini mi se da je ovaj šampon mrvicu ''teži'' od prethodnog, ako se uzme u obzir spisak sastojaka.
 Koristim ga za pranje dužine kose (od ušiju prema vrhovima). Par puta sam ga nanela na celu dužinu, od korena do vrhova, pa sam primetila kako se kosa zamastila u korenu nakon 2 dana, dok je po dužini bila savršeno negovana.

Miriše dosta fino, po makadamiji i miris ostaje u kosi neko vreme.


Zaključak:

Oba šampona su MUST od kad sam ih probala.
Cenovno su pristupačni, a uz svaki dolaze i odgovarajući regeneratori koje nisam probala, ali svakako budem prvom prilikom.
Što se količine tiče, ne znam da li ste zapamtile onaj deo gde sam napisala kako šampon koristim više od dva meseca?
Uglavnom ih rotiram na način da kod jednog pranja koristim šampon s matičnom mleči, a kod sledećeg pranja litarski od koprive za teme, a dužinu perem drugim šamponom na bazi ulja makadamije. I tako u krug.
Nakon višemesečne primene promena je evidentna.
U poređenju s ranijim šišanjem, te cvetanjem dlake nakon mesec i po, još uvek ne primećujem promene na vrhovima.
Dopada mi se kako se kosa fino složi i kako je s lakoćom oblikujem.
Čak sam par puta probala ne naneti pakovanje ili neki drugi preparat nakon šampona i bila sam i dalje prezadovoljna.

Ukoliko budete u prilici, svakako ih isprobajte.
Nećete se pokajati!

Misha



SHARE:

15 comments:

  1. Svi ih stalno hvale a ja nikako da ih probam. Moracu da to promenim i kupim ih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da ćeš biti zadovoljna :)

      Delete
  2. Wauuu stvarno djeluju super! Nema ih kod nas, ali ionako mi je PM Awapuhi najbolji ikad <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam imala priliku probati Paul Mitchell proizvode.
      Mada želim, svi ih hvale.
      Jedino me brine što sam se par puta dobrano opekla na HE brendovima, pa se rado vraćam proverenom :)

      Delete
  3. Takodje nikako da ih kupim i probam :) sad sam na nekom Baleinom ali sigurno cu uzeti od Makadamije :)

    ReplyDelete
  4. Ko nije probao, obavezno neka to stanje promeni, jer su Velnea samponi fantasticni! Hvala sto si nas pomenula :* Cast

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Ovi šamponi su, ruku na srce, prejeftini u odnosu na ono što se od njih dobija. Nadam se da ne čita niko bitan iz komercijalnog i marketinškog sektora Lilly-ja haha :D
      Ako čita- ne dirajte cene!
      :)

      Zadovoljstvo je moje, da mi niste dale predlog verovatno bih samo prošla pored police.
      <3

      Delete
  5. *Cast je biti pomenut na tvom blogu.

    ReplyDelete
  6. Nisam probala nijedan a misliim da ih u BiH i nema :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na žalost, radi se o drogerijskom brendu (nešto poput Balee u DM-u), pa se može kupiti samo u Lilly-ju.

      Delete
  7. Probala sam Matični mleč i pisala recenziju o njemu početkom septembra. Koristila sam ga, pa sigurno 10 meseci zaredom. Jedan je od retkih sulfatnih šampona koji meni ne iritira teme i ne pravi ranice. Zapravo, samo on i Kosili za sad su šamponi sa sulfatima koje mogu da koristim. Čudo jedno kako je dobar šampon, a koliko jeftin. Reci mi samo za Macadamiu, koliko je "jači" od Matičnog mleča? Ovo me baš zanima zato što mi je kosa zdrava, pa ne bi da mi masti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bogatiji je i definitivno nije šampon koji će dlaku podići u korenu, kako ja inače volim. Zato sam i napisala da ga preporučujem za pranje dužine kose (od uha prema vrhovima) pošto pruža kosi odličnu hidrataciju i jako lepo složi dlaku (nema naelektrisane, neposlušne kose).

      Delete
  8. Nisam probala nijedan, a mislim da ih kod nas nema :(

    ReplyDelete
  9. Volela bih da devojke kad napisu "KOD NAS" napisu i drzavu odakle pisu, da ne lutam ja po mojoj, ako je neka vec napisala da nema "KOD NAS" :) Imnace ako ih ima "KOD NAS" (u Srbiji) sigurno cu ih probati. Koliko si ih nahvalila... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D U tekstu sve jasno piše- Lilly drogerie= Srbija :) Nema dalje.
      Jedino ako se Lilly iselio u dijasporu, a ja nisam obaveštena ;)
      U svakom slučaju preporuka je da probaš, naročito ovaj prvi.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig