9 January 2014

New in January, part one


Nakon sneak peek-a na Facebook stranici bloga (klik), večeras bih sa vama podelila novitete koji su upravo stigli!


1. 8 Pcs White soft professional Cosmetic Blending Foundation Makeup brushes set:

Ili jednostavno, set od 8 kozmetičkih četkica/ kistova koji su identični mnogo skupljim Sigma četkicama.
Dugo već razmišljam o kvalitetnom setu osnovnih četkica i bila sam na 90% odluke da kupim Sigmine, no početkom jeseni pronašla sam ove kopije na sajtu Buy in Coins po ceni od samo 18,89$/ oko 14€.
Trebaju li mi ili ne?
Da li su jednako kvalitetne i hoće li potrajati neko vreme ili će se raspasti nakon prvog pranja?
Ta i mnoga druga pitanja vrtela su mi se po glavi.
No poučena ranijim iskustvom nisam se htela zaleteti u investiranje u skupe četkice, već sam strpljivo tražila recenzije kopija.
Potom sam primetila da ih je kupila i pošteno nahvalila Jelena s bloga TheChloee's everyday, što mi je bilo sasvim dovoljno da se napokon odlučim i kažem- Naručujem!
:)

Na prvu mogu napisati da su predivne!
Vlakna su sintetička i tako nežna i svilena <3
Naručene su na sledećem linku: seller (klik na link) i moram pohvaliti sellera, sve je stiglo odlično zapakovano u roku od 13 dana!
Dok se četkice suše (morala sam ih odmah oprati kako bi ih što pre isprobala) i čekaju svoj red na recenziju,  uživajte u fotkama:







2. Mizon Snail recovery GEL cream

Krema koju sam kupila iz čiste radoznalosti, nakon što sam na You Tube-u pogledala gomilu pohvalnih recenzija. 
Radi se o gel kremi koja sadrži 74% filtrata puževe sluzi!
Believe it or not, dragi Azijci obećavaju da će koža korišćenjem ove kreme dobiti potpuno novu svežinu, biti hidrirana i zdrava, te će pospešiti elastičnost i uticati na smanjenje nastanka bora.
Istraživajući proizvođača, te iskustva korisnika (napisala sam namerno korisnika, pošto puno muškaraca koristi upravo ovu kremu) doznajem da krema sadrži vrlo učinkovitu, multifunkcionalnu formulu.
S testiranjem započinjem ovih dana.

Krema je kupljena na eBay-u od ovog seller-a, po ceni od samo 5,99$/ 4,4€.
Iz Južne Koreje stigla je za 10 dana :)





3. Bali Soap Vanilla

Ovaj predivan sapun stigao je prošlog petka direktno iz Indonezije.
Dobila sam ga na poklon od prijateljice koja je tamo provela mesec dana (business and pleasure).
Uz sapun dobila sam i originalan chilly sos (ljuto, ljuto, mnogo ljuto!), kao i zeleni i čaj od jasmina (kupljeni na pijacama Jakarte) koji mirišu tako opojno i divno da mi je celi stan obavijen jasminom :)
No da se vratim na sapun!
:)
Ovo je proizvod manufakture i bazira se isključivo na prirodnim sastojcima (ulje palme, kokosa, vanile, ovas ili zob, usitnjene delove vanile).

Miriše predivno na mešavinu vanile i kokosa.




Na deklaraciji se nalazi sitna nalepnica na kojoj piše da košta 14000 Rp :D
I ma koliko puno delovao iznos, radi se o 0,85€/ 6,46 kn/ oko 90 dinara.
Ovo je čisto da si uporedite cene ovde i tamo :)


To bi bilo to za sada!
Nadam se da vam se dopadaju moji noviteti.
O čemu biste voleli čitati prvo?
Šta ste to lepo vi kupovali/ dobili ovih dana?

Puno vas pozdravljam, do narednog posta!

Misha




SHARE:

16 comments:

  1. Ja jedva čekam izveštaj o kremi na bazi puževe sluzi. Kako vreme odmiče meni se sve više sviđa učinak. Četkice koristim Blush i jako sam zadovoljne, ali tvoje deluju baš moćno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multiactiv je na spisku, a ova krema je od danas ''u pogonu'' :)
      Prvi utisci su zanimljivi. Daću joj minimum 20 dana pre nego napišem recenziju.

      Delete
  2. Vanilija sapun :O volim vaniliju i ako je dobar nemoj tipkati post, da ga ne bi neko poželio. I krema zvuči zanimljivo, a i kistovi... Eto, sve me zanima :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da :) i krasno miriše. Eto, hvala ti puno :) potrudiću se pokriti sva tri proizvoda.

      Delete
  3. Uh, divni noviteti! Moram priznati da sve izgleda sjajno ali su po meni četkice ipak zvezde ovog posta :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i ne mogu se ne složiti s tobom :)

      Delete
  4. Pa jao! Zelim sve! :) Super noviteti, mnogo drugaciji od klasicnih "new in'' postova jer je sve prezanimljivo :)

    ReplyDelete
  5. Sve mi se svidja <3 bilo bi super da napises post o shopingu na internetu, otvorila sam paypal ali nikako da se usudim da nesto narucim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična ideja! Potrudiću se ispuniti tvoju želju :)

      Delete
  6. Jako zanimljivo! Jedva čekam dojam o kremi i sapunu a ni kistovi ne izgledaju nimalo loše :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo malog preview-a :) krema je stvarno dobra i nadam se da neće biti samo početna impresija. Jako hidratantna, a opet poput primera. Odlično drži make up.
      Kistovi su mace :D Ne odvajam se od njih.

      Delete
  7. Uuuuu odlican i meni jako zanimljiv new in jer su sve ovo stvarcice koje nisam isprobala. Exciting! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Potrudiću se pokriti recenzijama sva tri proizvoda :)

      Delete
  8. Cetkice mi se najvise svidjaju, bas ti zavidim, a i dobra je razlika u ceni izmedju te korejske i Multiactiv kreme

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo još da vidim kako deluje :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig