19 January 2014

My lipstick collection ❤


* izvor etsy


Danas sam napokon uhvatila nešto dnevnog svetla, te poslikala svoju skromnu kolekciju ruževa :)

Fun fact!
Kako patim od sindroma ''hrčka'', u prošlosti sam skupljala ruževe koje nisam koristila.
Dugoročno nije imalo nikakvog smisla upražnjavati takav hobi, pa sam podelila prijateljicama većinu, dok su meni ostala dva u neutralnim nijansama koje sam i potrošila :)
Bravo ja!
Pre godinu, godinu i po- u trenutku pripremanja za nekakvu proslavu, shvativši da uopšte nemam ruž jače boje (samo gomilu sjajeva za usne), rešila sam da je apstiniranju od kupovine ruževa došao kraj!
I od tad kolekcija, uz visoku kontrolu samoispitivanja- Treba li mi to?- lagano raste.
Imam ih ravno 10 :)

Nude- za svaki dan!




1. Catrice Ultimate Colour 010 Be natural- kremasta, hidratantna i pigmentom vrlo bogata formula. Neutralan ruž koji nosim u torbi- za svaki slučaj. Dopada mi se efekat koji na usnama ostaje nakon što malo ''izbledi'' jer fino ujednači i usne učini vizuelno lepšim.
2. Avon Ultra colour ruž u nijansi Latte- hidratantan, nešto slabije pigmentiran, ali izuzetno prijatan na usnama. Lagan, ne nakuplja se u pregibima. Stvarno odličan ruž.
3. Avon Hidrakolor Nude perfection- nešto starija verzija Avon Hidrakolor ruža, nisam baš sigurna može li se nabaviti u trenutnim kampanjama. Prošaran je s više nijansi kako bi se dobila savršena, ujednačena boja. Prelepo miriše i na usnama radi sve što i prethodna dva- hidrira, neguje i daje perfektnu boju.
4. Essence stay matt lip cream 03 Soft Nude- o njemu sam detaljnije pisala u ovom postu



Koralno/roze nijanse




1. Avon Ultra colour Sheer nectar- pre nego sam se odlučila kupiti ovaj ruž bila sam u velikoj dilemi treba li mi/ kako će mi uopšte stajati takva boja/ uz šta ću je nositi? Boja je fenomenalna! Toliko fino izgleda na usnama, a ovu izjavu temeljim na komplimentima koje sam dobila upravo zbog ovog ruža :) Nekako popravi celokupan izgled lica, da mu određenu dozu vedrine i blistavosti. Toplo ga preporučujem svima i to je moj ruž #1.
2. No name ruž #1 koji dolazi iz Muller-ovog kofera- ovaj ruž bio je deo seta iz Muller drogerije u kome su bila još 3 ruža, olovke za usne, lakovi za nokte i razno- razne senke za oči. Iako nije brendiran, sirotan nema čak ni ime, oduševio me je pigmentacijom, postojanošću i kako izgleda na usnama. Postojan je od jutra do sutra! Stvarno, nikakve zamerke nemam.

Ovaj, koji sam nazvala #1, je negde između ciglasto/ koralne nijanse, prošaran je mikro šljokicama u srebrnoj i zlatnoj boji. Evo i makro fotke:


Stvarno je prekrasan i jako ga volim nositi jer znam da ne mrda nikud. Ne razliva se i kod skidanja moram uložiti dodatno vreme da ga temeljno očistim sa usana.
Ako budete u prilici nabaviti ovaj kofer sa šminkom, svakako preporučujem zbog ruževa.

3. No name ruž #2 koji dolazi iz Muller-ovog kofera- ruž nežno roze boje. Za njega vredi sve kao i za prethodno opisani, s tim da je pigmentacija nešto slabija. Volim ga nositi u različitim dnevnim varijantama.

A evo i swatcheva:


Party time ruževi!




1. No name ruž #3 koji dolazi iz Muller-ovog kofera- prekrasna nijansa koja varira između ljubičaste/ ciklama i roze. Prefine, kremaste formule i odlične pigmentacije. Nanosim ga tapkanjem na usne jer mi se dopada kako izgleda. Ne razliva se, ne nakuplja se u porama, čista 10-ka!
2. No name ruž #4 koji dolazi iz Muller-ovog kofera- zvezdu sam čuvala za pred kraj :) Niti jedan fotoaparat/ kamera ne mogu zabeležiti lepotu ovog ruža. Duboka magenta prošarana mikro ljubičasto- plavim šljokicama koje daju holo efekat! Nanosim ga samo u posebnim prilikama jer je dosta intenzivan i jako pigmentiran.
3. Essence stay matt lip cream u nijansi 02 Smooth berry o kojem sam pisala ovde i ovde!

Swatchevi:


Eto, to bi bila moja super- duper kolekcija ruževa koju ne planiram previše širiti u nekoj skorijoj budućnosti pošto imam sve elementarne :) i eksperimentalne boje :)

Nadam se da vam se dopada.
Koje boje preovladavaju na vašim usnama?

Do narednog posta,

Misha




SHARE:

22 comments:

  1. Posle višeminutnog zurenja u swatcheve, mislim da sam apsolutno oduševljena ovim "No name" ruževima.Ne znam da li mi se više sviđaju boje, tekstura ili pigmentacija. Savršeni su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno su divni <3 I mogu parirati višestruko skupljim ruževima.

      Delete
  2. Savrsena kolicina :) ja moram precistiti svoju kolekciju, nakupilo se a koristim mozda 5 redovno...Party su mi fenomenalni <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se dopadaju. Da se mene pita- serijski bih proizvodila poslednje dve nijanse :D

      Delete
  3. Najvise mi se svidjaju party time ruzevi hehe :)

    ReplyDelete
  4. Predivni su. Posebno mi je draga prva nude grupica. Divno!

    ReplyDelete
  5. uvek mi se dopada kvalitet tvojih slika, najrealnije preneses boje proizvoda i za to ti dajem veliki plus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo doživeh mini blo(r)gazam :D haha
      Hvala ti <3
      Očito da sam napravila dobar izbor kod kupovine telefona :)

      Delete
  6. Sjajna kolekcija. I ja sam postala nedavno, potpuno opsednuta ruzevima. Malo mi se popravila situacija sa usnama, pa moze da izgleda lepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razmišljala sam da swatcheve fotkam na usnama, ali mi se jutros pojavila nekakva neman na uglu usana (sva sreća više je nema, ubila sam je veoma zdravom kremom :D).

      Delete
  7. Prekrasna kolekcija ruževa. Najviše mi se sviđaju koraljno - rozi, a party time ruževi su mi također lijepi, ali takvi meni više odgovrtaju po ljeti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Na preplanulom tenu ove boje dobijaju potpuno drugačiju dimenziju :)

      Delete
  8. Odlični ruževi, posebno Avonovi! Lično, najviše imam Avonovih ruževa, odličan kvalietet po pristupačnoj ceni. Za sada im nisam našla ravne u odnosu cena/kvalitet. I ja polako postajem opsednuta ruževima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avon je dobrano poradio na ruževima; od ovog prvog Hidrakolora i Ultra colour-a razlika je uočljiva.

      Delete
  9. Kolekcija nije ogromna, ali obuhvatila si skoro sve nijanse. Sviđaju mi se jako posebno Nude dio jer takve najviše volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, mi ''nude'' cure :)
      Hvala ti, kao što sam napisala na kraju, mislim da je to- to. Jedini ruž koji bih dodala kolekciji nalazi se na wish listi: MAC Instigator <3

      Delete
  10. No name ruževi mi se najvise svidaju :D

    ReplyDelete
  11. Zadnje dvije nijanse su mi savršene, baš kakve i sama volim :)) Kod mene najviše prevladavaju crveni tonovi, nekako se najbolje osjećam s njima :)

    ReplyDelete
  12. Više puta sam morala da pregledam fotke. :) No name ruževi uopšte ne izgledaju loše, a imam neke primerke iz ovih avonovih kolekcija i Avon stvarno zna da izbaci dobru liniju. :)

    ReplyDelete
  13. lijepa kolekcija ruževa :)
    ovi No name se i meni sviđaju :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig