26 January 2014

Misslyn Beauty, Sex & Rock 'n' Roll- Blushers review





Danas bih s vama podelila nekoliko utisaka i puno swatcheva rumenila iz limitirane kolekcije  
Beauty, Sex & Rock 'n' Roll od Misslyn kozmetičke kuće.
Kolekcija je bila aktuelna u oktobru/ novembru prošle godine i nisam sigurna može li se i dalje pronaći na policama Misslyn-a, ali znam da dobre i kvalitetne stvari ne zastarevaju brzo, pa tako ni ova prekrasna rumenila koja sam dobila na poklon od drage osobe 

Mali poster- podsetnik na kolekciju:


Na prvoj fotografiji nalazi se čak 6 nijansi rumenila, no moram napomenuti kako se u slobodnoj prodaji, iz meni nepoznatih razloga, pojavila samo jedna nijansa: broj 05- English Rose.
Ovu informaciju pronašla sam na domaćim i stranim blogovima, ali i na različitim forumima i portalima (primer: InnenaussenBeauty & MessDanis beauty blog)

Rumenila su prekrasna.
Podsećaju me na proštepani uzorak Chanel torbice :) koja je, po meni, odraz večne elegancije.


Tekstura im je prefina, lagana i apsolutno prijatna za kožu.
Blendaju se vrlo lepo, boja je ujednačena i na obrazima mogu trajati do 6 sati bez potrebe za popravljanjem. 
Rumenila ne sadrže parfeme.
Ali sadrže 6 grama proizvoda.
U pakovanju, pored rumenila, nalaze se i malene četkice od sintetičke dlake koja mi nisu od velike koristi, s obzirom da rumenilo nanosim multi- task četkicom od Real Techniques ili četkicom za rumenilo koju možete videti ovde.
Da ja ne pišem previše, uživajte jer fotografije govore više od reči :)

05- English Rose


Prekrasna roza nijansa koja u sebi sadrži radijanstne čestice i na obrazima deluje prekrasno.
Naročito u ovim hladnim danima, obrazi izgledaju kao da su rumeni od hladnoće :)
Upravo i jedino ova nijansa se našla u prodaji.



11- Pink Cloud


Ovaj ''pink oblačić'' jedan je od mojih favorita. Boja je tako nežna i fina, a licu daje posebnu svežinu.
Ne sadrži reflektirajuće čestice. 
Mislim, volim ja šljokice, ali ne previše na licu, pa zato i preferiram mat rumenila.



16- Desert Rose


Nešto jača roze- koralna nijansa koju, pored odlične pigmentacije, ''krasi'' naglašenija puderasta struktura (mrvicu se praši i leti kod nanošenja) :) Ne sadrži shimmer.



25- Tea Rose


Ova nijansa je nešto jača i mrvicu tamnija od prethodnih. Prekrasna je, ali meni ne stoji najbolje jer imam dosta svetlu kožu rozog podtona i sa ovim rumenilom delujem previše crveno u licu. 
Mislim da bi bolje odgovaralo devojkama srednje do tamnije puti.



34- Pink Peach


Divna breskvasta nijansa koju obožavam! Još jedan favorit. Ne sadrži dodatni shimmer, iako licu daje prekrasnu blistavost. Volim 



47- Blossom Pink


Prava prolećna boja :)
Još jedan od favorita koji lice otvara i čini ga vedrijim.
Sadrži vrlo diskretan shimmer.



I za kraj, evo uporednih swatcheva.
Nadam se da se razlika vidi.
Uložila sam maksimum da fotografije budu što jasnije, pa ne zamerite ako je koja otišla van fokusa :)

5- English Rose; 11- Pink Cloud; 16- Desert Rose

25- Tea Rose; 34- Pink Peach; 47- Blossom Pink

To bi bilo to!
Nadam se da ste uživali u razgledavanju, kao što sam ja u fotkanju :)
Da li ste imale priliku koristiti Misslyn kozmetiku?
Ili upravo ova rumenila, i kakva su vaša zapažanja o ovom beauty brendu?

Želim vam ugodan kraj sedmice.

Misha



SHARE:

18 comments:

  1. Imam English rose nijansu, stvarno je predivna boja, trajnost, izgled, ma sve je odlićno. Jako mi je žao što nije bilo i ostalih za kupiti jer bi ih sve uzela :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam pre pisanja posta dobila odgovor iz Muller-a vezano za raspoloživost nijansi u kome pišu kako su od distributera dobili odgovor da za naše tržište šalju samo English Rose. Ne znam čemu to, al' eto, ja sam imala sreće da svih 6 nijansi dobijem na poklon.

      Delete
  2. Inače volim pink rumenila a ova su prelepa. Mislim da bih se odlučila za Blossom Pink. Plus 6g za rumenilo nije malo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno <3 I da, slažem se da je količina i više nego izdašna. Naročito kad ti se kolekcija rumenila ovako značajno uveća. :)
      Dobar izbor.

      Delete
  3. Divno izgledaju, nisam ih imala priliku probati... I svaka čast onom ko ti je poklonio ovako divan poklon! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lenka i da, apsolutno se slažem- svaka čast :)

      Delete
  4. Mnogo su lepa. Slaba sam na ovakve boje rumenila. Njih najvise volim i nosim.

    ReplyDelete
  5. Kako predivna rumenila, savršeni swatchevi. Za mene, mislim dabi mi odgovarale najmanje 3 nijanse :)) Najviše mi se sviđaju nijanse 25 i 34. Šteta što nisi stavila sastav, nadam se da talk nije pri samom vrhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, vidiš... nisam pronašla nigde listu/ spisak sastojaka. Jedino informaciju da ne sadrže parfeme i mineralna ulja.
      Moja je koža dosta osetljiva, ali na ova rumenila nije reagovala negativno.

      Delete
  6. Jako su lepa rumenila. :) Nisam vidjala ovaj brend. Nema ga u Srbiji jel da?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na žalost, nema :/
      Držim fige da Muller dođe u Srbiju :) E onda će biti svega :)

      Delete
  7. Jako mi se sviđaju rumenila! Nažalost još ništa njihovo nisam probala, a da moram birati izabrala bih peticu :)

    ReplyDelete
  8. Rumenila su prelepa, ove sve nijanse kao da sam ja birala, skoro sva moja rumenila su takva. Ako mi se ukaže prilika, bez razmišljanja ih kupujem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta je što je samo nijansa 05 dostupna, ali svakako preporučujem. I ako ti se ukaže prilika- zgrabi jedno :)

      Delete
  9. Hoću i jaaaa.. Divni su. Sve nijanse mi se dopadaju i sve bih koristila :) Odlična recenzija, odlične fotke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Hvala!
      Razumem te u potpunosti :)

      Delete
  10. Iz nekog razloga nikada nisam dala sansu Misslyn kozmetici no nakon ovog posta cu definitivno morati ispraviti tu nepravdu. Pa ova rumenila su fantastico! <3

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig