6 January 2014

L'occitane Angelica ultra matte fluid- review


Oh, šta sve mi mešovitokošci nismo probali kako bi sprečili probijanje sjaja i zamašćivanje kritičnih regija na licu!
Serumi, matirajuće kremice, puderi u prahu, pa u kamenu, pa blot papir... Ajme meni, koliko toga treba imati uz sebe da ne bi negde u pola dana izgledali kao shiny disco ball :D

Tim povodom, svečano bih predstavila svoje skromno viđenje nimalo skromnog (po svim vrlinama) proizvoda- L'occitane Anđelikinog ultra matirajućeg fluida.



Negde polovinom jeseni prošle godine na poklon sam dobila oko 20 ml Anđelikinog ultra matirajućeg fluida u testerima. Kako je temperatura u tom periodu i dalje prelazila 25 stepeni, uslovi su se pokazali idealnim za primenu ovakvog proizvoda.
Moram priznati, na početku sam bila mišljenja kako se radi o još jednom fluidu koji samo privremeno umanjuje izbijanje sebuma.
No, nakon 3 meseca, evo mojih utisaka.


S obzirom da sam proizvod dobila u tester vrećicama, odmah sam sadržaj istih premestila u čistu staklenu teglicu (ambalaža iskorišćene okoloočne kreme) s poklopcem.
Na taj način sam se rešila problema oko (ne)hermetičkog zatvaranja tester vrećice i mogućnosti da proizvod nosim sa sobom ukoliko krenem na put.

Originalni fluid dolazi u praktičnoj staklenoj bočici na pumpicu u količini od čak 50ml!
Što je i više nego dovoljno za svakodnevnu primenu proizvoda kroz duži vremenski period.
Na zvaničnom sajtu L'occitane kaže kako ovaj matirajući fluid ujedinjuje ekstrakt organske anđelike za intenzivnu hidrataciju i organsko, eterično ulje limuna s pročišćavajućim delovanjem.

* klik na sliku za pregled sastojaka

Pored gore navedenih sastojaka, fluid sadrži i cink koji vrlo uspešno reguliše lučenje sebuma i dodatno štiti kožu od štetnih spoljnih uticaja.

Struktura proizvoda je vrlo lagana.
Fluid se lako nanosi i razmazuje, te još lakše i brže upija u kožu.
Potrebna je količina otprilike1-2 pumpice za kompletno lice.
S tim da sam se ja uvek bazirala na predeo T- zone, pošto su mi obrazi normalni do suvi.
Osećaj nakon nanošenja je predivan.
Kao da ste licu podarili vruhunsku, osvežavajuću, razbuđujuću citrusnu kupku.



Pošto sam fluid nanosila najčešće ujutro, nakon umivanja, moram vam priznati da je ovo najsavršenija baza za make up ikada!
Zašto?
Zato što puder stoji na svom mestu u proseku 10 sati! (koliko inače stoji na mom licu u zatvorenoj prostoriji sa centralnim grejanjem + 40 ljudi oko mene + računari + prašina + neonke + znoj), bez izbijanja sebuma ili fleka. Bez potrebe dodatnog nanošenja transparentnog, matirajućeg pudera ili kupljenja sebuma blot papirom.
10 sati!
Provereno!
Što me je momentalno oborilo s nogu.

Iako je primarno namenjen matiranju, ovaj proizvod u niti jednom trenutku nije delovao isušujuće na kožu.
Čak naprotiv, koža je dobila dodatnu hidrataciju i radijantnost, onaj zdravi sjaj.

Što se tiče mirisa, podseća me na mešavinu citrusa i planinskog bilja.
Ako ste se ikada zatekli na planinskoj livadi u proleće, verujem da ste osetili onu mešavinu mirisa sveže trave, lekovitog bilja i planinskih cvetova.
Dovoljno blag, ali i dovoljno opijajući miris prirode.
Upravo tako miriše Anđelikin matirajući fluid.
Miris se, na žalost, ne zadržava dugo na licu (ovo ''na žalost'' je posledica detinjstva provedenog na planini, te ljubavi prema tim divnim travnatim mirisima :))

Fluid se može kupiti u svim L'occitane trgovinama po ceni od 250 kn/ oko 33€.
Iako se cenovno nalazi u višem rangu, ovaj fluid je definitivno investicijski najisplativije rešenje za sve ljude sa masnom/ mešovitom kožom koji traže učinkovit proizvod za matiranje.

Kad bih upoređivala Anđeliku i Bioderma Sebium pore refiner koji sam recenzirala ovde (klik na post), mogla bih napisati da oba proizvoda rade dosta dobar posao kod matiranja, s tim da je efekat kod upotrebe Anđelike meni osobno lepši na licu zbog radijantnosti kože, hidratacije, sveopšteg zdravijeg izgleda, a od sebuma ni traga satima.

Moja konačna ocena bila bi 10/10!


Da li ste bile u prilici isprobati Anđelikin matirajući fluid?
Imate li inače problema s matiranjem T zone?
Ukoliko imate bilo kakvu preporuku proizvoda koji koristite za matiranje, bilo bi mi drago da podelite sa mnom i svetom :)

Svima koji slave Badnji dan kao i ja, želim da ga provedete u miru, veselju i blagostanju sa svojim najmilijima.
Do nekog narednog posta,

Misha :*

SHARE:

10 comments:

  1. Odlicno zvuci i bio bi pravi spas za moju mesovitu kozu ali s obzirom da sadrzi cink nisam sigurna da li bi mi odgovarao posle katastrofe sa cinkovom pastom :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi, u tom slučaju, najpametnije bilo da nabaviš prvo tester i isprobaš.
      Cink se nalazi negde u sredini liste sastojaka i nije dominantan. Mislim da deluje više pročišćujuće i osvežavajuće. U pasti je osnovna tvar cinkov oksid koji ima antiseptički učinak i dosta steže kožu (obolelo tkivo kako bi isušio sekret u bubuljicama, aknama, mitiserima). Tako da se ta dva proizvoda ne mogu porediti.
      Svakako, ako ti se učinio zanimljiv- daj mu šansu :)

      Delete
    2. Hvala na savetu, pokusacu da dodjem do testera jer deluje savrseno :)

      Delete
  2. Jooooj pa ovo predivno zvuci! Nadam se da cu probati jednog dana :))))

    ReplyDelete
  3. 10h ??? Bez blot papirica i setovanja puderom u kamenu?? To za nas sa mešovitom deluje nemoguće :) Ja baš za takvim proizvodom tragam :D :D Joj, Misha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 punih sati :) believe it or not!
      I meni je na prvu bilo- yeah, right, da ne bi držalo sve na mestu bez sebuma 5 sati, a kamo li 10. I onda sam par dana ''zaglavila'' na poslu više od planiranih 8 sati i kad sam se po povratku kući pogledala u ogledalo- sve je bilo na svom mestu.

      Delete
  4. Ovo stvarno zvuči idealno! Moraću da se dokopam nekako tih testera :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno! Odličan proizvod, ovih dana trošim poslednje mililitre...

      Delete
  5. Andjelika linija im je cijela potpuno dreamy...

    ReplyDelete
  6. Super j Loccitane, ali nekako uvijek zapnem prije u nekoj ljekarni ili parfumeriji.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig