30 January 2014

Essence Love letters- limited edition



Dragi moji čitaoci :)

Danas bih s vama podelila PR objavu vezanu za najnoviju make up kolekciju od kozmetičke kuće Essence.
Kolekcija koja je savršena za obradovati voljenu osobu za Dan Zaljubljenih :)

Slatka ljubav! Essence podiže romansu uz kolekciju ''Love letters''.

''Krećemo prema Danu Zaljubljenih uz nostalgiju, a ove godine sve je u ljubavnim pismima. Bilo da se radi o najboljem prijatelju ili dečku – ovi prekrasni proizvodi imaju tako slatke ljubavne detalje. 
Nežne pastelne nijanse i suptilan shimmer čine da sva srca lepotica brže zakucaju. 
Sigurno ćete se zaljubiti u ove trendi proizvode :)''

essence love letters – paleta senki za oči (33,90kn/4,5€)
Paleta senki za oči nudi šest boja uključujući četiri nežne pastelne, toplu smeđu i tamno plavu, za romantične i party trenutke. Uvek sa laganim sedefastim efektom. Super praktična zahvaljujući integrisanom dvostrukom aplikatoru. Dostupna u: 01 ever thine, ever mine, ever ours. 



essence love letters – duo olovke za oči (13,90kn/ 1,8€)
Olovka za oči i sunđerasti aplikator u jednom. Vrlo lagano nanošenje i blendanje po želji. Intenzivne i dugotrajne boje osiguravaju izražajan stil. Dostupne u: 01 inkheart i 02 grey-headed lovebird.



essence love letters – highlighter puder (29,90kn/ 3,9€)
Highlighter puder je tajno oružje među kozmetičkim proizvodima, te osigurava besprekoran ten sa svojim finim pigmentima shimmera. Dostupan u: 01 love poem.

  

essence love letters – jumbo ruž za usne u olovci (22,90kn/ 3,01€)
Ruž u olovci neguje usne i pruža im malo boje kao i sjaj. Stiže u nežno rozoj boji ili boji breskve u praktičnom obliku olovke. Dostupno u: 01 rosy in love i 02 dear peach.






essence love letters – lakovi za nokte (15,90kn/ 2,09€)
Pet dugotrajnih boja u pastelno rozoj, nebesko plavoj, boji breskve, suptilno sivoj i tamno plavoj stvaraju odlične stilove na noktima. Dostupno u: 01 rosy in love, 02 I got a crush on blue!, 03 grey-headed lovebird, 04 dear peach! i 05 inkheart.


essence love letters – stampy set (26,90kn/ 3,53€)
Savršen set za ukrašavanje noktiju u sebi sadrži šablonu s 9 različitih motiva.


essence love letters – blot papirići za matiranje (20,90kn/ 2,75€)
Blot papirići sa integrisanim puderom za upijanje viška sebuma. Savršeno pakovanje koje stane u svaku torbicu. Dostupno u: 01 paper romance 

essence love letters – maleni notes (31,90kn/ 4,19€)
Prekrasan notes prošaran različitim ljubavnim stihovima, idealan za žensku torbicu. 


Koliko sam primetila ova kolekcija je već dostupna u pojedinim Muller drogerijama, dok se u Kozmu očekuje početkom sledeće sedmice.
(Informacija za prodajna mesta u Hrvatskoj)

Nadam se da će vas draga osoba iznenaditi, kako za Dan Zaljubljenih, tako i svaki dan ljubavlju i pažnjom, ali i po kojom sitnicom poput divnih proizvoda iz Essence kolekcije Love Letters.

Do čitanja,

Misha




SHARE:

13 comments:

  1. Pečati i notes kao favoriti :), ali su boje generalno moje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Notesić je jako simpatičan, baš sam ga pre neki dan imala u rukama :)
      Pretpostavljala sam da će ti se svideti ova kolekcija :)

      Delete
  2. Joj preslatka kolekcija, nadam se da ce stici i kod nas :-)

    ReplyDelete
  3. Olovke mi se sviđaju, morat ću baciti pogled :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su zanimljive jumbice za usne :) Nisam to nikada probala :)

      Delete
  4. a sve izgleda tako slatko <3 sviđaju mi se motivi na pločici :)
    nominovala sam te za Liebster, pogledaj kod mene na blogu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se :)

      Hvala na nominaciji, odgovoriću u komentarima :*

      Delete
  5. Obožavam ove jumbo olovke za usne, nadam se da će ovo uskoro stići, obično mi se iz kolekcija svide po dve, tri stvari, ali ovde bih skoro sve kupila. :)

    ReplyDelete
  6. Blokcic <3 <3 <3 Luda sam za takvim stvarima :)

    ReplyDelete
  7. Super mi je ova kolekcija, a najzanimljiviji su mi lakići :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig