24 January 2014

Cadeavera young blaga pena za lice


Niko srećniji od mene kad se radi o isprobavanju novih umivalica!
:)

Pre desetak dana u Mulleru zaustavih se pokraj police koju, iz samo sebi znanih razloga, zaobilazim.
Na toj polici smeštena su sredstva za piling, maske, pa ona čuda protiv bubuljica i slično, a uz sve to i umivalice <3
Znala sam ja da Muller ima svoju robnu marku (Cadeavera), no ono što me je uvek odbijalo (yes, I know, snob sam) su pakovanja. Nekako plastična i bezlična i ona velika plava slova... et', jednostavno sam ih zaobilazila.
Onda spazih nešto drugačije pakovanje umivalice u peni <3
I to u rozoj boji!
I rekoh sebi- daj joj šansu, baš je praktična, i u peni je, i nisi nikad probala CV- sad je trenutak (razgovor sa samom sobom rešava mnogobrojne dileme) :)


Krenimo od ambalaže.
Plastična bočica koja u sebi sadrži 150 ml proizvoda.
Na vrhu se nalazi široka pumpica za doziranje, dodatno zaštićena prozirnim poklopcem.
Vrlo praktična, prenosiva, poklopac stoji čvrsto i nema bojazni od slučajnog otvaranja (primer, ako se nosi u neseseru i slično).

Šta kaže proizvođač?

Blaga pena za čišćenje lica, namenjena mladoj i koži svih tipova.
Formula sadrži ekstrakt dinje i pantenol koji blago, ali vrlo temeljno čiste lice od šminke i odumrlih ćelija.
Ekstrakt dinje ima dodatnu funkciju hidratacije.
Upotrebljava se ujutro i uveče tako da se na dlan istisne količina veličine lešnika koja se rasporedi i nanese na vlažno lice.
Rok upotrebe: 12 meseci od trenutka otvaranja.

Šta kažem ja?


Pre ove, jedina umivalica u peni koju sam koristila bila je Nivea Aqua effect (plava).
Ako bih napravila poređenje, umivalica od Cadeavere pokazala se daleko efikasnija.
Formula je odlične konzistencije i vrlo se lako dozira kroz pumpicu.


I kao što proizvođač kaže, zaista je dovoljna količina veličine lešnika za čišćenje kompletnog lica.
Vrlo lepo se raspoređuje i bogata je strukturom, tako da temeljno očisti sve ostatke šminke (naročito ostatke maskare oko očiju) što mi je od izuzetne važnosti pošto se ne volim trackati micelarnom i ''guliti'' crne tragove od kreona, tuša ili maskare.
Što se mirisa tiče- intenzivan je, ali prijatan i neko se vreme zadržava na koži.
No ništa predugo.
Miriše na dinju <3


Nakon umivanja na koži imam blagi osećaj hlađenja i apsolutne čistoće.
Nisam primetila da dodatno isušuje ili zateže kožu.
Uzmite u obzir da je moja koža mešovita.

Sastojci:
aqua, cocamidopropyl betaine, sodium laureth sulfate, caprylyl/ capryl glucoside, phenoxyethanol, sodium chloride, propylene glycol, panthenol, parfum, glycerin, potassum sorbate, ethylhexylglycerin, cucumis melo fruit extract, citric acid, butylphenyl methylpropional, linalool, bezoic acid, sodium benzoate, pantolactone, sorbic acid, ci 16035.

Ovaj proizvod namenjen je uzrastu od 15-20 godina :), no ne vidim razlog da ga ne koristimo i mi malo stariji od 20 :)
Uporedila sam umivalicu s Niveom iz razloga što je cenovno daleko pristupačnija, ali i efikasnija u onome za šta je namenjena, tako da je preporučujem.

Gde se može kupiti: Muller drogerie
Cena:  oko11 kn/ 1,4€
Moja konačna ocena: 5!


Sad da čujem vas! :)
Da li ste se zapitale koliko ste puta propustile dobar proizvod zarad neprivlačne ambalaže? (pitanje za one koje su, poput mene, ''slabe'' na super- duper pakovanja)
Da li ste probale CV umivalicu i ako jeste, kakvo je vaše mišljenje?

Želim vam ugodan petak  

Misha







SHARE:

4 comments:

  1. Ovoga kod nas, naravno, nema, ali deluje super. Ja nisam probala do sada ni jednu penu za lice, ali planiram kada potrosim gel koji vucem vec dugo :)

    ReplyDelete
  2. Dijelimo ljubav prema umivalicama :D

    Drago mi je da si zadovoljna, ja sam imala neku u plavo-bijeloj ambalaži i bila mi je skroz ok:))

    ReplyDelete
  3. Joj ja nisam fan pjena :D preferiram gelove.

    ReplyDelete
  4. Kažu da je pjena daleko efikasnija od gelova ... aj ok

    ja imaam sve živo za čišćenje lica od Cadeavera i sve je odlično; Gelovi, kreme, ampule...
    Preporučam ;)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig