17 December 2013

Zimska nega usana


Danas bih se kratko osvrnula na ovosezonske favorite koje koristim za negu usana.

Moram priznati: Balzama za usne nikad dosta!
Ne znam za vas, ali ja uvek imam jedan u sobi (pokraj kreveta), jedan u kupatilu (don't ask), zatim jedan do dva u torbi, pa jedan za muža :D iako se stalno ''šverca'', pa pozajmi neki od mojih.
Takođe, tu je i jedan za auto.
Za Ne daj Bože smaka sveta, pa da ostanem bez balzama za usne :D

Do skoro sam intenzivno trošila Alverde calendula lip balm koji je odličan!
Ali zaželeh se promene.

Blistex Med Plus 


Nakon pregršt pozitivnih recenzija, odlučih se da ga isprobam.
Radi se o melemu u malenoj plastičnoj, okrugloj kutijici tamno plave boje.
Proizvod je primarno zaštićen čvrstom, plastičnom folijom i kartonom (uobičajeno pakovanje za većinu melema i balzama za usne).
Kako primetim da se neobuzdano otvaranje, umakanje, probavanje i zamazivanje od strane ''potrošača'' uvodi pod standardnu pojavu po drogerijama, izuzetno mi je važno da je ambalaža dodatno zaštićena.
Iako ne previše atraktivna, ova ambalaža u sebi krije pravo malo blago.
Melem sadrži jedinstvenu, bogatu formulu na bazi mentola i kamfora i to se oseti na prvo otvaranje ambalaže- oštar miris mentola.

Ostali sastojci:


Melem je zlatno- medene boje, ali na usnama deluje transparentno.


Nanosi se jagodicom prsta.
To je jedini minus kod ovog proizvoda, ali kako sam ja malo OCD kad se radi o čistoći ruku, smatram da problema, po pitanju nanošenja, nema :)
Na dodir melema i usana oseti se blago peckanje i hlađenje.
Ništa neugodno, više podseća na mini trnce.
Ovo peckanje prati oslobađanje divnog mentolastog mirisa i slatkastog ukusa (morala sam probati :)).
Nije potrebno naneti ga u debelom sloju, jedan tanak sloj je sasvim dovoljan da usnice savršeno zaštiti od nepovoljnih spoljašnjih uticaja (oštar i hladan vazduh, vetar, suvi vazduh zatvorenih prostorija).

7 ml je i više nego dovoljno da potraje celu zimu, uz svakodnevno nanošenje.
No, ako ga ne uspete potrošiti neko vreme, bez brige- rok trajanja je godinu dana od otvaranja ambalaže :)

Ocena ovog melema je čista 10- ka!

Labello Lip Butter Vanilla & Macadamia


Presimpatično pakovanje <3
Nešto poput mini kreme za usne :)
Osvojilo me na prvi pogled.

Ovo labelo je jednostavo prefino.
U sebi sadrži shea butter, ulje badema i miriše prefino na mešavinu vanile i australijskog oraščića :)


Puter ima divnu čvrstu, kremastu strukturu.
Nanosi se, kao i melem, jagodicom prsta.
No ja ga umem naneti na usne direktno iz ambalaže, pošto je dovoljno plitka i široka da se ne zamažem.
Usne nakon nanošenja ovog putera ostaju svilenkaste, hidrirane i divno negovane.
Biću slobodna napisati da mi je efekat putera bolji i dugotrajniji od običnog labella u sticku.



I dok post privodim kraju, nanosim novi sloj Labella na usne :)

Toplo preporučujem oba proizvoda jer su savršeni.
Oba su vrlo izdašni, jedinstveni i što je najvažnije- zaista dubinski neguju tanku i osetljivu kožu usana bez ljuspanja ili sakupljanja u uglovima.

Imate li vi preporuku za dobar balzam/ puter/ melem za usne?
Čime negujete svoje usnice?

Do čitanja,

Misha
SHARE:

14 comments:

  1. Imala sam spomenuti Lip butter i jedino sto mi se svidjelo je miris :/ nisam primijetila nikakvu njegu, nažalost. Nuxe u teglici mi je zaista nenadmašiv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žao mi je :/ Ja čak ne osetim miris u meri u kojoj osetim da su usne mekanije i nežnije.
      A Nuxe sam probala (tester)- nešto prefino <3

      Delete
  2. Toliko sam zelela da probam Labello Lip Butter ali nakon recenzija u kojima su devojke pisale da osim predivnog mirisa ne pruza nista drugo, u smislu nege, prestala sam da ga zelim :( Sada nakon procitane tvoje recenzije, ponovo sam pocela da razmisljam o njemu ;) Zao mi je sto ga kod nas nema :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, prilikom kupovine putera nisam očekivala ništa više od fora pakovanja, finog mirisa, eventualno lagane nege. Ali sam se vrlo prijatno iznenadila.
      Vrlo sam zadovoljna.
      I ne mogu da verujem da ga nema. Kao ni XY proizvoda :/
      Šteta.

      Delete
    2. Ja vise ne znam sta da radim sa usnama. Taman me neki proizvod odusevi, na prvu loptu i potom shvatim da je efekat samo trenutan, i ujutru se probudim sa jako suvim i ispucalim usnama, cak i krv primetim na jastucnici. Problem je sto nocu disem na usta (?), ne znam sta bi drugo moglo da bude. Imam gomilu balzama, i prirodnih putera koji mi jako pomazu kada je u pitanju suva koza, ali usnama ocigledno nema spasa. A usne su mi pune, i bas mi bezveze izgleda, jer ruzno izgleda cak i kada su malo suve, a kamoli kada je ovako kao sada.

      Delete
    3. Meni je najgore kad vidim izljuspane, suve usne :S
      Probaj ih što češće mazati maslinovim uljem (onda kad si kod kuće), a za ''po vani'' probaj nabaviti EOS balzam ili Blistex, stvarno su dosta dobri.

      Delete
    4. Probacu eos, nego moram da narucujem, a ne volim da cekam. Videcu da probam Blistex za pocetak, pa cu ti javiti kako sam prosla

      Delete
    5. Pantenol mast u tubi. Veruj da cini cuda, i sto se tice pucanji, ali i izgleda usana. ;)

      Delete
  3. Ja ovakve balyame nanosim tako sto guram usne unutra mada to moze samo do pred kraj kad je pred kraj moram prstima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same here :)
      Jedino kod Blistexa ne mogu jer je baš malen, pa bi to delovalo presmešno.

      Delete
  4. Imam Lip Buter i miris obožavam ali što se tiče nege mi je prosečan iskreno.:/

    ReplyDelete
  5. Balzami za usne - aktuelna zimska tema (svake zime :D).
    Obožavam blistek a imam i tu Nivea metalnu kutijicu samo u nekoj malina ili tako nesto vockastoj varijanti. Malo mi je masnija nego sto volim ali mirise bogovski.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig