7 December 2013

Winter's little helpers


Možda kalendarski nije zvanično ušla u ovu godinu, ali se pošteno uvukla pod kožu.
Ah, ta zima :)
Iako sam od onih koje uživaju u čarima smrznutog nosa, ušiju i rumenih obraza :) postoji jedna stvar koja me istovremeno veseli i zabrinjava.
Oštar, hladan vetar.
A tu je i suvi vazduh u zatvorenim prostorijama.

Ono što primećujem u poslednje 3 godine je da moja, inače tolerantna koža, postaje sve više zahtevna u smislu promena u lučenju sebuma, periodičnim nepravilnostima i ljuspanju.
Nešto poput razmaženog deteta- na momente savršena, a na momente neobuzdana i neumoljiva.

Kako veći deo dana provodim u zatvorenim prostorijama, još početkom grejne sezone primetih ljuspanje kože oko usana (što me jako živcira jer deluje poprilično gadno), oko nosa i na sred čela!
Nisam časila časa, već sam odmah otišla do najbliže drogerije kako bih Baleinom Aqua serumu (koji je savršen i moja ga koža obožava, ali je samostalno u ovakvim uslovima nedovoljan) pronašla prijatelja mazalicu malo bogatije formule.

Danas, nakon više od 15 dana svakodnevne upotrebe, pišem o dve odlične kremice u borbi protiv suve, ispucale kože.

1.Balea zaštitna krema za lice Winter protect 


Krema je fino zapakovana u kartonsku kutijicu koja je dodatno zaštićena lepljivom trakom (Woohoo! No sticky fingers!).
Tuba sadrži 50 ml proizvoda, što je za cenu manju od 3€ i više nego odlično!


Sastav:


Ono što me je navelo da se odlučim za ovu, a ne neku drugu kremu je upravo to što u sebi sadrži ulje semenki brusnice i pamuka. 
Ulje semenki brusnice imala sam prilike probati ranije i na kožu ima fantastičan učinak!
Omekšava, zaglađuje, a pri tom divno miriše.
Krema sadrži i zaštitni faktor 15.
Namenjena je intezivnoj hidrataciji i zaštiti od hladnoće, vetra, ali i meni najvažnijeg segmenta- suvog vazduha prostorija koje se greju.

Što se formule tiče, podseća na fluid više nego na bogatu kremu, ali kad se rasporedi i utrlja u lice, ostavlja osećaj bogato i duboko nahranjene kože.



Proizvođač navodi kako je ova krema idealna kao podloga za šminku, no ja se sa ovim delom ne bih složila.
Krema je bogata, a samim tim i masnija, pa na mojoj mešovitoj koži definitivno ne bi držala make up kroz celi dan.
Možda se ova informacija odnosi na cure sa izrazito suvom kožom.
:)

Kako izgleda nakon razmazivanja i upijanja:


It's shining :)
Kremu nanosim uveče, nakon što sam kožu dobro umila i očistila sve moguće ostatke šminke.
Ne preterujem jer su potrebne male količine.
Jako se lepo razmazuje, brzo upija i kožu ostavlja baršunastom i mekanom.
Kad se ujutro umijem, koža je i dalje svilenkasta i spremna za dalju rutinu.
Pre šminkanja nanosim Aqua serum koji je savršen kao dnevna zaštita i hidratacija.

Ocena koju dajem ovoj kremi je čista 10-ka!
I toplo je preporučujem kao idealnu zaštitu u ovim brrrr danima :D

2. Beauty Baby Gesichts- und Körpercreme


Ako mogu bebe, možemo i mi koji smo nekada bili bebe :)
Odlična krema, produkt Muller-ove robne marke koju volim i smatram kvalitetnom.
Kao primer poređenja uzela bih Hipp-ovu kremu za lice o kojoj sam pisala detaljnu recenziju Ovde- klik na post! Radi se o dve, po sastavu, identične kreme, s tim da je  Beauty Baby jeftinija (oko 1,5€).

Ova krema u sebi sadrži maslinovo i bademovo ulje koji savršeno omekšavaju i hidriraju kožu.
Kako dodatna nega u kremi se nalaze alantoin i pčelinji vosak.
Krema ne sadrži parabene, parafinska ulja niti veštačke boje.
Divnog je mirisa (bademi) i vrlo fine teksture.

Sastav:




Ako je uporedim sa Baleinom kremom, nešto je laganije teksture.
Nije masna, vrlo brzo se upija.
Osim lica, koristim je i za vrat i dekolte jer sam primetila da mi je koža elastičnija i vizuelno lepša :)

Nanosim je, kao i Baleu, pre spavanja.
Nekada kombinujem ove dve kreme, a ponekad ih stavljam naizmenično.
U svakom slučaju- rezultat je odličan!

Ocena koju dajem Beauty Baby kremi je takođe 10-ka :)

Zaključak:
Kako sam i navela na početku posta, obe kreme koristim nešto više od 15 dana i nemam niti jednu zamerku.
Više nema ispucale, izljuspale kože, ten je ujednačen, a primetim kako se make up na prethodno omekšanoj koži puno duže ''drži''.
U poslednjih par godina, isprobavajući razno- razne preparate, shvatila sam da novac nije ekvivalent kvalitete, te da se ne treba zaletati kod kupovine odgovarajuće kreme za lice.
Ukoliko i vi imate sličnih problema kao i ja, svakako vam preporučujem da probate jednu (ili obe) kreme jer garantujem da nećete poželeti vratiti novac.

Čime se vi branite od vetra, hladnoće, suvog vazduha?

Do narednog čitanja,
Lepo sanjajte :*

Misha
SHARE:

28 comments:

  1. Privlaci me ova Baleina krema,nisam njihove kreme koristila,primetila sam da mi se peruta lice cim temperatura udje u minus,bas cu da je stavim sada na spisak :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balea ima odlične proizvode koji mogu parirati višestruko skupljim.
      Ja sam prva bila malo skeptična, a onda sam isprobala jedan, pa drugi, pa peti proizvod i od tada ljubav ne prestaje :)

      Delete
  2. Prošlu zimu sam imala takvu sličnu Baleinu kremusamo je bila u nekom plavom pakiranju. Joj, kako kažeš...zima je strašna prema koži i zaista ju treba dobro paziti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zima je divna, ali surova prema koži ako se ne neguje pravilno.
      Mislim da je na tržištu dostupno dovoljno dobrih preparata, samo treba odabrati odgovarajući :)

      Delete
  3. Super zvuce obe ali nisam imala priliku da ih probam :-)
    Ja ti preporucujem da probas babylove kremu za zastitu lica od vetra i hladnoce, savrsena je, povoljna, odlicno radi posao a miris je prepredivan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam ''merkala'' :) tu od Babylove-a, ali nisam htela praviti zalihe (inače bolujem od sindroma hrčka :D).
      Def. ide u korpicu čim potrošim ove.
      Hvala na preporuci.

      Delete
  4. Volim Baleine proizvode. Bas imam pozitivne utiske za skoro sve sto sam kupila, i vec dugo ih koristim. Ovu kremu nisam probala, ali kako su mi zalihe pri kraju, sigurno cu je kupiti za ovo ledeno doba. Nadam se da ce opravdati ocekivanja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Milena, baš mi je drago da si zadovoljna.
      Ako je kupiš, obavezno piši kako ti se čini.

      Delete
  5. Balea zimska kremica mi izgleda odlično. Jučer sam bila u dm i nisam je vidjela, morat ću ponovo pogledati :)

    ReplyDelete
  6. Balea me jako mami, vec vidim sebe danas na putu do Dm-a :) Prestacu da citam tvoje postove jer me uvek namamis na neko trosenje para :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^^ now you know how I feel reading your articles :)
      Novci i jesu da se troše ;) hihi

      Delete
  7. Sticky fingers me podseti na HomeAlone :) Toliko mi je masna T zona da retko vetar uspe da dodje do koze, primetila sam da kad preskocim piling ( koji moram 3x nedeljno ) hidratacija iz kreme ne dodje do mlade koze i onda dobijem taj dehidrirani izgled. Ovo je sve jako za mene ali Balea serum mi je zbog tebe na spisku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa serumom ne možeš pogrešiti.
      To mi je MUST HAVE proizvod.
      Dakle: gel za umivanje, pasta za zube, konac za zube :D i Balea aqua serum.
      To nosim na pusto ostrvo.
      Može bez umivalice haha :D

      Delete
  8. kako imam strasno suvu kozu mogla bih bas da probam ovu balea kremicu kad potrosim sve ove zaliihe koje imam trenutno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videh one zalihe Balea kremasto- uljanog losiona od badema što si kupila :D Moj duboki naklon, mlada damo.
      Upravo trošim tubu, i razmišljam kako ćeš ti imati svoje do narednog leta hahah <3

      Delete
  9. Joj i mene je dohvatila ova zima, lagano se dehidrirana ali ne dam se !" :D
    Ove kremice nisam probala ali imam Hipp koje su slične i jako ih volim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hipp je zakon.
      Najbolje kreme za lice koje sam probala.
      I šta god da koristim, kao da malo promenim, uvek im se rado vraćam <3

      Delete
  10. Ista priča! Kako zima krene, počne perutanje (nos, obrazi), pa kad se preko toga stavi neka laka kremica a onda puder....jezivo! Nisam primetila ovu Baleinu kod nas, deluje mi interesantno. Mada trenutno mi sjajno vrsi posao ovaj serum o kome sam pricala...sad videcemo kad krene još jača zima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno ništa gore od perutanja. A još kad je ono locirano na par mesta, u pečatima. God dammit!!!
      Serum deluje odlično, moram ga kupiti prvom prilikom :)

      Delete
  11. Zima nije veliki neprijatelj mojoj koži, kosi i rukama, ali zato je usnama smrtni neprijatelj.

    Ne škodi da koristim neku kremicu da zlo ne čuje i da mi ne nepadne kožu, pa ću verovatno kupiti nešto ovih dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srećnice! :)

      Probaj Blistex balzame za usne.
      Sjajni su.

      Delete
  12. Recite mi gde da kupim ovu bebi kremu u žutoj tubici?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beauty Baby asortiman može se pronaći u svakoj Muller drogeriji :)

      Delete
  13. A te Muller radnje postoje li i u Srbiji? Ako nista drugo uzecu babylove u dm-u nadajuci se da je slicnog sastava i dejstva...sta je sa Hipp kremicama? U liliju imaju neke vece sampone losione ali kremice ne vidoh...super je blog tako nastavite pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na žalost, Muller drogerije možete pronaći jedino u Hrvatskoj i Nemačkoj.
      Ukoliko imate nekoga ko putuje u Hr/De, ili ste u mogućnosti otići lično, svakako preporučujem da posetite Muller.
      Što se tiče babylove marke, imaju odlične proizvode i za bebe i za mame :) a i tate mogu da se ''ogrebu'', zašto ne :)
      Zavisno od toga šta trebate, preporučujem zaštitnu kremu od nevena, Ultra sensitive kremu, kupke od lavande i kamilice (od lavande koristim i sama nakon težeg dana).
      Nisam sigurna za Lilly, znam da je babylove DM-ova marka, stoga svratite u najbliži DM :)
      Zahvaljujem na komentaru, nadam se da sam pomogla.

      Delete
  14. Jeste pomogli hvala puno, kad budem isla sledeci put u Nemacku svraticu sa zadovoljstvom...u medjuvremenu nastavicu da citam vas blog super ste...

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig