1 December 2013

Sunday, sunny day


I evo ga napokon! 
Prvi decembar :)
Početak novog meseca, nekih novih iskustava, pobeda i poraza.

Kako je u Osijeku osvanuo divan, sunčan dan, moji super- duper ukućani i ja prošetali smo obalom Drave.
Da, smrzle su nam se i uši i nosevi i šapice, ali bilo nam je jako lepo jer smo ugrabili i po koji topli zračak Sunca.





I dok su živuljke na dve noge šetale, Lena je iskoristila priliku da nam pokaže svoje umeće sa štapom :D





:)

I na kraju, LOTD.
Jednostavan make up i dobro zaštićena koža :)
Sezona suvog i oštrog, hladnog vazduha je u punom jeku :)
Treba se ''naoružati'' :)


Arsenal :) i nadolazeće recenzije proizvoda koje trenutno najčešće koristim:


Nadam se da ste uživali u nedelji i da je Sunce provirilo kroz vaše prozore, pa makar na trenutak :)
Do narednog čitanja, budite mi dobro i zdravo <3

Misha

SHARE:

20 comments:

  1. Replies
    1. Jeste <3 Hvala :) tu ne mogu biti objektivna :D

      Delete
  2. Jao ova fotkica sa stapom u letu je preslatka xD

    ReplyDelete
  3. Kako je slatka Lena :D,dopada mi se boja senke sa eyelinerom :)

    ReplyDelete
  4. Da li mogu nekako da dodjem i uzmem Lenu?! Vraticu je za par godina, obecavam :) A i praznicni izgled bloga mi je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No way, Jose :D
      Sve mi diraj, samo nju ne! :)
      Hvala ti Jovana, eto, malo sam si ukrasila web prostor :)

      Delete
  5. Divne slicice za pocetak meseca. Lena je preslatka

    ReplyDelete
  6. Divne fotke. Kuca ti je preslatka. I ja imam jednu ali oooogromnu :)

    I imaš baš lepe oči :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, ja obožavam velike pse. Sad ih imam ukupno 4 :D
      Trojica su odrasli, a princeza ima 5 meseci :D
      Hvala na komplimentu draga :*

      Delete
  7. Divne sličice! Draga, nisam ni znala da si iz Osijeka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mona :*
      Nisam iz Osijeka :) ali živim tu već dve godine :)
      Divan grad :)

      Delete
  8. nisam bas uzivala u lepoj nedelji, ali tvoje uzivanje se sad prenelo na mene tako da-kao da sam uzivala ;)

    ReplyDelete
  9. Predivne fotke! Pesek je tako sladak :D

    ReplyDelete
  10. Uživala sam jako <3

    Imaš predivne oči i psa <3

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig