15 December 2013

Sunday - peeling day!


Helou bjutiful pipl :)

Po nekakvom nepisanom pravilu, nedelja je dan za ritualno uklanjanje svih zaostataka iz sedmice koja završava :)
Pod tim ''uklanjanjem'' mislim na terapiju pozitivnim mislima, slatkišima ;) i mirišljavim kupkama, pilinzima i kremicama.
Ono što bi naši malo dalji susedi rekli- pampering <3

Danas pišem o pilingu za lice koji koristim već neko vreme i kojim sam poprilično zadovoljna.
Inače, spadam u onaj tip ljudi koji više preferiraju home made mućkalice- pilinge, maske i slično.
Naravno, haotični dnevni raspored mi ne dopušta da se posvetim tim malenim radinostima, pa često posegnem za ovim proizvodom:

Balea Hautschmeichelndes Waschpeeling



Dakle, primetite u poslednje vreme da koristim dosta proizvoda od Balee?
Nije to slučajno, ili iz razloga što su cenovno daleko pristupačniji od npr. Bioderme, LRP, ili Avene.
Baleine proizvode volim jer do sada nisam imala niti jedno loše iskustvo sa njima.
Sadrže u sebi ''to nešto'' što mojoj koži prija :)

Ovaj piling/ umivalica dolazi u simpatičnoj roze tubici, zapremine 150ml.
Miriše jako lepo, na maline i namenjen je svim tipovima kože.
Može se koristiti ujutro ili uveče, po želji i potrebi.

Radi se o neinvazivnom pilingu koji u sebi sadrži sastojke:


Tekstura pilinga je kremasto- gelasta.
Koristim ga svaki ili svaki drugi dan, upravo iz razloga što vrlo nežno čisti kožu.
Biću slobodna napisati kako ga ne smatram pravim pilingom- onog koji će temeljno i agresivno ukloniti mrtve ćelije kože.
Više podseća na nežno masažno sredstvo.
U sebi sadrži sitne granulice koje se ne rastapaju pod vodom.
Čini mi se da se radi o malenim plastičnim kuglicama (pogledati fotografiju ispod), pošto sam više puta pokušavala pritisnuti ih nečim čvrstim, no svaki put bi se izvukle i odletele negde po kupatilu :D 

Ovo je neuspeli pokušaj prikazivanja kako proizvod izgleda kad se istisne iz tubice :) Verujem da razumete šta je slikar hteo reći ;)

Kako sam spomenula ranije, ima vrlo ugodan miris maline koji se ne zadržava dugo na licu.
Gelasta struktura pilinga se dosta dobro raspoređuje po licu, ali ne peni.
U toku umivanja kružnim pokretima temeljno izmasiram područje oko nosa, čelo i bradu koji su najkritičniji kad se radi o lučenju sebuma, ali i povremenoj pojavi nepravilnosti.
Nakon umivanja potrebno je lice nahraniti hidratantnom kremom i voila!
Koža je čista, blistava i spremna za ostatak dana :)
Ili noći.

Primetila sam kako mi se lice manje zasjaji na području T- zone od kad koristim ovaj proizvod.

Konačna ocena bila bi 5/5.

Da li ste imale priliku isprobati ovaj proizvod?
Ako da, kako vam se čini?
Takođe, volela bih da mi napišete svoje preporuke za dobar, učinkovit drugstore peeling :)

Do čitanja,
Misha

SHARE:

20 comments:

  1. Konačno sam dočekala post o pilingu! ;-) Ovo si sutra kupujem 100%! Pa javim dojmove :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super :) Obavezno javi kako ti se dopada :*

      Delete
  2. Svi hvale ovaj piling morat ću probati, iako ja preferiram malo grublje varijante. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too! Još uvek nisam pronašla ''kupovni'' piling koji bi se merio sa ''home made one''-om :)
      Možda tražim previše...

      Delete
  3. Ovo kupujem definitivno, posto sam poslusala tvoju preporuku za Balea zimsku kremu i nisam se pokajala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Milena, jako mi je drago da sam pomogla :)

      Delete
  4. Ja sam isto čula pohvale za ovaj piling :) Probat ću ga prvom prilikm.

    ReplyDelete
  5. Maline kažeš? :O Biće jako teško odoleti, s obzirom da trenutno imam 3 pilinga, ali čim potrošim moraću da probam ovaj, i to samo zbog mirisa maline :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, maline :)
      Verujem da će ti se svideti :)

      Delete
  6. Jao što ja volim ove umivalice :).
    Od pilinga trenutno koristim tri: Oriflame Swedish Spa piling za lice (kad baš hoću onako da oribam lice), Balea face peeling gel za normalnu/kombinovanu kožu dva puta nedeljno (vrlo nežan, podseća me dosta na ovaj koji si opisala samo što nema miris maline :) i Bioten piling krema za normalnu/kombinovanu kožu sa ekstraktom kajsije koji sam od skora otkrila i sviđa mi se jer je nekako divno kremast.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već neko vreme želim Bioten piling kremu, no tu je ne mogu kupiti jer nema :/
      Čitala sam puno o njemu i baš mislim kako bi bio pun pogodak :)

      Delete
  7. Meni je bio dobar jedan Mullerov, cadeavera sa marelicom... ali ni ja nisam iz Hrvatske tako da moram ganjati izlet do Osijeka da ga uzmem :)
    A u dm-u... sjecam se da mi je roza neutrogena bila dobra...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pišem CV na spisak :)
      Neutrogena je super, jedina mana je cena. Ako sastavim njihovu umivalicu + piling + kremu= ode preko 100 kn :) Radije kupim isto od Bioderme koju obožavam.

      Delete
    2. Cadeavera je 11 kn, ali dodje manje.. ali meni nekako dugo potraje, pa ne znam :) izvagaj hehe

      Delete
  8. Nisam probala jos, ali verovatno hocu. :) I ja sam veliki fan Balea stvarica! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opravdano ;)
      Drago mi je da voliš njihove proizvode.

      Delete
  9. nice post! ;)


    http://www.krenana.pl/

    ReplyDelete
  10. Baš sam ga danas kupila,i naletila na tvoj blog.Samo jednom sam ga probala i nije mi se ništa primjetilo drugačije,ali vidjet cemo kasnije kako ce se pokazati.Lp. :-)
    http://nejra-arjen.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, hvala na naletavanju :D
      Šalu na stranu, ovo je više ''wash'' nego ''peeling'' jer su kuglice baš nežne, ja npr. volim grublji mehanički piling :) Nadam se da ćeš biti zadovoljna.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig