15 December 2013

Liebster Award tag. Discover new blogs!



Ovih dana blogosferom kruži pregršt zanimljivih pitanja i još zanimljivijih odgovora, a sve u cilju povezivanja i otkrivanja novih blogova.
Divna stvar!
Zahvaljujem Jeleni sa bloga Moj Neseser na nominaciji :)
Lepo je kad te dočeka ovakav tag <3

No, evo i mojih odgovora na Jelenina pitanja :):

 1. Pričati, pisati, slušati, čitati. U kom glagolu se najviše prepoznajete?
O: Slušati :) 

2. Kozmetički brend čije proizvode imate na wish listi, a još ih niste isprobali?
O: Green Girl prirodna preparativa. Fantastični proizvodi, ali nikako da dođu na red :/

3. Koja knjiga je na vas ostavila najjači utisak?
O: Uh, slaba sam na knjige. Morala bih izdvojiti dva naslova, dve fantastične knjige kojima sam se vratila više od 5 puta :) Summer of Night (horor), Den Simmons & 13th tale (misterija) od Diane Setterfield <3 Preporučujem svima!!!

4.  Grad #1 za posetiti?
O: I za ostati! :) Pariz <3

  5. Boja (kose, ruža, odeće..) koja vam se sviđa, a nikada se ne biste usudili da je nosite?
O: Apsolutno nemam problem sa hrabrošću :) Usudila bih se nositi sve što mi se dopada.
Dokaz tome je zelena kosa (like, trava zelena) dok sam išla na fakultet. To je trajalo svega 3 meseca, ali je bilo predivno iskustvo :D

  6. Osobina koju cenite kod drugih ljudi?
O: Iskrenost i vernost (ponovo ja ne mogu odabrati samo jedno)

8. Najefikasniji proizvod preparativne kozmetike?
O: Hidratantna krema!

9. Čemu ne možete da odolite, kada je hrana u pitanju?
O: Blitvi. Spanaću. Zelju.
Čini mi se da sam u prošlom životu bila koza :D

 10. Ako biste se jednog dana pretvorili u parfem, koja bi to bočica bila?
O: Thierry Mugler Womanity <3

Wow! I did it! :)

Blogovi koje bih nominovala su sledeći (molila bih sve koji su već bili nominovani da na pitanja odgovore u komentaru ispod posta <3 Hvala):


Blogovi, ali i pojedinci koji nisu na spisku- i više ste nego dobrodošli da odgovorite na mojih 10 pitanja :)

1. Prvo što primetiš kod osobe prilikom upoznavanja je?
2. Da li smatraš da su određeni kozmetički brendovi neopravdano skupi? Ako da, navedi jedan.
3. Prvi proizvod kupljen sopstvenim novcem?
4. Pas ili mačka? I zašto? :)
5. Prva stvar koju napraviš kad se probudiš?
6. Proizvod koji te je oduševio u poslednje vreme? Ali baš, baš oduševio :)
7. Osvojila si sedmicu na LOTO-u :) Šta ćeš napraviti?
8. Sećaš li se svoje prve on line kupovine? Ako da, šta se to lepo našlo u korpici? :)
9. Ulaziš u drogeriju/ parfimeriju. Polica ka kojoj ideš je?
10. Šta ćeš dobiti od Deda Mraza ove godine?

:)

Radujem se vašim odgovorima.
Slobodno se raspišite <3

Magloviti poljupci iz nevidljivog Osijeka :*

Misha


SHARE:

16 comments:

  1. Pariz, ista asocijacija <3.
    Ali odgovor za kozu :D HIT.
    Trava zelena kosa, e ovo je već zanimljivo, daj sliku neku :)!
    Odgovaram na Facebook-u na tag :)!

    ReplyDelete
  2. duša si , hvala puno , =D
    <3

    ReplyDelete
  3. Hvala za tag <3 Nisam ovih dana pri kompu, odgovaram cim ga se dokopam :* Lepo sam se nasmejala citajuci tvoje odgovore u pauzi mukotrpnog spremanja nakon renoviranja :/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu :)
      Renoviranja? Aish, pa kud baš sada... nadam se da ste brzo gotovi <3

      Delete
    2. A šta da ti kažem... Šta normalan svet radi u pravo vreme, nenormalan radi kad ne treba :)
      S obzirom da sam već napisala ovaj post, odgovoriću ovde u komentaru...

      1. Više ne obraćam pažnju ni na šta prilikom upoznavanja jer me je uvek u životu prevario ''prvi utisak''. Jedino mi je stisak ruke ''bitan'' jer mi je draže da mi neko stisne ruku da zaboli nego da imam osećaj mrtve ribe, kao što je Di napisala :)

      2. Naravno. Prvo mi pada na pamet Caudalie Beauty Elixir.

      3. Nisam sigurna ali mislim da je Aquolina Pink Sugar :)

      4. Nemam ni psa ni mačku ali bih volela da imam i jedno i drugo, ne mogu da se odlučim :)

      5. Dohvatim telefon i pogledam Instagram.

      6. L'oreal Micelarna voda.

      7. Definitivno vodim par dragih ljudi na neko egzotično putovanje :)

      8. Sećam se :) Kupila sam Tangle Teezer i svaki dan vrebala poštara :)

      9. Hm, teško pitanje :) Verovatno prema polici sa preparatima za kosu...

      10. Ne znam, nadam se da me neće zaobići jer sam bila dobra cele godine :) Šta god da donese, dobrodošao je :)

      Delete
  4. Misha, uspela si da me zasmeješ u 1am, što je veruj mi podvig :D
    "Summer of Night" upravo gledam na polici. Mislim da je to jedina knjiga tog žanra koju sam pročitala nekoliko puta. Inače sam zaljubljenik u klasike lol.

    1. Prvo što primetim kod osobe prilikom upoznavanja su oči (pa kosa lol).
    2. Naravno da jesu. Mislim da mnogi poznati brendovi puno para odvajaju na pakovanje i reklamu, pa samim tim kvalitet mora da trpi, a cena ostaje visoka.
    3. Prvo što sam od kozmetike kupila odvajajući od svog džeparca (pa mogu da kažem svojim novcem:D), bio je Revlon Color Trend Lasting Smile ruž (baš sam ga skoro spominjala u nekom postu). Kupila sam jedan sebi i jedan drugarici za rođendan i dala sam pravo malo bogatstvo u to vreme.
    4. Mačka. Da ne budem shvaćena pogrešno, volim ja sve životinje :) ali sa mačkama imam tu neku "telepatsku" povezanosti. Potpuno ih kapiram i one mene. Ako postoje prošli životi, mislim da sam u nekom od prethodnih bila mačka.
    5. Prva stvar...uvek se, nepogrešivo uvek, sapletem preko praga.
    6. Multiactiv Ultra Regenerativni Serum
    7. Verovatno ću provesti nekih nedelju, dve, tri razmišljajući o tome šta ću :D
    8. Moja prva online kupovina bila je na Blanc to Noir shop/u.Sećam je se odlično jer sam kupila pola NYX asortimana, pošto NYX tada još nije stigao u Beograd. Morala sam da idem lično u poštu, platim carinu i zamolim službenika da mi utovari paket u gepek :D.
    9. Polica ka kojoj idem u parfimeriji je uvek ona na kojoj se nalaze mirisi koji su mi nepoznati/novi. Parfemi su nešto kao moja skrivena droga. Moram da omirišem svaki, od najjeftinijeg do najskupljeg. Mislim da se nikada neću zasititi parfema.
    10. Između ostalog jedan divan parfem :D Juliette Has a Gun, Mad Madame.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu verovati!!! :D
      To je prva knjiga koju sam kupila na blef <3 i u koju sam zaljubljena od prve stranice!
      Divni odgovori, mislim da mi je omiljeni ovaj sa on line kupovinom haha :)
      Imamo dosta zajedničkih razmišljanja.
      Hvala ti puno na izdvojenom vremenu i na nominaciji, stvarno si me obradovala :)

      Delete
  5. Jao kozoooo :) odgovoricu na tvoja pitanja iako sam odgovorila na ko zna koliko vec, ali posto su drugacija :) <3

    1. obrve
    2. da, vecina HE sa dizajnerskim imenima.
    3. Azzaro Twin parfemi muski i zenski :)
    4. Macka. Spava, jede spava, ja u 3 reci :)
    5. Na zalost, upalim komp :(
    6. Classics mat senka
    7. Kupiti prvu kartu za bilo gde i putovatiiiiii :)
    8. Uh neke ogavne Ugg cizme pre 10ak godina
    9. Ona na kojoj je moj brend da proverim stanje, cak i ako taj dan ili u toj parfimeriji ne radim, uvek prvo do mojih brendova :)
    10. Prosvetljenje, par novih prijatelja i novi posao...skromna sam :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Uggsice? Ne poznajemo se, ali ti mi definitivno nisi tip za Uggsice :D
      Šalu na stranu, svi smo nekad bili žrtve ''modnih krikova'' :D

      Poželeću tvom Deda Mrazu da požuri i ne zaluta usput jer su to baš divne želje<3 Sigurna sam da će se sve do jedne ostvariti :*

      Delete
  6. Uživala sam u tvojim odgovorima , sada te nekako bolje poznajem <3

    Hvala ti na nominaciji, uskoro objavljujem svoje odgovore :))

    ReplyDelete
  7. Hvala na nominaciji :)

    1. Prvo što primetiš kod osobe prilikom upoznavanja je?-oči i ruke :)
    2. Da li smatraš da su određeni kozmetički brendovi neopravdano skupi? Ako da, navedi jedan.-pa neki sigurno jesu, kod većine HE brendova više plaćamo ambalažu nego kvalitetu no ni to nije pravilo.
    3. Prvi proizvod kupljen sopstvenim novcem?-hm, hm. Vjerojatno nešto od odjeće ali se ne sjećam.
    4. Pas ili mačka? I zašto? :)-pas, jer sam njih oduvijek više voljela, ne znam, nekako su mi pitomiji :)
    5. Prva stvar koju napraviš kad se probudiš?-pregledam mail na mobitelu.
    6. Proizvod koji te je oduševio u poslednje vreme? Ali baš, baš oduševio :)-Lush Ro's Argan body conditioner!
    7. Osvojila si sedmicu na LOTO-u :) Šta ćeš napraviti?-odmah ići uplatiti sebi i dragom neko veeeeliko i dugačko putovanje!
    8. Sećaš li se svoje prve on line kupovine? Ako da, šta se to lepo našlo u korpici? :)- da, ona velika 88 e bay paleta.;D
    9. Ulaziš u drogeriju/ parfimeriju. Polica ka kojoj ideš je?- u dm prvo na baleu, u cm-u prvo na artdeco, a u parfumerijama prvo do givenchy parfema.
    10. Šta ćeš dobiti od Deda Mraza ove godine?- nadam se puno slatkiša! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super odgovori, hvala što si pronašla vremena za napisati ih :)

      Delete
  8. Hvala :*

    http://mrsfoxsbeautybox.blogspot.com/2013/12/liebster-award-no-4-i-no-5-and-happy.html#more

    ReplyDelete
  9. Nisam ni znala za tvoj blog, jer sam (da ponovim po ko zna koji put) relativno nova :) Ne mozes sve blogove ni pronaci, a kamoli sve procitati... Paznju si mi privukla svojim vecerasnjim komentarom na moj post pa sam se zainteresovala ko to posecuje moj blog :)
    Procitala tvoj post O BLOGU (kao da sam ga ja pisala u trenutku ozbiljnosti - iskreno pomislila sam da u mom postu o blogu stavim link tvog, kao tekst sa kojim se u potpunosti slazem), pa O MENI, pa sam resila da se malo zadrzim i prosvrljam kroz postove :)
    A kad sam procitala za KOZU :DDDDDD

    Evo i odgovora:
    1. Prvo što primetiš kod osobe prilikom upoznavanja je?
    - Energiju
    2. Da li smatraš da su određeni kozmetički brendovi neopravdano skupi? Ako da, navedi jedan.
    - Da... To mislim za vecinu "markiranih" proizvoda gde placamo ime, a ne kvaitet
    3. Prvi proizvod kupljen sopstvenim novcem?
    - Uh, davno je to bilo...
    4. Pas ili mačka? I zašto? :)
    - Pas - iskren, veran i uvek ti se obraduje (macka ti se obraduje samo kad joj dajes da jede)
    5. Prva stvar koju napraviš kad se probudiš?
    - Pogledam koliko je sati i iznerviram se jer sam opet ustala kasno :)
    6. Proizvod koji te je oduševio u poslednje vreme? Ali baš, baš oduševio :)
    - Krejon - MAYBELLINE Master Drama
    7. Osvojila si sedmicu na LOTO-u :) Šta ćeš napraviti?
    - Sesti i doooooobro razmisliti... Verovatno uloziti u nekretnine :)
    8. Sećaš li se svoje prve on line kupovine? Ako da, šta se to lepo našlo u korpici? :)
    - Ne secam se, iskreno ne mogu da se setim da li sam IKADA ISTA kupila online :D
    9. Ulaziš u drogeriju/ parfimeriju. Polica ka kojoj ideš je?
    - Motam se kao muva bez glave jer ne znam gde cu pre :D
    10. Šta ćeš dobiti od Deda Mraza ove godine?
    - Dobila sam od Deda Mraza poklon jos 26.12.2013. :D Momak nije mogao da ceka pa mi je doneo poklon ranije :D (Solju sa nasim slikama sa letovanja i zimovanja, komplet (gacice i majica) i plisanog miki mausa)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Majo, pre svega veliko hvala na divnom komentaru i na vremenu da odgovoriš na sva pitanja.
      Drago mi je da jesi!
      Nadam se da ćeš uživati i u buduće u onome što pišem :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig