24 December 2013

Home alone LOTD


Dan pre Božića #1.

Sunčan, prekrasan dan.
Snega ni u najavi.
Šteta.
Ali neću se žaliti, dan je predivan.


Lice: Bourjois Healthy Mix tečni puder #52 Vanilla
Manhattan mineral pure mat loose powder in natural
Obrve: Essence eyebrow kit
Oči: Essence liquid eyeliner in black
Beauty UK Masquerade eyeshadow palette
Essence I love extreme crazy volume mascara
Usne: Avon Sheer nectar lipstick


Čime se bavite danas?

Do čitanja,
Misha

P.S. U sledećem postu ovog tipa imaću 5 kg više, sudeći po meniju za naredna 3 dana :D
XO

SHARE:

19 comments:

  1. Dan je divan i kod nas :) Prelepotica si <3

    ReplyDelete
  2. Danas gledam tebe lepotiće :D Gostujuća recenzija o Loreal 5x carbon black maskari. Googlam ja sa moba maskare i vidim poznate okiće, da kliknem, kad ono nepoznat blog?!? Misha gostovala na blogu! Znala sam da si ti po trepama i obrvama. Sedim sa dragim i kažem vidi ovo je Misha. On mene pita kako znam, da sam blesava itd. Kad bejah ja upravu-fotografsko pamćenje (Misha komentarisala, sve sa cvikama ;D) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, ko to uhodi moje saradničke postove :D
      I nije nepoznat blog ;) samo ti nisi čula za Beauty Addict pre :)
      Preteča Beauty & Mess bloga <3

      Ajde, hvala, drago mi je da mislite na mene :D hihihi

      Delete
  3. prekrasan dan, prekrasna ti =D druga slika posebno
    <3 <3

    ReplyDelete
  4. Maskara izgleda glam glam glamurozno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj glamur košta svega 24kn/3€ :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig