27 December 2013

Balea- miracle in the bottle


Primetim kako puno blogerki sastavlja top liste proizvoda koji su ih oduševili, ili pak razočarali u 2013.
Mislim da je to odlična stvar, kratak rezime kao podsetnik na iskustva u prethodnoj godini (well, vrlo brzo će biti ''prethodna'').
Ja se neću pridružiti ovom trendu pošto sam koristila bezbroj proizvoda u 2013. bilo da se radi o dekorativi ili preparativi, a nisam baš vodila spisak svega potrošenog.
Proizvodi koje sam recenzirala na blogu mahom su se dojmili kao korisni, ali bilo je i par promašaja.
Što je sasvim u redu.

Danas pišem o jednom od favorita, proizvodu koji me je zaista oduševio.
Na preporuku prijeteljice, a ima tome dobra 2 meseca unazad, u DM-u sam pronašla ovo malo ''čudo u bočici'' kako ga ''od milja'' zovem i od tada se rutina u nezi kose dobrano promenila.

Od kad sam se ošišala, trudim se održavati kvalitet i hidrataciju dlake na nivou koji će omogućiti da je mogu oblikovati po želji, a da u svakom trenutku deluje zdravo i vitalno ( a ne isušeno i lomljivo, kako inače ume izgledati).

Zbog manjka vremena, nakon pranja kose imam običaj oblikovati je i sušiti Rowenta Brush Active 1000 styler-om (klik na sliku proizvoda); klik na video ako vas zanima kako četka funkcioniše.
Radi se o električnoj, rotirajućoj četki koja funkcioniše savršeno, no ima tendenciju da dodatno isuši i ošteti kosu.
E, tu nastupa proizvod kojim sam zaista iznenađena, pošto nisam očekivala ama baš ništa posebno!

Ovo mleko za kosu dolazi u vrlo simpatičnoj, lako prenosivoj (važno za nas koji smo često na nekakvom putu), plastičnoj bočici na pumpicu, zapremine od 200ml.


U sebi sadrži ekstrakt manga i aloe vere, te mlečne lipide.


Pri istiskivanju količine proizvoda oseti se vrlo lep i blag miris kajsije.
Proizvođač kaže kako je proizvod namenjen hidrataciji i dodatnoj nezi kose, te zaštiti od toplote fena i spoljnjih uticaja.


Šta kažem ja:

Veliki plus u startu je dobilo pakovanje i dozer na pumpicu.
Pumpica radi na principu ON/OFF tako da se bez problema može zaključati i zaštititi od prolivanja ili slučajnog pritiskanja.


Sledeća stvar koja mi se jako svidela je struktura mleka. 
Konzistencija je mlečno- kremasta, vrlo razmaziva i ni malo lepljiva.
Nešto poput finog balzama za kosu, s tim da se ovo mleko ne ispira.


Način na koji ga koristim je sledeći: 
nakon pranja, kosu dobro osušim peškirom (zamotam je i ostavim da tkanina upije višak vode), a potom nanosim mleko na još mokru kosu.
Za moju dužinu dovoljne su dve pumpice, iako nekad stavim i 3-4 (čist hedonizam :D ).
Proizvod se jako lepo i lagano rasporedi po celoj dužini kose, s tim da se ja baziram najviše na krajeve i sredinu, dok predeo iznad ušiju, recimo, do korena kose ne diram jer ne želim kosu dodatno otežavati.
Mleko odmah prodire u strukturu dlake i pod rukom se oseti da dlaka menja strukturu na način da se zatvara i dobija punoću u smislu vitalnosti.
Ostavim mleko da se upije dobrih 15-20 minuta, a onda prelazim na sušenje i oblikovanje.
Prema ranijim iskustvima, u ovom stadijumu (2 meseca nakon šišanja i 2x sedmičnog oblikovanja Brush Active četkom) krajevi bi već bili izlomljeni i svaki bi vodio svoju politiku. No trenutna situacija je potpuno drugačija.
Krajevi su i te kako zdravi i još uvek daleko od ispucalih!
I za to smatram odgovornim upravo Balea mleko za kosu.
Osim što kosu dodatno dubinski hidrira, omekšava, ali je ne otežava, štiti od toplote, ne elektriše kosu i prekrasno miriše, dugoročno je vrlo dobra investicija (oko 14 kn/ oko 2€) pošto nisam primorana odlaziti frizeru na svakih mesec i po do dva ili se odricati frizure radi očuvanja zdrave kose.

Zaključak:
Nakon dva meseca korišćenja ovog mleka, mislim da mogu napisati kako sam pronašla HG proizvod za negu kose.
Tražila sam mu mane, bezuspešno.
Ovaj proizvod vredi svake pare (iako zaista, i u vreme nemaštine, pričamo o vrlo pristojnoj sumi koju svako može izdvojiti).
Toplo bih ga preporučila svima kojima je potrebna dodatna hidratacija, koji često koriste fen/ peglu/ električne uvijače/ figaro.
Može se koristiti na suvoj ili mokroj kosi, iako ja preferiram na mokroj jer mi deluje da tada zaista prodre u srž dlake i napravi maksimalno dobar posao.
Moram priznati kako sam ga dugo, dugo zaobilazila i uvek mislila kako se radi o još jednom wannabe proizvodu za kosu, ali me je ovo mleko jako ugodno iznenadilo, te je moj verni saputnik i saveznik u postizanju i održavanju zdrave, lepo oblikovane kose.

Konačna ocena 10/10!

Da li ste imale priliku koristiti ovaj proizvod? 
Ako da, kakvi su vaši utisci?
Ako ne- da li ćete mu dati šansu?

Do čitanja,

Misha
SHARE:

11 comments:

  1. Koliko dugo ja oblećem oko ovog mleka i nikako da kupim... Mogla bih baš uskoro. :)

    ReplyDelete
  2. Jao koliko si me sad obradovala nemas pojmaaaaa! Juce sam ga kupila jer mi je uniqone pred sam kraj a i nije mi nesto valjao. Ako sad ovo 5 puta jeftinije bude odlicno skakacu od srece!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Ajde, baš mi je drago da jesam!
      Javi kako ti odgovara, baš me zanima :)

      Delete
  3. Stvarno izgleda kao dobar proizvod. Kako ga nisam vidjela u DMu, morat ću bolje otvoriti oči :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Među šamponima je i onim mini travel size pakovanjima :)

      Delete
  4. Ja sam ga koristila i sama ne znam što sam prestala :D Fina stvar skroz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, baš mi je drago :)
      Stvarno odlična stvar!

      Delete
  5. Ajme hvala ti za ovu recenziju! Ja baš volim baleine proizvode i ovaj definitivno kupujem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu :) U planu je bilo napisati je ranije, ali nisam stigla.
      Mislim da se nećeš pokajati <3

      Delete
  6. Nisam probala, ali me privlaci, ne znam kako bi se slagao sa mojom masnom kosom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Milijada, verujem da ne bi uočila razliku u smislu dodatnog mašćenja kose, ali bi definitivno uočila razliku u kvaliteti kose. Ja sam uvek za probati :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig