26 November 2013

Winter tag post





Upravo čitam sve propuštene postove omiljenih mi blogerica <3 i naiđoh na super zanimljivu temu o zimskim tagovima.

Obožavam zimu.
Obožavam kako ledenice oslikaju prozore.
Obožavam kad mi se smrznu obrazi i onda onaj osećaj trnaca :)
Volim sneg. Volim kako rominja pod nogama.
Volim lampice i ulično osvetljenje pred Božić.
Jednostavno, volim zimu <3

A evo i mojih tagova :)

1) Omiljena zimska nijansa laka za nokte?


Ponesena svim tim šarenim, šljaštećim dekoracijama- na noktima je uvek, bez izuzetka glitter :D
Zimi su mi nokti uglavnom kratki.
Ranije mi se događalo da se nokat mrvicu zalomi, pa zapne za rukavicu i pa-pa- nema nokta.
Puno mi je lakše od kad su kratki :)
I glitterasti <3

2) Omiljeni zimski proizvod za usne?


EOS- lip balm: jednom kad probate, it's over! Počinje ljubav, a usne su zaštićene i na severnom polu :D


Black Rose Halloween LE- Calendula lip balm. 
Dosta sličan Alverdeovom calendula lip balm-u i odlično omekšava usnice.

3) Odevni predmet koji najčešće nosim zimi?


Kardigani <3 vuneni, pamučni, samo da su dovoljno fluffy i mekani i da se mogu umotati u njih :)




Debele i tople zimske čarape/ helanke i čizme.
Mislim da imam fetiš na ove odevne predmete :D

4) Najčešće nošeni zimski dodatak?





Kapa, šal i rukavice. U nekoj neutralnoj boji za svaki dan.

5) Omiljeni zimski miris sveće?


Nisam ljubitelj aromatizovanih sveća, ali ako baš moram, odlučila bih se za toplu varijantu- jabuka i cimet, ili nežna vanila.
Ranije sam znala oko obične sveće zavezati par prutića cimeta- miris je fenomenalan!

6) Omiljeno zimsko piće?


Čaj <3 
Najviše volim domaći, od šipurka.
Ali i zeleni, crni, beli, planinski, jabuka+cimet, voćni, od koprive!


A ponekad se počastim i vrućim kakaom sa šlagom <3 Njam!


7) Najdraži zimski film prazničnog ugođaja?



Home alone <3 nešto poput kulta, Božić i Nova Godina su prazni bez Kevina :D



The Holiday- film koji mi ugreje srce <3


8) Najdraža Božićna pesma?



9) Omiljena hrana tokom praznika?


Sarma <3 :D
Pa sve ostalo!

10) Najdraža Božićna dekoracija?


Pošto ja imam dva Božića! :D drvce i cela kuća su ukrašeni skoro mesec dana <3
Obožavam kad se pogase svetla i kad drvce osvetljava celu prostoriju.

11) Šta je pri vrhu na zimskoj WL?



Dve karte u jednom pravcu za Kanadu :)
Ili, za početak, novi fotić :)


12) Planovi za nadolazeće praznike?

Napokon provesti kvalitetno vreme s najbližima <3
Proslaviti treću godišnjicu braka (dammit, I'm old hahah)!
Nakupovati brdo poklona!
Otići kući, nakon 4 meseca.
I miss my mom.


Nadam se da vam se dopao moj tag post.

Šaljem vam puno smrznutih poljubaca.

Laku noć <3

Misha
SHARE:

22 comments:

  1. Divni odgovori,bas sam se raznezila <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe :) Hvala Lena <3 tvoj post na ovu temu je jedan od pomenutih na početku :) :*

      Delete
  2. Divan... ma, predivan post. Volim zimu, a uz postove blogerki sa winter tag-om, čini mi se da je volim još više, baš zbog toga što su me podstiču na povratak u ne toliko daleku prošlost kada sam bila bezbrižnija i kada sam mogla sa toliko uživanja da provodim zimu, i sve što ona nosi.

    Jedino, moram da kažem da me je malo (više) rastužila poslednja stavka, jer mogu da zamislim koliko ti nedostaje mama, nakon 4 meseca. Ali sve će biti super, kada dođeš, sigurna sam.

    Misha, divna si! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, slažem se sa svim što si napisala. Bilo je to bezbrižno vreme. Najveća briga bila je pronaći idealnu nizbrdicu za sanke :D I spasiti se od grudvi :)
      Hvala ti puno na komentaru <3 :')

      Delete
  3. Prelepo! Pronašla sam se u nekoliko tvojih stavki.:) Meni je ovo omiljeno doba u godini, ne samo zbog ukrasa,poklona i prazničnih aktivnosti vec volim i taj osecaj novog pocetka i jedva čekam da vidim šta me lepo čeka u sledećoj godini.:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Staša <3 Slažem se, divno je kad znaš da krećeš ispočetka, pa makar i po kalendaru :)

      Delete
  4. Odličan tag! Ja sam ti skroz zimsko dijete i ova hladnoća me jako veseli, samo nedostaje snijeg da upotpuni dojam. :D Definitivno cu i ja obraditi ovaj tag ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Mell, tvoje jesensko izdanje nekozmetičkih favorita me je delimično potaklo na pisanje posta.
      <3
      Radujem se tvojim tagovima :*

      Delete
  5. Joj lepote od posta! Kao prvo, cestitam ti na godisnjici braka :) a kao drugo, ne volim te i ne volim nikog ko ima dva Bozica jer sam ljubomorna i hocu i ja! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      A voliš me, mrvicu ;)
      Dva Božića sam valjda zaslužila :D
      Hahaha, skromna, as usual ;)
      Hvala ti puno <3

      Delete
  6. Jao sarma i EOS :)))))))))) Divan post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarma, sarma! Nego šta! :D
      Hvala :)

      Delete
  7. Odličan post :) Čaj od koprive i sarma ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mona :) Da, najbolja kombinacija :)
      Menjam kavijar za sarmu :D

      Delete
  8. nekako je poseban osećaj kad imaš dva Božića, jel da? :D
    srećna vam godišnjica i nikad nisi stara, dokle god si u duši vesela i mlada ;)
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, posebno je <3
      Najviše me veseli to što će drvce biti ukrašeno mesec dana :D
      Hvala na čestitkama :) :*

      Delete
  9. Predivan tag draga :)) Ja ne volim zimu nikako, ali kad je sve ovako lijepo na hrpi, odmah mi je draža :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Zima je divno godišnje doba, samo se treba opustiti i uživati <3

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig