16 November 2013

Saturday randomness & LOTD


Napokon sunčana subota!
I prilika za fotkanje proizvoda, nadolazećih recenzija :)

Sinoć sam se setila da nikada nisam bila u Somboru.
A nije mi daleko.
Zapravo, bila sam jednom, ali jako davno, jako rano i vrlo kratko... to se ne računa.
Tako da sam za par sati na točkovima :) again!

:*

LOTD:

I napokon moja nova frizura.
Odsekla sam 2/3 kose i jako sam srećna! :)



Oči:
1. Beauty UK Masquerade paleta
2. Essence Crazy Volume mascara


Obrve:
Beauty UK eyebrow kit

Lice:
Avon Ideal Flawless puder u nijansi Nude

Usne:
Maybelline Colorama Lip gloss u boji 295


I malo gušterisanja na suncu :)

Želim vam predivan dan!

Do čitanja!

Misha
SHARE:

20 comments:

  1. Radi što više ovih postova :).
    Frizura mi je jako dopada i odlično ti stoji uz oblik lica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Dijana :) Bih ja, ali nemam fotoaparat :grrr:
      A telefon je u fazonu: radim kako mi se ćefne! :D

      Delete
  2. Divna ti je frizura, svaka čast na hrabrosti da odsečes toliko kose :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nancy :) Veruj da mi nije bilo ni mrvicu žao :)

      Delete
  3. Hoćemo još! Prelijepa si Misha , look ti je apsolutno po mom ukusu, a frizura divnaaa <3

    Neka ti ne bude žao šišanja, divno ti stoji ova dužina::))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ajme, pa hvala na divnim komplimentima <3
      Ni malo mi nije žao, kosa će uvek narasti ;)

      Delete
  4. Jako mi se sviđa, i šminka i frizura, sve si lepo uklopila i lepo ti stoji :D
    Lidija

    ReplyDelete
  5. Svi se nešto šišamo. :D
    Ja sam istu stvar uradila pre nekih mesec dana, bila sam oduševljena i tek je pre neki dan počela da mi nedostaje kosa iako su svi oduševljeni. Tebi sjajno stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A divno! Hoćemo fotke nove frizure! :)
      Sorry ako sam propustila, nisam baš sa vremenom na ''Ti'' ovih dana.
      Hvala na komentaru :*

      Delete
  6. Misha, divna ti je frizurica. Oduševljena sam. Jako lepo ti stoji i sva si mi divna :)

    Videla sam da si kupila Velnea šamponi jedva čekam utiske.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :* I hvala još jednom na preporuci!
      P.S. Želim videti tvoju frizuricu :)

      Delete
  7. Frizura ti je odlicna mnogo ti lepo stoji

    ReplyDelete
  8. Lijepo, umjereno, svježe ;))

    ReplyDelete
  9. divno :) ove suncane fotke su mi jako lepe :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig