12 November 2013

Missha M Perfect Cover BB Cream in #23- review


Ovim postom nadovezala bih se na prethodni u kome sam recenzirala jednu od dražih BB krema koje nam dolaze s područja Azije (Klik na post!).
Večeras pišem o favoritu- Missha M Perfect Cover BB kremi :)



Ambalaža:

Krema dolazi u izuzetno simpatičnom, praktičnom pakovanju u formi tube sa pumpicom za doziranje proizvoda na vrhu.
Jako mi se svidela ideja pakovanja jer omogućava da se proizvod potroši do poslednje kapi :)
Iako je u pitanju tuba, opasnost od prolivanja/ curenja kreme ne postoji jer to sprečava pumpica za doziranje koja je dodatno zaštićena plastičnom kapicom.
Tuba je originalno bila zapakovana u kutiju koju nisam sačuvala.
Krema je vrlo izdašna jer sadrži čak 50ml proizvoda!


Sastav kreme:


Kako sam se kutije rešila ubrzo nakon kupovine, na slici iznad prilažem spisak sastojaka kreme.
Od sellera sam dobila dodatnu informaciju da se u kremi mogu naći tragovi Titanium Dioksida i Oksida Gvožđa. Ova informacija me ne čini srećnom, ali sam odabrala da kremu koristim.

Malo o proizvodu:

Missha M Perfect Cover BB krema primarno je namenjena za prekrivanje ožiljaka i svih mogućih nedostataka na licu (hiperpigmentacija, ožiljci od akni i bubuljica, fleke, crvenilo, kapilari i podočnjaci).
Čitava koncepcija azijskih BB krema zasniva se na 3 glavne odlike:

1. prekrivanje i zaglađivanje bora
2. obezbeđivanje odgovarajuće UV zaštite
3. izbeljivanje kože


Krema dolazi u 5 nijansi i sve su dostupne na eBay-u, gde sam je i kupila :)

#13 milky beige 
#21 light beige 
#23 natural beige 
#27 honey beige 
#31 golden beige 

Za sebe sam odabrala nijansu #23- natural beige.
Krema je gušće konzistencije i jako se lepo blenda na licu.
Za prekrivanje celog lica dovoljna je jedna pumpica, tako da razumete šta sam mislila pod onim ''krema je izdašna'' :)
Sadrži SPF 42 PA+++ što mi odgovara jer nemam naviku ispod šminke dodatno nanositi i kremu sa zaštitnim faktorom.
Svesna sam da je to greška, ali ne volim ''fasadiranje'' kože.

Može se nanositi u jednom ili više slojeva, ovisno o tome koja se prekrivenost želi postići.
Čisto testranja radi probala sam kremu naneti u dva sloja i moram priznati da je osećaj na licu pretežak! Imala sam utisak da imam masku.
Kako mi lice nije problematično, kremu koristim samo za prekrivanje mogućih bubuljica ili flekica, a ponekad je pomešam sa regularnim puderom koji koristim kako bih pojačala prekrivanje.

Iako je boja natural beige, krema u sebi sadrži sivkasti podton. Primetila sam da u toku višečasovnog nošenja ume mrvicu da oksidira, ali to je jedva primetno i samo kad se nosi samostalno.
Pod oksidiranjem ne mislim na to da se na licu stvore pečati/ fleke ili da se boja promeni, već se adaptira prema boji kože.

Nisam uočila da dodatno podstiče lučenje sebuma, niti da mi se koža na T- zoni brže zasija.
Ukoliko se prekrije mat puderom u prahu, može izgledati odlično i do 6 sati.

Missha M Perfect Cover BB krema namenjena je svim tipovima kože.
No ja je ne bih preporučila osobama sa masnom kožom zbog mogućnosti da brzo sklizne sa lica.
Takođe, osobama koje imaju osetljivu kožu ne bih preporučila ovu kremu jer u sebi sadrži mineralna ulja koja se nalaze na visokom šestom mestu!
Prekrivenost koja se dobija je srednje do jaka i stvarno zadovoljava sve stavke koje dobra BB krema obećava.



U sebi sadrži miris koji me podseća na kombinaciju cvetnog i mirisa baby pudera, ali nije težak i vrlo brzo nakon nanošenja se izgubi.

Zaključak:

Ovo je druga po redu tubica koju koristim i kad je potrošim kupiću novu :)
Iako ima svojih nedostataka, mojoj koži apsolutno prija.
Nosila sam je dosta često u letnjim, vrelim danima i niti jednom mi nije izazvala iritaciju ili pojavu osipa/ bubuljica.
Po zimi je kombinujem sa puderom i dobijam odličan, polu- mat finiš, savršenu pokrivenost svih mana koje ne želim pokazati :) ali i blistav, zdrav izgled.
Toplo bih je preporučila svima!
Kod prve kupovine ove BB kreme išla sam na blef i naručila bez isprobavanja, no za one koji bi je radije prethodno probali, savetujem da prvo kupite testere (cena se kreće od 3-4$, u paketu je 5 testera od po 2ml).
Regularna cena full size kreme kreće se od 13-16$, ovisno o selleru.

Zanima me imate li iskustva sa Missha M Perfect Cover BB kremom?


Veliki pozdrav!
Do čitanja,

Misha
SHARE:

14 comments:

  1. imala sam ju i bila mi je super, kupit ću je opet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično! Baš mi je drago da ti je dobra :)

      Delete
  2. Ne, ali mi se dopada kako si je prezentovala i jako bih volela da je imam. Sve bi to bilo super, da ne moram da kupujem putem Internet prodavnice, što ne volim da radim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      I ja sam bila jako skeptična kad sam otkrila čudesni svet online kupovine, no treba samo pronaći dobrog, ispravnog sellera i rešen problem.
      Takođe Pay Pal- odlična stvar jer se radi o žiro računu na koji prebaciš samo onoliko novca koliko želiš potrošiti.
      Nije vezan za tekući ili štedni račun i nemaš brige.
      Jedini problem je samokontrola :)

      Delete
    2. E, pa samokontrola mi nije jača strana. :D

      I ne volim razočarenja, a plašim se da kupujem nešto na slepo. Postoji izuzetno mali broj proizvoda koji su me razočarali jer volim da dobro proučim proizvod pre nego što ga kupim, i nijanse, i kvalitet, i tuđe utiske. A i ne volim da čekam. Zato retko kad poručujem i putem kataloške prodaje, tipa Avon, jer ne mogu ni 2 dana da dočekam da kupim ono što želim ili što mi treba. Sve moram odmah :D

      Delete
    3. Ah, onda te u potpunosti razumem :)
      Ni ja ne volim čekanje...

      Delete
  3. Ja sam imala sve nijanse osim 13 koja je stvarno za snjeguljice :D

    27 i 31 su pretamne tako da sam svoju sreću pronašla u nijansi 23 kao ti. Potrošila sam nekoliko tuba, najbolja BB-ica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno :) baš mi je drago da se, pa mogu slobodno napisati- ekspertu za negu kože :) ova BB krema pokazala dobrom!

      Delete
  4. nisam je probala ali moram priznati da mi je velika zelja da isprobam neku od azijskih bb krema!
    malo me zabrinulo to sto kazes da je ne bi preporucila osetljivoj kozi, ali obzirom na to da iako imam osetljivu kozu i na neke stvarcice znam da reagujem alergijom, jako volim da isprobavam nove stvari, tako da ce verovatno i ova bb krema jednog dana naci u mojoj kozmetickoj fioci :) odlican post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo zato ti preporučujem da prvo isprobaš testere, pa tek onda investiraš u full size.
      Manje ti bude žao 4$ nego 15$ + mogućnost iritacije na koži.

      Delete
  5. Imala, voljela, kupit cu opet! Iako imam osjetljivu kožu nije mi nikakve nerede izazvala ;) No, holika mi je ipak bolja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan feedback za osetljivokožce :D Hvala ti :)

      Delete
  6. Zdravo,odlicna recenzija,bas sam trazila neko misljenje o ovoj BB kremici.Jel nije problem da ostavis link odakle si je kupila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello :) Hvala ti puno.
      Link... well, baš sam tražila za ovaj post, no taj seller više ne prodaje BB-ice, već neke tričarije (elektroniku i garderobu). Probaj ovde: http://www.ebay.com/itm/Missha-M-Perfect-Cover-BB-Cream-50ml-21-SPF42-PA-3-Free-Samples-Korean-/120935034995?pt=US_Makeup_Face&hash=item1c284a3073

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig