22 November 2013

Little New In!


Ove sedmice stigao je Avon paketić proizvoda koje sam odabrala iz predposlednjeg kataloga.
Mogu reći da sam pametno birala, s obzirom da mi se sve jako dopada i u fazi je isprobavanja/ testiranja :)

Pa hajdemo redom.

1. Avon True Colour eyeshadow duo u nijansi Mod Gold <3





Izuzetno svilenkaste i odlično pigmentirane senke u zlatnoj i bakarnoj boji.
Kombinacija je odlična, lako se i vrlo brzo blendaju na kapku i mogu se nositi samostalno, bez baze.
Postojanost je za 10-ku!







2. Avon Ultra Colour lipstick u bojama Latte & Sheer Nectar







Hidratantni, negujući i vrlo lepi.
Čini mi se kako sam odabrala idealne nijanse <3

3. Avon Extra Lasting liquid foundation u nijansi Ivory


Već drugi dan na licu.
Vrlo dobro se stapa sa bojom kože i u isto vreme jako lepo hidrira što je izuzetno važno u ovim hladnijim mesecima kad mi se na licu umeju pojaviti suvlji delovi (oko nosa, na uglovima usana).
Konzistencija ovog pudera je srednje gusta i odlično prekriva sve nedostatke.
Da se razumemo, ja ih nemam puno i od pudera ne očekujem da mi promeni lični opis ;)
Nisam primetila da se brzo ''zasjaji''.
Blot papirić je radio tek nakon 5 sati i to samo na predelu čela, malo oko nosa i brade.


I to bi bilo to :)
Da li ste se i čime počastile u poslednje vreme?

Do čitanja,
Misha
SHARE:

26 comments:

  1. Uuu, noviteti... Sviđa mi se, zanimljiv odabir. Puder ne bih probala, jer sam po tom pitanju vrlo izbirljiva ali izbor senki i ruževa je super...

    Počela sam malo više da eksperimentišem sa senkama, zahvaljujući YT tutorijalima, tako da mi je sad sve zanimljivije. A najbolje mi stoje ove braonkaste i nude nijanse, tako da bi mi tvoja senka odgovarala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te u potpunosti za puder.
      Treba biti oprezan kod odabira istog.

      Odlično, drago mi je da eksperimentišeš :)
      Volela bih videti neki od uradaka :)

      Delete
    2. Mogu ti poslati, ali neki put kada mi ispadne baaaš dobro :) Ipak sam na početku karijere :D Hehe, šalim se :)

      Delete
    3. :) eto, bilo bi mi drago :) verujem da ti ide dobro.

      Delete
  2. Avonova nova izdanja senki su sjajnog kvaliteta (i duo i quadro pakovanja). Takođe, ta kolekcija ruževa je impresivna. Prvo sam kupila dva - probna, pa onda posle još dva...pa pošto ima puno nijansi mislim da ću poručiti još neke :D
    Puder nisam probala, i zanimalo bi me da pročitam šta imaš reći, kad isprobaš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se Jelena. Ja inače nemam običaj da koristim ruž (yeah, weirdo) ali ovi su divni <3
      Budem napisala recenziju kroz nekih mesec, mesec i po :)

      Delete
  3. Uf kakvi noviteti! Avonove senke su fenomenalne, rame uz rame ih stavljam sa Art Deco senkama, a Art Deco su dosta skuplje. Mogla bih i ja kao penzionisana Avon dama, da se počastim novogodišnjim paketičem :)

    ReplyDelete
  4. Senkica je prelepa, dve boje koje najvise koristim. A njihove ruzeve nisam probala do sada, mada mi je ovaj latte bas po meri. :) Odlicna kupovina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Milena. Ruževi su odlični! Probaj ih obavezno.

      Delete
  5. Imam puder i super je! I senke su im odlicne, ja imam Quadro senke. :) Ruzeve nisam probala.. :/ Super new in!!! :)))

    ReplyDelete
  6. Dobro si birala :) Sa nestrpljenjem čekam svaki novi Avonov katalog i ovo biranje je već postalo ritual kada sa prijateljicom, uz kafu, prokomentarišem sve od-do pa onda šta naručiti :)

    I mene zanima puder, nekad sam mislila naručiti ali sam se ipak odlučila za Calming effects koji mi baš odgovara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih takvu prijateljicu :(

      Mislim da nisi pogrešila, radujem se recenziji.
      Kao što sam ranije napisala, puno ga cura hvali (C.E.) pa me sve zanima :D

      Delete
  7. Volim Avon sjenila, imam ih nekoliko i super su mi. Ruževi su mi divni, nijanse baš za jesen :)

    ReplyDelete
  8. Ruževi su im odlični! <3 Ja sam izabrala totalno drugačije nijanse haha :D volim tamne ruzeve i crvendaće ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nemam usne za crveni ili burgundy ruž :( što me jako žalosti jer obožavam takve boje.

      Delete
  9. Prelepo si odabrala <3 Duo i Nectar ruž su savršeni!

    ReplyDelete
  10. dugo sam koristila avon kozmetiku,i mogu reci da sam uvek bila zadovoljna...za veoma pristupacne cena imaju veoma dobar kvalitet :) sve pohvale za post :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super stvarcice. Ja sam sad dobila od drugarice ovaj katalog, pa cu definitivno probati nesto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) ima stvarno svega, nadam se da ćeš odabrati nešto fino. Preporučujem ruževe.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig