8 November 2013

Good morning, sunshine! :)


U ovim ranim jutarnjim satima donosim vam utiske o najdražoj umivalici :)



Moja rutina čišćenje lica:


Kod svakodnevnog čišćenja lica volim se držati jednostave formule: topla voda i sapun/ gel/ eventualno 3 u 1 maska, piling i sredstvo za umivanje lica.
Nisam pobornik tonika i mleka za skidanje šminke jer ne volim:
1. lepljivi osećaj koji ostaje nakon ''čišćenja''
2. to, po meni, nije čišćenje, već presipanje iz šupljeg u prazno
Nema sigurnijeg do umivanja i tačka.
:)

Prošle godine sam, eto da malo promenim i ''začinim'' čišćenje lica, u DM-u kupila upravo ovu Balea bočicu i bila je to ljubav na prvo umivanje.

Malo o samom proizvodu...

Radi se o blagom gelu za umivanje koji je namenjen svim tipovima kože.
U sebi sadrži roze perlice i miriše voćno, citrusno, na grejpfrut :)


Bočica je sva girly i ne znam ima li potrebe napominjati šta me je prvo privuklo :)
Znam, površna sam ponekad...


Ambalaža je vrlo praktična.
Sadrži 150 ml proizvoda.
Da se mene pita- volela bih neko izdanje u količini od najmanje 500 ml jer se obožavam umivati ovom divotom!
Tu možete zaključiti i koja mu je (po meni jedina) mana- brzo se troši :(


Na poleđini bočice nalazi se par informacija, popis sastojaka, deklaracija s prevodom (inače, nisam zakeralo, ali u poslednje vreme me ove nalepnice jako sekiraju :) nekako se uvek nađu na mestu gde piše nešto važno, a nije prevedeno).

Dopada mi se pumpica koja radi na principu okretanja u levo ili desno (open/ close), tako da je gel zaštićen od eventualnog prosipanja.


Kako deluje?

Nanosim ga ujutro kako bih osvežila i pripremila lice za ostale korake u nezi kože, kao i uveče (nakon posla) kod skidanja šminke.
Ono što mi se jako dopada je osećaj čistoće i svežine koji ostaje nakon upotrebe gela.
Takođe, veliki plus je i citrusni miris koji je baš prijatan.

Za umivanje ujutro koristim jednu pumpicu, dok mi je kod skidanja šminke potrebno 2-3 pumpice (dok primarno skinem svu šminku, a potom novom količinom gela čistim moguće ostatke pudera).
Kako koristim Revlon Colorstay puder, a svima nama koje smo taj puder ikada probale jasno je da je on malo ''žilaviji'' kod skidanja- moram priznati da ga ova umivalica bez problema uklanja.
I kod skidanja maskare je odličan!
Ne nadražuje oči i ne isušuje kožu oko očiju.

Pošto u sebi sadrži roze perlice, gel uglavnom nanesem i rasporedim između dlanova, pa onda na lice gde se te perlice, usled mehaničkog delovanja dlanova- rasprsnu!
Iskreno, ne znam šta perlice sadrže u sebi.
Neki kažu vitamine.
Ja kažem- čisto sumnjam :)
Nemaju piling delovanje jer su premekane.
Ali definitivno sadrže nešto u sebi.

Dopada mi se kako zapeni i fino klizi po koži, te s lakoćom ukloni svaki trag šminke.
Pouzdano tvrdim to jer nakon svakog umivanja preko lica pređem blazinicom natopljenom Bioderminom micelarnom i dešavalo mi se ranije da pronađem ostatke pudera na području oko nosa, na sredini brade ili na čelu. 
Nakon umivanja Baleinim gelom ovakve situacije su vrlo, vrlo retke. 
Opet, sve zavisi koliko sam temeljno oprala lice :)


Zaključak:

Vrlo pristrasno :) tvrdim da je ovo odličan proizvod koji košta minimalno, a radi maksimalno dobar posao.
Probala sam različite, skuplje proizvode sa istom funkcijom, no ovu bih umivalicu ponela sa sobom na pusto ostrvo.
Toliko o tome!
Cena je oko 2€ i toplo bih preporučila svima koji su u potrazi za efikasnom solucijom za uklanjanje šminke i svakodnevno čišćenje lica :)

Želim vam divan dan!

Misha
SHARE:

32 comments:

  1. Mogla bih da ga probam, nisam ga primetila verovatno jer "projurim" kroz dm. :D Bočica je preslatka :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sebi davno obećala da ću pronaći vremena i otići u razgledanje, onako natenane, bez ikoga. I svaki put kad sam sama i kad me niko ne ometa :) nađem super stvarčice!

      Delete
  2. Svi hvalite ovu umivalicu a ja nikako da stignem da je probam :) Mislim da ce definitivno biti sledeca na redu, cim se potrosi ova koju sad koristim...
    P.S. Kako si me nasmejala sa "ja kazem- cisto sumnjam" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, verujem da će ti se svideti :)
      Isto tako, da iz nekog super neverovatnog razloga ne izgradiš ok relationship sa ovom umivalicom... a ja razlog ne vidim, makar košta 2€.
      P.S. Obožavam Casper ''vitamine i minerale'', tu su, a nema ih :D

      Delete
    2. Hahhahahahaha, naprosto obožavam i tvoj blog i tvoje komentare! Umirem od smijeha: Casper "vitamini i minerali" hahahahahahah :-D :-D

      Delete
  3. Kupovala sam ga 3 puta :))).
    Odlična recenzija koju bih "potpisala", što kaže žargonski.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto! Odlično! Drago mi je da si i ti zadovoljna :)

      Delete
  4. Svi hvale ovaj gel, bas ga vidjam cesto na blogovima... Ja prvo cistim micelarnom pa onda gelom, volim na kraju taj osjecaj cistoce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, u poslednje vreme se nalazi u puno favorit postova ;)
      Kad zaslužuje to :)

      Delete
  5. Divno si ovo opisala.. Ne volim baleu, ali ću razmisliti o ovoj umivalici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Aleks :)
      Daleko da su svi Baleini proizvodi dobri, tj. da dovoljno dobro odgovaraju svima jednako, no nema razloga da ne probaš.
      Verujem da će ti se svideti :)

      Delete
  6. Oh lajk za umivanje, cini mi se da sam jedina koja to sprovodi u delo :) Mislim da su kuglice samo ukras :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) nego kako!
      Ko je video skidati šminku samo micelarnom/tonikom/mlekom :D

      Delete
  7. I ja mrzim taj osecaj na kozi. :) ali sam davno digla ruke i od ovakvih proizvoda,prirodni sapun za moj tip koze,i to je to!! :) super post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako si pronašla dobar, prirodni sapun koji ispunjava tvoja očekivanja- thumbs up! :)
      Ja volim od nevena i sa začinskim biljem koji u sebi sadrži travke i baš fino ispilinguje lice :)

      Delete
    2. Koristim Manana sapun,za masnu kozu lica od Ebanovine,i stvarno lepo iscisti lice,i nekako imam prirodni osecaj na istoj! :D jeste da je 600 dinara,ali vredi svaku paru!!

      Delete
    3. Bolje investirati u takav proizvod 600 dinara, nego u 3 loša po 200/300 :)

      Delete
  8. Ja se isto uvek umivam i dok se ne umijem imam utisak da mi je lice prljavo... :D
    Ova umivalica je super i slažem se sa svim što si napisala! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Katarina :)
      Drago mi je da slično razmišljamo ;) :)

      Delete
  9. I moj je omiljeni, savršen za suhu kožu, mada mislim da može da prođe i na svakoj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno :) baš mi je drago da ga voliš :) I slažem se, voli ga svaki tip kože.

      Delete
  10. zvuci jako dobro! definitivno ga kupujem kad potrosim trenutne umivalice :)

    ReplyDelete
  11. Tako si ga dobro opisala da bih ga ujutro kupila , međutim imam 4 umivalice u zalihama tako da...spremam na WL :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, pa hvala puno na divnom komentaru :)

      Delete
  12. Ja koristim plavi balein gel za umivanje, i stvarno osvezavaju kozu. Dala si mi odlican predlog da ovo probam sledeci put. Odlicna recenzija, "osvezavajuca" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Milena, drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  13. Nikako da ju kupim a svi redom je hvale :D imam sad nekoliko umivalica ali neće ni ova škodit ako se nade na polici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tih gelova nikada dosta. A čini mi se da licu prija kad se malo češće promene :) Ili se ja to samo tešim?

      Delete
  14. divan blog divan post slijedim te pliz slijedi me natrag ako ti se sviđa moj blog :*

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig