29 November 2013

Garnier Movida preliv za kosu


Kako već 9 meseci izlazim iz plave boje u nešto ''prirodniju'' smeđu varijantu, često se susrećem sa povremenim izbijanjem plavih pramenova tu i tamo.
Nije da mi to preterano smeta, ali deluje neuredno.
Pre 15-ak dana dala sam šansu Garnier Movida prelivu za kosu koji sam kupila u Muller-u, pošto nisam imala potrebu za kompletnom promenom, već toniranjem i ujednačavanjem postojeće boje.

Evo i utisaka nakon 2 sedmice.


Proizvod dolazi u krajnje simpatičnoj, roze- narandžastoj, kartonskoj kutiji (kao i sve boje za kosu, I guess).
Na kutiji je par osnovnih podataka o proizvodu, proizvođaču, te sastojci boje:


Na popisu sastojaka nema amonijaka, što je veliki plus kada se radi o bojama za kosu.
Odabrala sam nijansu 29- hladnu svetlo smeđu.


E sad, ono što je baš zanimljivo i, čini mi se, drugačije nego kod ostalih drogerijskih boja je pakovanje koje se nalazi u kutiji:


* 1 x rukavice
* plastična tuba sa razvijačem boje (belo- narandžasta bočica)
* maleni spremnik sa tonerom :) (braon bočica)
* 1 x balzam za posle pranja kose

Mešanje boje je vrlo jednostavno; prvo se skine narandžasti poklopac na braon bočici sa tonerom, zatim se ta bočica zavrne na donji deo belo- narandžaste tube sa razvijačem.
Kad se čuje ''klik'' znači da su se ove dve bočice dobro spojile, a potom se zajedno izmešaju okretanjem za 180 stepeni :)
Dakle, ne mučkati kao da je shake, već okretati za 180 stepeni!
;)



Kad je toner pomešan sa razvijačem, boja je spremna za upotrebu.
Svakako sam pre nanošenja kožu zaštitila kremom (ugl. je to plava Nivea koju koristim samo za ovakve potrebe, jer mi je premasna za bilo šta drugo), a ruke priloženim rukavicama.
Boja se nanosi direktno iz bočice (nakon mešanja boje treba ukloniti narandžasti pipak :) na vrhu bočice).

Ono što me je oduševilo je kako preliv miriše!
Kajsije!
Celi stan je mirisao satima iza bojanja :)
I to ne veštački, naparfemisano, već kao prave, pravcate kajsije!
(+ miris nije potpuno nestao nakon 2 naredna pranja!)
:)

Kod nanošenja sam primetila da se jako lepo i brzo rasporedi po kosi.
Nanosila sam ga na razdeljke, kako sam kosu podelila u više sekcija, a zatim bih češljem raspoređivala ostatke prema krajevima kose kako bih dobila što ujednačeniju boju.

Ovaj preliv na kosi ne sme stajati duže od 15 minuta i jako je bitno pridržavati se uputa za upotrebu, pošto u suprotnom boja može dodatno potamniti i ispasti potpuno drugačije od očekivanog.

Nakon 15 minuta kosu sam isprala i našamponirala, potom stavila pakovanje i nakon toga nanela sam balzam koji u sebi sadrži negujuće mleko kajsije (balzam koji je došao s bojom).


Ima li potrebe da napominjem da i bazam prefino miriše na kajsije?
:)

Nakon preliva primetila sam kako je boja ujednačena, ali za nijansu tamnija od očekivane.
Takođe, pojavio se crveni pigment kojeg se želim rešiti.
No od kad sam stavila preliv, često dobijam komplimente na boju kose.
Kažu ljudi kako ''deluje toplo i kako je baš fina, zimska boja''.
Ja bih i dalje bila zadovoljnija da nema tog crvenog pigmenta, no dobro.
Ispraće se.

Kvalitet kose nakon prelivanja je sasvim ok.
Nisam primetila da mi je kosa suvlja nego inače, a ni da je neposlušna.
Nekako je pitomija za ukrotiti :)

Garnier kaže kako preliv može trajati do 8 pranja.
Ja sam u ovih 15 dana kosu oprala 7 puta i ne primetim da se boja jako ispira.
Čak mi se prava farba puno više i brže ispira (is it just me, or?!...)
Da je svetlija nego odmah nakon prelivanja- jeste! :)

Konačna boja je srednje smeđa sa blagim crvenkastim prelivom, raspoređenim po pramenovima tako da se u konačnici sve to fino složi i izgleda poprilično toplo.
Današnja fotka:


Zaključak:

S obzirom kako sam bila šarena, zadovoljna sam :)
Da je moglo bez crvenog pigmenta- moglo je.
Ali s vremenom, kako se boja ispira, nakon svakog pranja deluje svetlije i življe :)
Miris je fenomenalan i dopada mi se kako ne iščezava tako brzo.
Kvalitet kose je dobar i svakako bih više preporučila preliv, nego farbanje.
Ono kod čega treba biti oprezan su nijanse.
Garnier, ali i mnogi drugi drogerijski brendovi poznati su po tome da boja na kutiji i boja na color chart-u sa uzorcima često ne odgovara konačnoj boji koju ćete dobiti na svojoj kosi.
No kako testeri za boje ne postoje (ovo se čak i rimuje), ostaje nam da igramo na kartu najmanjeg rizika, ili jednostavno odemo kod frizera i prepustimo se profesionalcu ;)

U svakom slučaju, ja sam zadovoljna i konačna ocena bila bi 7/10.

Spoiler alert! 
U Osijeku sam pronašla dućan u kome se mogu pronaći profesionalne boje: Dikson, Annyer, Inoa, Macadamia <3 Tako da, čim se ovo ispere, odoh u ash brown :D

Da li ste se u skorije vreme ''igrale'' sa bojama? :)

Do čitanja,

Misha
SHARE:

22 comments:

  1. Bas sutra treba da se fabam, tacnije eksperimentisem, prvi put sa novom bojom :) Pogledacu bas da li kod nas ima ovih preliva i da li ima neka plava nijansa pa da se i ja malo prelijem :D
    P.S. Svidja mi se boja :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kojom? Joj, ja sam se jednom tako fino upropastila dok sam bila plava, jedva se izvukla iz Lady Gaga žute hahah
      Hvala na sviđu :*

      Delete
    2. Stevan Still, cula sam da su prilagodjene nasem podnevlju i da "ubijanju" narandzastog pigmenta pa ajde da pokusam :)

      Delete
    3. Odlično! Obavezno javi kako je prošla avantura :)
      I pošalji koji fotku :)

      Delete
  2. Nema ovih farbi u RS :( Negde sam ti već komentarisala. Sa obzirom da je preliv super ti je pokrilo! A ja, eh, ja sam eksperimetisala toliko da to nije zdravo :D Menjala sam boje isuviše često, onda sam se ošišala i smirila. Shvatila sam da je najlepša kosam zdrava kosa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na žalost, još uvek nema :/
      Da, odlično je pokrilo celu kosu i vrlo ujednačeno, što mi se posebno dopada.
      Slažem se sa poslednjom rečenicom- zdrava kosa je najlepša kosa :)

      Delete
  3. Sedam pranja bez posebnog ispiranja boje je feeenomenalan rezultat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Da čovek ne poveruje :) U kupatilu imam jedan blokić u koji beležim svako pranje (nerd alert!) i ravno 7 :D

      Delete
  4. Kako je meni krivo što ovoga kod nas nema... Odlično bi mi došlo za ovu ispranu polovinu kose (pošto puštam svoju boju -.-). Moram naći neko rešenje u najskorije vreme. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A da smućkaš preliv sama?
      Kupiš boju, pomešaš u omeru 1:1 sa hidrogenom (ne preterivati, treba ti 1/3 tube max, ako je kosa dugačka), dodaš malo mlake vode i šampon za kosu ili regenerator kako bi se sve to fino rasporedilo po kosi. Važno je da kosa bude vlažna pre nanošenja.
      I voila! :)
      Tako sam radila do sada i uvek je bilo super.

      Delete
  5. Jako mi se sviđa kako ti je ispalo ! Kupila sam jednom ovaj proizvod, ali nisam znala da je toner :D Mislila sam da je boja i sad sam se baš iznenadila jer je bilo postojano . Hoćemo još postova o kosi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) hvala.
      Da, toner je :) ali po trajnosti ravan, ako ne i bolji od klasičnih farbi za kosu.
      Biće, baš sam istestirala par zanimljivih, a vrlo jeftinih proizvoda za kosu :)

      Delete
  6. Deluje zanimljivo, i slažem se da je preliv daleko bolji izbor, ali izbegavam i jedno i drugo u širokom luku iako je moja kosa puna čudnih pramenova.

    Drago mi je što si ti zadovoljna, boja ti je baš lepa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Pozdravljam tvoju odluku i volela bih da sam karakterom mrvicu čvršća kad se radi o boji kose.
      Stvarno sam haos u tom segmentu :D
      Jedno vreme sam imala zelenu kosu.
      Like- trava zelenu :D
      Toliko o tome.

      Delete
    2. Hehehe, ne mogu da verujem :) Volela bih da vidim kako je to izgledalo :)

      Delete
  7. bas je dobro, ja isto volim kad nema amonijaka, i voljela bi probati preliv, i ako sam odlucila se da se ne farbam vise, i da nista ne stavljam na kosu, jer sad je okej, al ovo mi djeluje zanimljivo =D sto mi to radis, hahaha =D
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ne moraš- nemoj.
      :)
      Eto.
      Tvoja kosa mi deluje zdravo i boja je baš divna.
      Ja je ne bih dirala :)
      :*

      Delete
  8. moje poslednje igranje sa bojama bio je ombre u aprilu i tu sam stala sa igranjem :D igrala bih se ja i više, nije da ne bih ali se bojim da ne upropastim moju kosu koja je solidnog kvaliteta... mozda se jednog dana i okuražim pa probam nešto više od ombre-a :)
    sto se tice tvog preliva meni se jako svidja kako ti je ispala boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias :) Uvek sam za opciju- manje je više ;)

      Delete
  9. koristim točno ovu nijansu i meni ne izleti creni pigment, a inače muku mučim s njim. bit će da ti je zbog svih ostalih prijašnjih farbanja. jer ja ga stavljam na svoju kosu na kojoj osim ovog preljeva nema nikakvih boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čak mi ni ne smeta crvenkasti odsjaj :)
      Mislim sad, nakon skoro mesec dana.
      A to za ''history of coloring'' si totalno u pravu- kad- tad dođe na naplatu :D

      Delete
  10. stvarno si se igrala :)))
    lijepe su ti sve boje, a život je stvarno lakši kad se kosa malo skrati :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig