13 November 2013

Drage žene :)


Moram vam priznati nešto.
Pre tri godine odrekla sam se jednog pogubnog poroka.
Nemojte me osuđivati.
Ne pre nego vam kažem o čemu se radi.

Svesno sam se trovala, gušila, upadala u mračne ponore uma dok sam nepomična stajala... a sebi sam tad izgledala kao neko ko ima kontrolu nad svojim životom.
Kao neko ko će, jednog lepog dana, svojim stavovima, delovanjem, svet učiniti za mrvicu boljim mestom.
A bila sam samo još jedna u moru marioneta kojima se svakodnevno ispira mozak!

I onda sam odlučila da je KRAJ!
Tog leta, 2010. odrekla sam se TELEVIZORA.

:)

Verovali ili ne.
Od tada živim zdraviji, srećniji i ispunjeniji život.
Slobodno vreme ulepšavaju mi dragi ljudi, 4 čupave zverke koje volim najviše na svetu.
Neretko posegnem za dobrom knjigom ili časopisom.
Više slušam i posmatram ljude oko sebe.
Volela bih kad bi se svi ti ljudi više smejali.
Kad bi shvatili da život nema reprizu...

No da ne odem u nepotrebnu dubiozu :)
Htedoh sa vama podeliti nešto što sam pronašla na jednom portalu.
Kako više ne gledam/ ne slušam šarenu kutiju :) čitam portale!
Radi se o sjajnom članku upućenom nama, ženama :) pisanog... pa ne perom, ali tastaturom mladog, hrvatskog kolumniste i community manager-a, Bojana Rodika.
Pripremite šoljicu čaja i uživajte.
Ovako nas vidi jedan muškarac :)

''Drage žene, 
vi ste iracionalne. Histerizirate. Paničarite. Pretjerujete. Sklone ste promjenama raspoloženja. O svemu imate mišljenje. Svađe rješavate novim svađama, a argumente ne prihvaćate. Prebacujete nam stvari koje i same radite. 
Nesigurne ste. Sumnjičavo gledate na druge, uvjerene da su ljepše i bolje. No i na njima ćete pronaći nedostatke. Dozvoljavate da vam društvo nameće ideal ljepote koji suludo pokušavate pratiti, iako duboko u sebi znate koliko je to nepravedno.
Očekujete od nas da znamo svaku vašu skrivenu misao, da u promjeni boje laka za nokte shvatimo da ste duboko povrijeđene komentarom da juha nije dovoljno slana. Pratite svaki naš pogled i čekate trenutak da se zaustavi na drugoj ženi, samo da bi nam to predbacile. Svoju ljubomoru ne smatrate ljubomorom već preventivnim napadom na teroriste. Svaki slobodni trenutak koji ne provodimo s vama predstavlja izraz naše nezainteresiranosti, manjka ljubavi, prevare.
Financije vodite kao HDZ-ova vlada. Niste u stanju obaviti ciljanu kupovinu, jer svaka nova ambalaža skreće vašu pažnju i vodi novom peglanju kartice. Orijentacija u prostoru za vas je nuklearna fizika, a čak i osnove poput "skreni lijevo" završavaju pitanjem "a koje lijevo?"... 
Drage žene, 
vi ste prekrasne. Ništa na svijetu ne može toliko uzbuditi srce poput pogleda na vas. Adrenalin proradi brže od atletskog dopinga i svaka racionalna odluka nama u tom trenutku postaje nepoznanica. Zbog vas smo u stanju voditi ratove, posvađati se s prijateljem, dići sjekiru na brata, završiti u zatvoru. I iako često ostavljamo drugačiji dojam, stvarnu ljepotu vidimo u vama, a ne u odrazu vašeg lika.
Brižne ste. Bdjet ćete uz naš krevet dok cendramo zbog obične prehlade, no vlastitu bolest šutke ćete otrpjeti. Slušate sve probleme koje nas muče i iako znate da ne možete pomoći, bit ćete nam potpora. U vama imamo oslonac koji u sebi rijetko možemo pronaći. Zbog vas smo i mi sami - bolji.
Čvrste ste i odlučne. Držite do svojih vrijednosti i ne dozvoljavate da vam ih itko relativizira. 
U svemu lošem pronaći ćete nešto lijepo i u sekundi učiniti život podnošljivijim. Utjeha ste u ovom sivilu u kojem se svatko bori za sebe.
Imate srce kao kuća veliko. Kada volite, volite apsolutno, energijom milijardi galaksija. Djetetu ste centar svijeta i nitko drugi ne treba ga odgajati osim vas, jer samo majka može vrijednosti, moral i uvjerenja neiskvareno prenijeti na sina ili kćer. Ne trebaju nam ni religije ni filozofije, ni države ni diktature: sve što je ispravno i lijepo, nalazi se u vama... 
Drage žene,
vi ste savršene. Ideal ste umjetniku, majka djetetu, partner muškarcu. Vi ste yin koji yangu daje smisao, zbog vas svemir živi u vječnom balansu. Molim vas, nemojte se nikad mijenjati... ''

 Ruku na srce, čovek ima pravo!
:)
I kad na kraju dana podvučete crtu, shvatite da će taj puder i maskara završiti u slivniku umivaonika, da će se garderoba potrošiti, iznositi, ali ono što ostaje zauvek jesu karakter i lepota koja se nalazi u svakoj od nas.
Zato nemojte degradirati sebe.
Imajte više vere, radite na sebi, oplemenjujte duh i ono najvažnije- shvatite da ste jedinstvene. Da ne postoje duplikati onoga što vidite u ogledalu. Da su tete na TV-u i naslovnoj strani photoshopirane do daske! :) i da nam se svakodnevno servira nešto što spada u kategoriju ''bajke za odrasle''.
Budite svoje!

P.S. I nemojte gledati TV :D

Želim vam predivan dan <3

Misha
SHARE:

21 comments:

  1. Hahaha >D Iskreno si me nasmejala sa ovim postom. Takodje ne gledam TV odavno, ali sam prestala vise zato sto prosto nisam imala vremena, nego zato sto sam donela tesku odluku. U svakom slucaju, mislim da je to jedna od pozitivnijih promena koja mi se desila :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Ja to nazivam- trovačka kutija :D

      Delete
  2. Pa ja tebe obozavam! :) Svaka cast za TV! Moram priznati da sam pre jedno dve godime i sama imala istu ideju ali su me odgovorili... Na neki nacin mi je i drago i krivo :) Krivo- jer se jako iznerviram kad naletim na neke gluposti i onda jos budem besna na sebe sto sam dozvolila da me odredjena "vest" potrese i poremeti... Drago- jer u poslednje vreme ima jako dobrih, kvalitetnih, emisija iz kojih sam dosta stvari naucila :)
    A sto se tice teksta o zenama... Opisao nas je bolje nego sto bismo mi same sebe :)

    ReplyDelete
  3. :)))) Ovo je bilo divno procitati, vrlo lepo sroceno. A za TV svaka cast, ja pogledam ponekad, ali mi nista ne drzi paznju vise od pola sata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Milena, drago mi je da ti se svidelo moje pisanije :)
      Moj karakter obiluje različitim osobinama, a inat nekako prednjači :D Tako da, ako nešto zacrtam, odlučim, nema te sile koja će me vratiti na staro ;)

      Delete
  4. Ej, bre! Uplašila si me na početku post-a. Ja volim da pogledam neke stvari na TV-u, ali pozdravljam tvoju odluku, u potpunosti.. Ali sam sigurna da je život bez TV-a mirniji, jer, kao što Jovana kaže, previše opterećuju neke loše vesti.. Zato treba pažljivo birati ono na šta usmeravamo svoju pažnju.

    Kad dolaziš, inače ovamo? Zaboravila sam kako se zove mesto u koje dolaziš, ali se sećam da je u blizini Zlatibora, a ja dolazim u januaru tamo, pa sam te se setila, rekoh, možda ćeš i ti tad.

    E, da, moram da prokomentarišem i tekst. Hvala ti na njemu, iako ti nisi autor, ipak si posrednik, i da nije bilo tebe ne bih ga možda nikada ni pročitala. Ne znam za vas, ali ja sam toliko srećna kada pročitam nešto ovako. I hvala ti na poslednjim rečenicama u kojima si nas podsetila na ono osnovno što treba da nam bude na pameti :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :) jel jesam?

      Biću iskrena. Odrasla sam u maniru poštovanja svih kultura, običaja, veroispovesti, rasa.
      I onda su se na našim prostorima dogodile neke ružne stvari.
      I onda je moj, još uvek nerazvijeni stav u mlađim godinama bio na udaru svih tih zlih komentara, mržnje, potpirivanja vatre. I nikako nisam razumela šta se tu dešava. Ubistva, otmice, bombe, siromaštvo, glad, tragedije, užasi!!!
      I to se sve prenosi kao od šale.
      Nikada se nisam predavala masama i trendu ''e, ako on/ona tako kaže, to je TAKO! i ako ja ne budem razmišljala na taj način, izgubiću prijatelje''...
      Kako se svaka šuša zove novinarom i degradira to divno zvanje, odlučila sam da za sva vremena završim sa ratovima, političarima, Sekama, Cecama, silikonima, Vešn Fikovima (kako je moja mama jednom nazvala Fashion Week :D)
      Ni malo mi ne nedostaje.
      Eventualno, kad me baš zanima, pogledam on line verziju nekih vesti i vremensku prognozu :)

      Kad dolazim? Ako imaš neko lakše pitanje :)
      Nadam se uskoro, a mesto u kome mi žive baka i deda je na obroncima Divčibara.
      Tamo sam u maju.

      Tekst je odličan i čitam ga svako malo.
      I meni, kao i većini žena, s vremena na vreme padne samopouzdanje, nešto bih menjala, nisam zadovoljna. A onda se zaustavim i shvatim- ZDRAVA SAM! Imam razlog da osmeh ne skidam s lica.

      <3
      Hvala ti puno na komentaru.

      Delete
    2. Itekako, bolje da ti ne kažem šta mi je prolazilo kroz glavu :)

      I nema na čemu, sve po zasluzi!

      Bolje da ne pričam dalje na temu društva, i stanja u istom :) Ovaj blog zaslužuje lepše teme :)

      Uživaj :*

      Delete
  5. Odličan post, baš sam se nasmijala prvim dijelom pisma :) ali sve u svemu pametan čovjek. Ja sam ovisnik o serijama tako da bi teško mogla bez TVa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Jako, slažem se. Makar mu je ovo što je napisao jako pametno :)
      Ima serija i na torrentima ;) haha

      Delete
  6. fantastican post, zaista!
    ja tv ne gledam vec dosta dugo. nije to bila neka odluka-e od sutra ne gledam tv vec se spontano desilo. sa tv-a sam presla na kompjuter i pocela da se zanimam za blogove, kozmetiku itd, pa od istrazivanja svega i svacega ne bih ni imala vremena da gledam tv. ponekad samo gledam neku seriju, mada i to vecinom skinem na komp pa lepo gledam kad je meni cef.
    toliko ima negativnih, ruznih i zaglupljujucih emisija i vesti na tv-u da ja to zaista ne mogu da podnesem jer me svaka sitnica optereti tako da je moj zivot daleko lepsi bez tv-a :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ani, drago mi je da ti se svidelo :)
      U potpunosti se slažem sa svim što si napisala.

      Delete
  7. Hahahaha, ss guštom sam pročitala post, bravo!

    I tek kad sam pročitala, shvatila sam da ni ja ne gledam TV jako dugo. Zapravo, ne sjećam se kada sam zadnji put nešto pogledala.

    S druge strane, ovisna sam o komojuteru pa mi opet dođe na isto :P

    Ovaj dio moram ponoviti koliko mi je upečatljiv: "I kad na kraju dana podvučete crtu, shvatite da će taj puder i maskara završiti u slivniku umivaonika, da će se garderoba potrošiti, iznositi, ali ono što ostaje zauvek jesu karakter i lepota koja se nalazi u svakoj od nas."

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Hvala.
      Tv je najjeftinije masovno oružje manipulacije, a kako imamo samo jedan život, nemam vremena za ispiranje mozga :D
      Zato čitam.
      Čitanje je majka mudrosti ;)

      Delete
  8. "I kad na kraju dana podvučete crtu, shvatite da će taj puder i maskara završiti u slivniku umivaonika, da će se garderoba potrošiti, iznositi, ali ono što ostaje zauvek jesu karakter i lepota koja se nalazi u svakoj od nas.
    Zato nemojte degradirati sebe."

    Svaki komentar na ovo je suvišan! Predivan post <3

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig