20 November 2013

Avon Ideal Flawless Foundation- review


Kod odabira novog pudera obavezno posegnem za Google search alatom.
Recenzije koje pronalazim na internetu od velike su pomoći da formiram nekakvo objektivno mišljenje o proizvodu, te se odlučim na isprobavanje istog.

Kad se radi o kataloškoj prodaji, dosta ljudi se teško odlučuje na kupovinu proizvoda jer nemaju mogućnost da ih pogledaju, opipaju ili isprobaju.
Kako je i puder koji danas recenziram produkt kompanije koja svoje poslovanje zasniva na kataloškoj prodaji, pre odluke o kupovini proizvoda obratila sam se svojoj Avon Dami :) koja mi je na testiranje ustupila par uzoraka tečnog pudera kako bih sama ocenila odgovara li mi proizvod i u kojoj meri.
Isto to savetujem i vama.
Nemojte se stideti tražiti testere!
Vaša Avon Dama će ih rado ustupiti jer ni njoj, a vama pogotovo, ne ide u prilog da budete nezadovoljne/i proizvodom koji ste kupile/i.
Kao osoba koja se bavi prodajom znam koliko mi je stalo da kupac bude zadovoljan! :)

I dok čekam novu pošiljku iz Avon-a, pišem o:
Avon Ideal Flawless tečnom puderu

Ambalaža/ dostupne nijanse:


Sasvim je neupitna kvaliteta pakovanja/ ambalaže kad se radi o Avon proizvodima. 
Koristim ih godinama i nikada nisam imala situaciju da se ambalaža raspala.
Što mi je veoma bitno.
Avon Ideal Flawless originalno je zapakovan u elegantnu, čvrstu, crnu kutiju na kojoj se nalaze osnovni podaci o proizvodu.
Zapremina proizvoda: 30 ml
Sadrži SPF/FPS 15
Na poleđini kutije je spisak sastojaka:


Na našem tržištu ovaj puder dostupan je u, ako se ne varam, 5 nijansi.
No u svetu je dostupno čak 16 različitih nijansi, što je sasvim u redu ako uzmemo u obzir koji sve tipovi i boje kože postoje :)


Odlična stvar je ta što su sve nijanse neutralnog tipa, niti jedna nije previše žuta ili previše roza, tako da sam sigurna da bi odgovarale širokom rasponu podtonova kože.

Za sebe sam odabrala nijansu Nude. Mada mislim kako bi mi mrvicu bolje odgovarala Ivory.
No ništa strašno, ne deluje neprirodno ili različito od ostatka kože (vrat, dekolte).


Ambalaža je staklena <3
Deluje luksuzno, podseća na ambalažu Chanel Lumiere i vrlo je praktična.


Na vrhu se nalazi pumpica zaštićena plastičnim poklopcem koji lepo i čvrsto ''klikne'' na bočicu.
Pumpica radi po sistemu open/close, tako da se okretanjem u levo otključava, a nakon doziranja pudera, okretanjem u desno se zatvori.


Formula, nanošenje, postojanost:

Kod ove podloge Avon obećava savršeno prekrivanje svih mogućih nepravilnosti na licu.
Puder sadrži InvisiBlend pigmente- sitan shimmer koji se idealno stapa sa kožom, te joj obezbeđuje prirodan sjaj i blistavost.


Nisam sigurna koliko je shimmer vidljiv na slici iznad, ali ako se malo bolje zagledate- tu je :)
Ono što mi se jako dopalo je tesktura pudera!
Gustina je srednja i jako se lepo blenda na licu, bilo da koristim četkicu ili prste.
Preferiram ga blendati prstima jer ga tada ravbomerno rasporedim i imam utisak da se pod toplinom kože sjajni pigmenti ravnomernije rasporede.

Na licu ostavlja lagani dewy finish koji deluje vrlo prirodno i umereno (pod ovim mislim kako, ako se lepo nanese, jedva se i primeti prisutnost pudera na licu).

Prozračna tekstura pudera obezbeđuje da koža zablista u punom sjaju (zdravom sjaju!), a ono što je dodatni plus u celoj priči je što se na mojoj, mešovitoj koži ne zasija nakon sat vremena.
Obavezno nakon podloge nanosim i transparentni puder u kamenu na područje T- zone tako da sam sa ovom kombinacijom mirna od 4-6 sati bez blotovanja :)
Ima blagi hidratantni učinak i nisam primetila da je na mom licu izazvao bilo kakav problem.


Količina potrebna za celo lice je pumpica do dve, ovisno o tome kolika se pokrivenost želi postići, pa smatram da je bočica od 30 ml i više nego ekonomična (npr. ja svoj koristim svaki drugi dan, biće dva meseca kako sam ga kupila, potrošila sam količinu od... mislim 5-8ml).

U par situacija, kod pregledavanja You Tube recenzija, primetila sam da se ova podloga često upoređuje sa Lancome Teint Miracle tečnim puderom upravo zbog reflektirajućih čestica i finiša.
Lancome puder nisam probala, ali ako je istina što YouTuberice pričaju :) go for Avon!
Cenovno je pristupačniji i kvalitetom ne verujem puno drugačiji od skupljih pudera.

Zaključak:

Jako prijatno iznenađenja iz Avona.
Izbor nijansi je sasvim solidan. 
Preporučila bih ga svima, osim osobama sa izrazito masnom kožom jer nisam sigurna kako bi se podloga ''ponašala'' na takvoj koži.
Odlična je alternativa skupljim podlogama i svakako, pre kupovine, preporučujem isprobavanje testera, iako mislim da kupovina ove podloge sa sobom nosi minimalan % rizika :)
Može se pronaći na sniženjima. Ja sam svoj primerak platila 65 kn što bi bilo 8,6€.

Zanima me da li ste probale Avon Ideal Flawless i kakvo je vaše iskustvo sa Avon proizvodima uopšte?

Ugodan ostatak dana!

Misha
SHARE:

22 comments:

  1. Jedini puder koji kupujem godinama je Avonov Calming effects. Pored nekih drugih koje imam taj ima uvijek svoje mjesto :) A Avon ima (bar meni) jako dobrih proizvoda i moram izdvojiti ruževe <3 Ovaj tvoj nisam probala ali shimmer... no-no :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je super kad pronađeš idealnu podlogu :) Naravno, nastaviš sa isprobavanjem, ali uvek se na kraju imaš čemu vratiti, kad ''zagusti'' ;)
      Shimmer je diskretan i golim okom nevidljiv, no licu daje finu blistavost :)

      Delete
  2. Dakle, čim potrošim prvu bočicu pudera, kupujem! Izgleda sjajno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, hvala i nadam se da će ti odgovarati :)

      Delete
  3. Razmisljala sam bas da li da ga uzmem, ali posle tvoje recenzije verovatno cu ga uzeti. Hvala na savetima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na čitanju, a zadovoljstvo je moje- ako sam pomogla :)

      Delete
  4. zvuci zanimljivo i bas interesantno sto ga porede sa ysl puderom. odavno nisam koristila avon pudere ali nekad bih mogla i da mu dam sansu i porucim ga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Why not! :) Cenovno je dostupniji od YSL/ Chanel-a/ Lancome-a, a kvalitetom opravdava cenu.

      Delete
  5. Nikada nisam kupovala puder preko kataloske prodaje,jer mi je i ovako tesko da nadjem nijansu koja mi odgovara!! :) drago mi je ako ti odgovara!!

    ReplyDelete
  6. Po meni im fali svijetlih nijansi (kao i svim drugim proizvođačima). Uzela sam Nude jer je Ivory rozi podton i mrvicu mi je taman, ali opet se može nositi. Koristila sam ga mjesec-dva i okej je puder za svakodnevnu upotrebu, dok mi jako smeta to što 'sjedi' na koži i preslikava se na sve. A i previše mi je dewy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, to je generalni problem sa puderima namenjenim nama, sa gornje strane Ekvatora ;)
      Hm, ovo za preslikavanje stvarno nisam primetila. Kako ne koristim blot papiriće, nekada lice utapkam papirnom maramicom, ali ni tada nisam primetila da se oslikava puder već... well, ono što želim maknuti s lica :D

      Delete
  7. Avonova podloga za blistav ten (calming effects) za mene veliko otkriće..savršena ! Nikakav tečni puder mi više nije potreban...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala tester :) i slažem se. Dosta dobra podloga.

      Delete
  8. Probala. Ok je. Moj utisak je da daje skroz prirodan izgled, stapa se sa bojom kože, nije težak, i solidno je postojan.

    Nisam oduševljena, ali ok je. :)

    ReplyDelete
  9. Imam ga, ali ga jako retko koristim. Ne volim taj sjaj koji daje, da nema njega bio bi savršen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ne dopada se svima taj sjaj. Ja sam u like/ dislike odnosu sa shimmerom :D

      Delete
  10. Ja ga ne bih baš usporedila s Lancomovim puderom, imam oba i po meni nemaju puno zajedničkog. Odlična recenzija, i ja koristim nude nijansu i zaista sam zadovoljna s njim , posebno sada kada je hladnije vrijeme

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Martina :)
      Volela bih probati Lancomove pudere.

      Drago mi je da si zadovoljna, pročitala sam tvoju recenziju i super je!

      Delete
  11. Nisam ga probala ali sam imala onaj calming effects i bio mi je odlican ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od puno devojaka sam čula odlične komentare na Calming Effects :) Možda ga isprobam uskoro.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig