3 November 2013

Another Fail!


Negde u prvim danima postojanja bloga pisala sam članak vezan za proizvod od kog sam očekivala puno, a dobila jako malo (skoro ništa). Radilo se o Catrice primeru za kapke.
Ovo iskustvo potaklo me je na pisanje recenzije u kojoj sam iznela svoje iskreno mišljenje o proizvodu, ali to nikako ne znači da bi neko drugi morao deliti moje mišljenje ili stav.
Imam kriterijume koje postavljam kada biram određeni kozmetički proizvod, bilo da je u pitanju dekorativa ili preparativa.
Ukoliko više od 50% tih kriterijuma proizvod nije ispunio... eh, onda se radi o failu!

Pre nešto manje od 4 meseca, vođena pozitivnim recenzijama, investirala sam 20-tak € u primer/bazu za lice.
U nastavku pročitajte dojmove :)

Revlon Photoready perfecting primer


Moja koža je mešovita.
Nije problematična, iako ima povremene faze ''divljanja''.
Što je sasvim normalno, ako uzmemo u obzir faktore koji na nju deluju.
Jako sam oprezna kod odabira preparativnih i dekorativnih proizvoda koje koristim jer se vodim inačicom- koža je najveći organ sa ogromnom apsorpcionom moći, što znači da će se deo sastojaka sigurno zadržati u organizmu neko vreme. E sad, hoće li taj ''deo sastojaka'' odraditi posao koji mu je namenjen ili će samo mudro čučati negde oko bubrega/ jetre/ pluća... 

No, da se vratim na Revlon Photoready perfecting primer.
Stvarno sam mesecima imala želju isprobati ovaj primer.
Pogledala sam gomilu videa i pročitala isto toliko recenzija koje su obilovale pozitivnim komentarima u smislu da se radi o vrlo isplativoj investiciji.

Primer dolazi u divnoj staklenoj bočici na pumpicu.
Primarno je bio zaštićen folijom, što mi je jako važno. Razloge, verujem, delimo.
Sadrži 27 ml proizvoda, što je sasvim ok zapremina, ako se uzme u obzir da je za prekrivanje celog lica dovoljno istisnuti maksimalno dve pumpice.
Blago je rozaste boje i namenjen je vizuelnom ispravljanju nepravilnosti na licu (sitne mrlje, hiperpigmentacije, zaglađivanje kože kako bi puder fino ''seo'' na lice bez nakupljanja u bore i pregibe)

Šta kaže Revlon:

Poboljšana formula prajmera/ baze omogući će da koža postane mekana i maksimalno pripremljena za nanošenje pudera. Namenjen je za samostalno nošenje kao proizvod za zaglađivanje lica ili kao podloga za puder. Smanjuje vidljivost finih bora i mrlja na licu, koža deluje glatka i finija na dodir.
Koža dobija satenski finiš uz garanciju postojanosti make up-a.

Šta kažem ja: 

Odakle da krenem...
Jako sam se radovala ovom primeru.
Do kupovine Revlona imala sam priliku koristiti samo baze od Catrice-a i Eveline na bazi silikona.
Kako su one radile ok posao, od Revlona sam očekivala da ih zaseni!

Sastav čini:

Na visokom prvom mestu nalazi se silikon koji je zadužen za zaglađivanje kože i fizičku barijeru između kože i pudera.
Što je, po meni, ok jer to na kraju očekujem od baze- da spreči izbijanje sebuma na površinu i zadrži puder na mestu neko vreme.

Na samoj bočici nema naznake o sastavu proizvoda, no ja sam pre kupovine isti pronašla online.
To je prva zamerka.
Na poleđini se nalazi par kratkih uputa o načinu korišćenja, odnosno informacija o tome gde je proizvod proizveden.




Iako se bočica čini idealnim higijenskim rešenjem (pumpica, staklena bočica), vrlo praktičnom za upotrebu i eventualno nošenje u torbi za ne-daj-Bože... dolazimo do narednog razočarenja.
Sama rupica je jako uska.
Ne bi to bilo ni tako loše da ovaj primer nema tendenciju sušenja.
Da! Dobro ste pročitale.
Kad istisnem proizvod, pre onog kremastog dela, na slobodu izlazi neki sasušetak, nešto brašnasto i tvrdo.
Dakle, iako nakon istiskanja proizvoda pumpicu očistim (čak sam imala običaj gurnuti šivaću iglu kako bih uklonila ostatke baze iz grla pumpce- don't ask)- u njoj se proizvod osuši i stvrdne i onda je kroz taj mali otvor nemoguće izbaciti proizvod bez prethodnog višepokušajnog pumpanja.


Kao što se na slici da primetiti, sve ovo ispod kuglice i gore, sa strane je suvo i tvrdo.
I bljak.

Sama baza je silikonske, kremaste strukture i vrlo se lako razmazuje (kad se odstrane ovi suvi komadići).
Kao što sam gore napomenula, potrebne su dve pumpice za celo lice.


Blago rozog je pigmenta i upravo taj dodatak namenjen je prekrivanju crvenila i eventualnih nepravilnosti, no ja nisam primetila da radi nešto revolucionarno.
Fino zagladi lice i puder se lakše nanosi preko baze.
Sama postojanost šminke uz ovu bazu nije duža nego bez nje.
Lice mi se svakako zasjaji nakon 3-4 sata na predelu T- zone.

Još jedna mana proizvoda je što mi je na licu izazvao blago peckanje (ništa nepodnošljivo, ali sam osetila lagano bockanje u predelu oko nosa i na sredini čela), a primetila sam i par bubuljica nakon 3 dana korišćenja baze.
Napravila sam malu pauzu, no kad sam se vratila proizvodu, i dalje sam imala jednak osećaj.

Zaključak:

Mislim da ni jednom make up proizvodu nisam davala više šansi nego ovoj bazi :)
No uvek me je uz put podsetila zašto sam je s žaljenjem odlagala natrag na policu.
Šteta.
To ne znači da sve, ovim proizvodom oduševljene cure širom sveta nisu imale pravo.
Jednostavno Photoready i ja nismo bili ready za neku dublju, funkcionalniju vezu.
:)

Čini mi se kako ću na neko vreme prestati eksperimentisati s bazama.

Imate li vi iskustva s korišćenjem Revlon Photoready perfecting primerom?
Nadam se da su lepša od mojih :)

Puno pozdrava do narednog čitanja!

Misha
SHARE:

24 comments:

  1. Steta :( Ja nisam probala..

    Mozda bi odgovarao nekome sa suvom kozom lica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prema svim pisanim i nepisanim pravilima :) primer bi trebao uspostaviti barijeru, omekšati i zagladiti kožu tako da puder savršeno ''sedne'' na kožu lica. Dakle, kod suve kože ne bi smelo dolaziti do naglašavanja suvih, ispucalih delova, a kod mešovite i masne trebao bi sprečiti da puder lako sklizne s lica.
      Ovaj primer nije loš, ali definitivno nije ono što sam očekivala.

      Delete
  2. Bas steta sto ti ne odgovara,ja ga bas volim npr isto je dobra kao Inglot ali laganija na kozi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si ti jedna od srećnica kojima ova baza odgovara :)

      Delete
  3. Ali koliko znam silikon je smrt za kozu samo je gusi i sve....Ali dobro....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teoretski- ima tu istine. Ali kad pogledaš deklaraciju proizvoda, silikon se, u nekom od oblika, nalazi u većini dekorative.

      Delete
  4. Ja sam isto namjeravala uzeti ovaj primer. Dobro je što nisam i HVALA HVALA HVALA na recenziji :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drafa Enna, nema na čemu.
      No ne bih želela da moje loše iskustvo utiče na tvoj odabir.
      Možda da prvo probaš tester? Mislim da u drogerijama postoji mogućnost da ti teta istisne par pumpica u malu tester bočicu, pa da probaš pre kupovine.
      Ipak ima dosta cura kojima je ovaj primer skroz ok.

      Delete
  5. šteta, nisam probala...

    a i ja radim to sa šivaćom iglom s nekim proizvodima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) dakle, nisam jedina.
      Ok mi je to kad ne žurim i kad imam vremena našminkati se, onako- natenane :)

      Delete
  6. Nikad nisam čula da se primer osuši, ne mogu vjerovati :O ja jako volim p2 primer za masnu kožu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala p2, mada sam o tom brandu čula samo pohvale :)

      Delete
  7. Šteta, htjela sam ga probati ali sad cu preskočiti... ja nemam sreće s primerima opcenito :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ne znam... možda očekujemo previše od proizvoda?
      Mislim, ja samo želim imati jednostavan, funkcionalan primer koji radi ono za šta je namenjen.
      A ne komplikaciju koju moram prvo odčepiti, pa naneti na lice i onda 200x na dan blotovati jer se sijam kao Las Vegas :D
      A inače, bez njega, lice mi se zasija nakon 6 sati.

      Delete
  8. Na zelim da znam sta mi cuci na jetri :) probla svasta i uvek se vratim na Sephorin jer ima samo 3 sastojka i radi posao tog silikonsko-barsunastog osecaja...sto se tice pora i sebuma tu nekog srecnog resenja jos nema :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D

      Nisam probala Sephorin primer, iako sam pročitala odlične recenzije.
      Morala bih ga nabaviti prvom prilikom (toliko o tome da neću eksperimentisati s bazama).
      Što se tiče sebuma, apsolutno svakome preporučujem fluid koji mi je spasio život <3 i učinio ga puno lepšim :) Biodermin Sebium pore refiner. Pore neće da nestanu, ali će tako dobro i dugoročno regulisati sebum.

      Delete
  9. Ja sam dugo koristila Sephorin prajmer, sa kojim sam bila zadovoljna. Promenila sam ga prosto reda radi, i nekih mesec dana već koristim L'Orealov - o kome ćeš, ako malo zagrebeš po netu, pronaći i + i - recenzije. Međutim, meni je za sada ok, mada mi se čini da je Sephorin za nijansu bolji. Što se crvenila tiče, ja bih ti preporučila Clinique Redness Solutions Daily Protective Base. Puno sreće sa pronalaženjem pravog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporuci.
      Svakako ću pogledati Sephorin primer :)

      Delete
  10. Nisam probala, a posle ovih reči i ne želim :D, a i skup mi je. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako u obzir uzmemo odnos cene i kvaliteta- definitivno nije vredno tog novca.

      Delete
  11. Ja nisam previše mjerodavna jer ne volim baze, barem ne često. Probala sam mnoge i sad imam samo dvije koje rijetko koristim.

    Hvala ti na recenziji, svakako preskačem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Marti, hvala tebi na čitanju :)

      Delete
  12. Joj, za 20 eura je stvarno glupo da svaki put prije korištenja moraš kopati iglom po pumpici :/ Htjela sam probati, a sad više i nisam tako sigurna :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Radije ću se držati ''no primer'' look-a :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig